Miten viiltelette itseänne?

~Gothic Girl~

Itselläni on se klassinen tapa, eli viiltelen isän partaveitsen terällä... mahtaisi olla aikamoinen järkytys jos hän tietäisi mihin sitä käytetään aina öisin! entä miten peittelette haavat? Itse käytän tummia pitkähihaisia paitoja aina kun mahdollista, muuten kirjoitan käsivarsiini jotain tekstiä hämäämiseksi.

21

5331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nuppu-85

      hoitoon

    • Burberry

      Kylläpä sinua sitten harmittaa aikuisena kun käsissäsi on jotain vammaisia kirjoituksia.

      • että niin

        fuu eihän ne kirjotukset nyt käteen jää :DD mutta siis ... idioottimaista kirjottaa esim. "mee hoitoon" vittu jos viilteee on yleensä pahasti joku pielessä eikä silloin vaa tuosta vaan "mennä hoitoon". ja nyt sanon että kokemuksesta tiedän...


      • Shkha
        että niin kirjoitti:

        fuu eihän ne kirjotukset nyt käteen jää :DD mutta siis ... idioottimaista kirjottaa esim. "mee hoitoon" vittu jos viilteee on yleensä pahasti joku pielessä eikä silloin vaa tuosta vaan "mennä hoitoon". ja nyt sanon että kokemuksesta tiedän...

        Se ei ole idioottimaista, sillä tässä vaiheessa avun hankkiminen on ainoa asia mitä pitäisi tehdä...

        En oikein edes tiedä mitä pitäisi tästä koko jutusta ajatella, sillä en ole varma oletko
        1. Huomiota hakeva lapsi jonka mielestä mielenterveysongelmat on siistejä
        2. Idiootti


    • gothic girl II

      kiitos hyvin viiltelen. on ilmoja pidelly...

      • Gothic, not insane!

        Ota kunnon viiltelyvehkeet, esim. moottorisaha, kirves tai lapikaskone. Sirkkeli on paras viiltelyväline!


    • Harlequin

      Tämäntyyppisiin viesteihin minusta voisi jättää vastaamatta. Kumminkin viiltely on vakava asia ja tällainen aiheuttaa vain niitä "viiltelen vaahtokarkeilla"- juttuja jotka eivät loppujenlopuksi naurata yhtään ketään.

    • ....

      kuule apua.....

      sulla on oikeesti jotain ongelmia.
      mitäpä jos vaikka joku yö ottaisit sen partaveitsen ja menisit isäs luokse puhumaan. tarvitset apua ihminen.jos sama jatkuu, luulen että koet lyhyen ja epämukavan elämän. sitäkö sä haluat?
      pelkkää kärsimystä?
      mutta eihämn sun tartte kuunnella itteppä pilaat elämäss....

    • BubbleGirl

      Päivittäin viillän haavan sydämeeni ajattelemalla häntä. Se ei näy, se ei kuulu, mutta tuntuu voimakkana kuin Helvetin liekki, Sen mustaa verta pulppuama haava ei tyrehdy koskaan. Peitoksi riittää rintakehäni nahka. Phew...

      Sitten näin asialliseen sävyyn: suosittelen tosissani terapeuttia ja terveen järjen käyttöä, tai ihan vain vakavilla asioilla pilailun lopettamista.


      Jos minä ikinä itsesäälissäni viiltelisin, tekisin sen terävällä, pieniteräisellä veitsellä, viilto kohti kasvoja ja lujaa. Mielestäni on silti muitakin, kunniallisempia keinoja päästä kivusta eroon tai saada huomiota.

      • Hevari eikä gootti

        Ei kenenkään veri ole mustaa ^. Ja paska "loru".


    • Rokkari69

      Viiltely on todella ääliömäistä. Se ei auta mitään, pahentaa vain tilannetta. Mene nyt ihmeessä puhumaan jollekkin. Ei ole minkään kovan ihmisen merkki jos viiltelee itseään, vaan tyhmän ihmisen. Mene puhumaan jollekkin tai hanki itsellesi hoitoa.

    • Satanachia89

      Siis viiltelet ittees? Hankkiudu hoitoon. Viiltely ei ole goottien puuhaa. Viiltely on mielisairaille, ja niille jotka eivät tajua, että
      ovat elossa. Peitä suolalla haavas ja nuole ne puhtaaks.

      • Mieli sairaana!

        Viiltely on mielisairaiden puuhaa, eikä liity mitenkään goottiaiheeseen!


    • Vanha gootti!

      Goottius ei tarkoita, että pitää olla mielisairas ja viillellä itseään.
      Alunperin se ei ollut mikää muotijuttu vaan se musiikki oli pääasia.
      Eikä ketään alkuperäisistä goottityypeistä olleet mitään synkistelijöitä vaan helkkarin huumoritajuisia ihmisiä. Goottiporukoissa ei synkistelty vaan naurettiin ja pidettiin hauskaa!

    • Aito true gootti

      Mä oon aito Gootti ja viiltelen itseeni isän moottorisahalla!
      Seuraavaksi kokeilen kirvestä.

    • Järkevä

      Ei herran jumala miten ihmiset voi olla noin kamalia?!?!?!? Jos teillä ei oo mitään asiallista sanottavaa olkaa vaan hiljaa. Mä oikeesti järkytyin miten voitte sanoo tollasis asioita toiselle. Ja jos viiltelee ni ei sitä noin vaan ilmoiteta vanhemmille et mä haluun hoitoon... Rehellisesti, en usko et kovin moni kertoo siitä vanhemmileen tai kellekkään, ja ainut oikeesti REALISTINEN asia minkä voi tehä on koittaa saada ensi asiat itsensä kanssa kuntoon ja yrittää vaikka ystävän avulla saada asioita järjestykseen. Ja kokemuksesta voin luvata että kyllä siihen pystyy ihan yksinkin, vaikeeta se on muttei mahotonta. Pitää muistaa ettei new yorkiakaa päivässä rakennettu. Se alko ensimmäisestä tönöstä erämaassa.

    • emojorma

      kilettemakkolmosel tulee siisti viilto

      • Moottori viiltelyyn!

        Moottorisahalla saa enemmän aikaan, herättää enemmän sääliä kun on viillellyt jalat ja korvat, nenän ja kädet pois.


    • jeBbu
    • Anonyymi

      Hei nyt loppui! Tiedän, olen reilu 13 vuotta myöhässä, mutta niille ketkä vielä aikovat tulla tänne lisäämään vielä jotakin paskaa tai ovat jo jättäneet, HYI OLKOON!

      Haukkumalla ette auta yhtään ketään, eikä jokainen viiltelevä nuori tai aikuinen hae huomiota! Yleensä kukaan ei hae. Viiltelyllä helpotetaan pahaa oloa, eikä sillä ole huomionhaun kanssa mitään tekemistä. Täällä ei panikoitaisi kysellen apua jälkien peittoon, jos niitä yritettäisiin näytille pistettäväksi tehdä.

      Minä en koe viiltelyssä olevan hävettävää. Eihän se hyvä ole, mutta ei siitä jumalauta mennä huutamaan kukkahattu oikeassa kädessä että mielisairaat gootit olette häpeällisiä. Viiltely ja arvet kertoo siitä, mitä on käynyt ja käy läpi, ja että on siitä selvinnyt. Arvet ovat siinä nahalla muistuttamassa vahvuudesta ja siitä, että kyllä paskasta selviää! Selviämisessä ei ole hävettävää. Teidän ahdasmielisten kukkahattutätien käytöksessänne taas on!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe