Kylmä viestittelyn lopetus ja viikkoja seuraava profiilin kyttäys - ensin luulin tuota vain yhden naisen tempuksi, mutta nyt kasassa on jo viides tapaus. Kyllähän se lopulta alkaa hiipua, kunhan ensin ilmoittaa, ettei ole viestiä neitoselta saanut, vaikka profiilini näyttää vielä kiinnostavan. Mitä te naiset moisella käytöksellä luulette saavanne?
Kyttäys
16
1974
Vastaukset
- mitä kyttäystä?
Kai sussa on sit joku ominaisuus joka pistää ärsyttään tai jotain...
tai ehkä nainen vahongoss käy profiilissas, ehkä ajan kuluks, vaikka ei olekaan oikeasti kovin kiinostunut.- edes mieleen
että voisit itse osoittaa kiinnostusta? vai pitääkö sen olla yksipuolista, eli odotat että hän laittaa viestin? Itse en viitsi laittaa viestiä kellekkään, kyyläilen vain, koska kukaan ei vastaa niihin viesteihin. Olen aikuinen ihminen, mulle voi sanoa jollei kiinnosta.....mutta miehet ei vaan pysty siihen
- useita
profiileja ja suurin osa on sellaisia, jotka eivät kiinnosta itseä, niin unohtuu helposti, mitä jossakin profiilissa on. Minä en pidä kyttäyksenä ja mielenkiinnon osoituksena, kun minun profiilissa käy joku monta kertaa katsomassa, vaan tosiaan merkkinä siittä, että en ole kiinnostava. Joku klikkaa, katsoo, että ai se olikin tuo ja sulkee taas. Siis ei kiinnostava!
Jos kiinnostan, niin totta sitä viestiä silloin laittaa.- Ap.
Luulisi, ettei ihan heti unohda, kun on kerran jo tovi ehditty viestitelläkin. Vai meneekö se viestien kirjoitus niin hällä väliä asenteella, ettei kohta enää muista edes kenen kanssa on keskustelua tullut käytyä?
- ihan
Ap. kirjoitti:
Luulisi, ettei ihan heti unohda, kun on kerran jo tovi ehditty viestitelläkin. Vai meneekö se viestien kirjoitus niin hällä väliä asenteella, ettei kohta enää muista edes kenen kanssa on keskustelua tullut käytyä?
sentään. Eiköhän sitä muista kenen kanssa on kirjoitellut. Vaikka sekin, jos kirjoittelee monien kanssa, saattaa tehdä sen, että menee asiat sekasin, jos ei sillon tällön tarkista kuka on mitäkin kirjotellu ;).
- Ap.
ihan kirjoitti:
sentään. Eiköhän sitä muista kenen kanssa on kirjoitellut. Vaikka sekin, jos kirjoittelee monien kanssa, saattaa tehdä sen, että menee asiat sekasin, jos ei sillon tällön tarkista kuka on mitäkin kirjotellu ;).
Mitä sinä halusit aiheeseen sanoa? :)
- ole varma
Ap. kirjoitti:
Mitä sinä halusit aiheeseen sanoa? :)
mitä muut ajattelevat, kun käyvät profiilia kattomassa. Minä yksinkertaisesti vain selailen profiileja. Sama onko kirjoiteltu vai ei, kurkkasen kuitekin. En välttämäti muista mitä niissä on ja eihän tiiä jos jottain uutta olisi kyseinen henkilö laittanut, joka saa ehkä mielenkiinnon heräämään vaikka uudelleen. Itse vaihtelen profiilin tekstiä ja uskon, että silläkin käyään kurkkaamassa, vaikken mielenkiintoinen olekkaan sille, joka käy.
Eli ei mitään merkitystä vaikka käykin kattelemassa profiilia. Oiskohan se pointti, mitä yritän sanoa, tai sitten ei :)). - Ap.
ole varma kirjoitti:
mitä muut ajattelevat, kun käyvät profiilia kattomassa. Minä yksinkertaisesti vain selailen profiileja. Sama onko kirjoiteltu vai ei, kurkkasen kuitekin. En välttämäti muista mitä niissä on ja eihän tiiä jos jottain uutta olisi kyseinen henkilö laittanut, joka saa ehkä mielenkiinnon heräämään vaikka uudelleen. Itse vaihtelen profiilin tekstiä ja uskon, että silläkin käyään kurkkaamassa, vaikken mielenkiintoinen olekkaan sille, joka käy.
Eli ei mitään merkitystä vaikka käykin kattelemassa profiilia. Oiskohan se pointti, mitä yritän sanoa, tai sitten ei :)).Miksi kävisit vilkuilemassa muutoksia jonkin henkilön profiilistaan, kun olet lopettanut jo, syystä tai toisesta, yhteydenpidon hänen kanssaan ja keskustelua siis on käyty enemmän kuin se pari viestiä? Ajattelisitko sitten, että hän ilahtuisi, kun kuukausien takaa huomaat kivan muutoksen hänen profiilissaan ja päättäisit jatkaa viestittelyä, tai ehkä peräti aloittaa alusta? Meinaan vain, että minun kohdalla se tilaisuus menisi jo pahasti ohi tuolla kylmällä lopetuksella.
Tämä on siis se minun pointtini, jota olen hehkutellut aloituksestani asti. Vastauksia siihen kaipailtaisiin... :)
- tulee..
viestejä ettei voi muistaa keltä on tullut, tai ei voi muistaa onko jo tsekannut sun profiilin. Vain kaikkein persoonallisimmat/kiinnostavimmat muistetaan.
Tai ehkä nainen ei osaa päättää oletko tarpeeksi kiinnostava yhteydenottoon. Rajatapaus.- Ap.
Eikö kukaan lue aloitustani kunnolla, vai onko se niin epäselvä? Siis viestitelty jo on, mikä loppui, mutta silti naiset pyörivät vielä profiilissani harva se päivä. Hassua. :)
- viestittelyn
Ap. kirjoitti:
Eikö kukaan lue aloitustani kunnolla, vai onko se niin epäselvä? Siis viestitelty jo on, mikä loppui, mutta silti naiset pyörivät vielä profiilissani harva se päivä. Hassua. :)
lopetti ja miten, itse olen huomannut että miehet kirjoittelevat ja kirjoittelevat ja kun osoitat kiinnostusta... niin viestittely loppuu kuin seinään
Ei tule mitään viestiä ei kiitos tai et nyt sitten kiinnostanutkaan vaan viestit vain loppuvat.
Silloin minä saatan käydä katsomassa muutaman kerran että mikähän tää mies oli oikein... luen profiilin ja ihmettelen, että jotain vikaa täytyy olla kun ei alkeellisintakaan käytöstapaa - Ap.
viestittelyn kirjoitti:
lopetti ja miten, itse olen huomannut että miehet kirjoittelevat ja kirjoittelevat ja kun osoitat kiinnostusta... niin viestittely loppuu kuin seinään
Ei tule mitään viestiä ei kiitos tai et nyt sitten kiinnostanutkaan vaan viestit vain loppuvat.
Silloin minä saatan käydä katsomassa muutaman kerran että mikähän tää mies oli oikein... luen profiilin ja ihmettelen, että jotain vikaa täytyy olla kun ei alkeellisintakaan käytöstapaaEn minä varmaan muuten lopetusta kylmäksi kutsuisi tai kyselisi mahdollisesti kadonneiden viestien perään, jos itse olisin ollut päällepäsmärinä mykkäkoulua kehittelemässä. Mutta samaa mieltä kanssasi: vähän ihmetyttää joidenkin naisten käytöstavat.
- edelleen
Ap. kirjoitti:
En minä varmaan muuten lopetusta kylmäksi kutsuisi tai kyselisi mahdollisesti kadonneiden viestien perään, jos itse olisin ollut päällepäsmärinä mykkäkoulua kehittelemässä. Mutta samaa mieltä kanssasi: vähän ihmetyttää joidenkin naisten käytöstavat.
yksipuolista syyttelyä? Melko outoa. Itse olen monelle miehelle laittanut viestin ihan läpänheittona, ja niihinkään ei tule vastausta. Ei jokainen viesti ole vonkausta, voin aivan hyvin kehua jonkun profiilia hyväksi vaikka se ei kiinnostaisikaan. Mutta miehillä ei ole käytöstapoja pätkääkään. Ihan todella. On aikuista vastata edes kiitos. Liian vaikeeta livenä, kuin myös netissä.
- Ap.
edelleen kirjoitti:
yksipuolista syyttelyä? Melko outoa. Itse olen monelle miehelle laittanut viestin ihan läpänheittona, ja niihinkään ei tule vastausta. Ei jokainen viesti ole vonkausta, voin aivan hyvin kehua jonkun profiilia hyväksi vaikka se ei kiinnostaisikaan. Mutta miehillä ei ole käytöstapoja pätkääkään. Ihan todella. On aikuista vastata edes kiitos. Liian vaikeeta livenä, kuin myös netissä.
Mitä ihmeen yksipuolista syyttelyä? Höpöttelet nyt täysin omiasi, ja tunnut olettelevan jotain, mitä et jaa meidän muiden kanssa. Lähinnä tulee mielee, että itse olet täällä yksipuolisesti syyttelemässä, kun et oikeastaan aiheeseen vastaa mitään. :)
- ryder
Ymmärrän pointtisi toisin kuin monet muut (vai onko se vain yksi kirjoittaja) tässä ketjussa. Minkä ihmeen takia pitää edes vastata jos ei vaivaudu lukemaan aloitusta loppuun? Tai voiko syynä saamiisi ns. vastauksiin olla se, että pikkuriikkiset aivot pystyvät käsittelemään vain osan tekstistä...
Selkeää vastausta en kyllä minäkään osaa sinulle kysymykseesi antaa.
Ehkäpä nainen haluaa leikkiä kanssasi kissa-hiiri-leikkiä eli toivoo että juoksisit hänen perässään ja anelisit häneltä vastauksia. Muistuttaa toki olemassaolostaan jättämällä merkkinsä kävijälistaan.
Taikka sitten nainen ei vain yksinkertaisesti ole kiinnostunut sinusta. Ja kun ei tiedä kenestä olisi kiinnostunut niin käy läpi profiileja joiden kanssa on viestitellyt.
Taikka sitten nainen vain on vähän hölmö.....
Ihmetellyt olen minäkin minne on hävinnyt reilu käytös ja suorat sanat. Jos ei kiinnosta niin eikö sitä voi sanoa? Vai onko jännittävämpää pitää muutamia varasijalla, joille sitten jatkaa viestittelyä jos se "paras" osoittautuukin virhevalinnaksi?Itse alunperin pidin tapana vastata kohteliaasti jokaiselle vaikka henkilö ei kiinnostaisikaan. Siis vastauksella, "kiitos viestistäsi, mutta et ole sitä mitä haen" tms. Huomasin sitten, että moni tällaisista miehistä alkoi pommittaa ilkeyksillä takaisinpäin tyyliin: "et olisi kiinnostanutkaan, senkin läski" tai "pitää olla prinsessa, että voi saada prinssin ja sitä sinä et ole" jne.
Olenkin sittemmin muuttanut tyyliäni tässä suhteessa. Nykyisin vastaan vain niille, jotka ovat nähneet vaivaa vastauksensa eteen ja joista näkee, että he ovat tosissaan vastatessaan juuri minulle. Pari riviä mieheltä, joka ei kiinnosta, jää vaille vastausta.
Alkuperäiseen kysymykseen en osaa muuta sanoa kuin että joskus saattaa tulla käytyä profiilissa, jossa on jo käynyt kun käyttää tuota "hakua". Varsinkin sellaisissa, joissa ei ole kuvaa. Kaikkia nimimerkkejä ei voi muistaa. Itsellä on käynyt myös samalla tavalla; mies haukkui minut pystyyn kun en ollut kahden tunnin päästä hänen viestinsä lukemisen jälkeen vastannut siihen (en töissä kerennyt). Vastasin hänelle, mutta hän oli estänyt minun mahdollisuuteni lähettää hänelle postia. Sen jälkeen itse suljin hänet ulos ja nyt hän käy profiilissani harva se päivä. Enpä anna moisen häiritä. Ehkä hän katselee kuviani ja vetää käteensä tai näyttää niitä yhtä hulluille kavereilleen tms. Katselkoon jos niistä saa jotain viboja. Pääasiassa mielestäni on niin, että ne, jotka ovat käyneet profiilissani eivätkä ole kirjoittaneet mitään, EIVÄT ole kiinnostuneita. Siksi en juuri sitä listaa ihmeemin seuraa. Toki silmään pistää jos joku sama nimi vilkkuu sinä kovin usein niinkuin tällä alkuperäisellä ketjun aloittajalla ja minulla tämän pimeän tyypin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1428018Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432091Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252020- 911673
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51970
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850- 24838