Onko teneriffalla tai pikemminkin Puerto de la cruzin lähistöllä vaateliikkeitä mistä saisi isoja kokoja naisten vaatteita.
Kyproksella oli esim. Mark & Spenser
Entä millainen se iso ostoskeskus on joka ilmoitti olevansa Espanjan suurin.
Ollaan lähdössä reissuun ja voisin käyttää yhden päivän ihan vaan shoppailuun...
Isoja kokoja teneriffalta
18
2133
Vastaukset
- Tuire74
Itse olen lähdössä Playa del Inglesiin...Epäilen, ettei sieltä löydy xxl-kokoiselle naiselle mitään, mutta jos kerran sinäkin epäilet, että Teneriffalta saattaisi löytyä, niin laitan tänne vietin varmuuden vuoksi, jos joku tietää antaa vinkkiä...
- XXL
Itse olin inglesissä vuosi sitten ja käytiin muutaman kerran paikallisbussilla Las palmasissa ostoksilla ja löysin sieltä jotain ihan käyttökelpoista ostettavaa.
Siellä näyttää ainakin netin mukaan löytyvän marks & spencer:in liike. Samoin sieltä löytyy parhaat ostosmahdolisuudet muutenkin.
http://www2.marksandspencer.com/thecompany/our_stores/world-results.asp?country=14
josta itse löysin farkut.
Tosiaankin ollaan nyt lähdössä teneriffalle ja ajattelin että käytäisiin Santa Cruzissa missä löytyy parhaat ostos mahdollisuudet. Siellä lähistöllä on ainakin Espanjan suurin ostoskeskus..
- tyytyväinen xxl
Matkalla on tietenkin mukava shoppailla, usein vaan noilla leveysasteilla vaatteet ovat tosi pieniä. Itse olen löytänyt kotihelsingistä Kiseleffin talosta Studio em nimisen putiikin, josta olen hankkinut asuja joihin olen ollut tyytyväinen kaikissa tilanteissa, myös matkoilla.
Mukavaa matkaa ja mukavia soppailuja.- Sopivasti lihava
Kerrotko vielä missä tuollainen Kiseleffin talo on? Olen itse Turusta, joten en tunne Helsinkiä kovin hyvin, mutta voisin tulla sinnepäin ostoksille...
- tyytyväinen xxl
Sopivasti lihava kirjoitti:
Kerrotko vielä missä tuollainen Kiseleffin talo on? Olen itse Turusta, joten en tunne Helsinkiä kovin hyvin, mutta voisin tulla sinnepäin ostoksille...
Se on suurtorin nurkalla, Unioninkadun ja Aleksanterinkadun kulmassa, vastapäätä tuomiokirkkoa. Aivan ihana ostospaikka, talo täynnä mukavia pikkuliikkeitä, muutakin kuin vaatteita. Tämä kyseinen Studio EM on toisessa kerroksessa.
- Sopivasti lihava
tyytyväinen xxl kirjoitti:
Se on suurtorin nurkalla, Unioninkadun ja Aleksanterinkadun kulmassa, vastapäätä tuomiokirkkoa. Aivan ihana ostospaikka, talo täynnä mukavia pikkuliikkeitä, muutakin kuin vaatteita. Tämä kyseinen Studio EM on toisessa kerroksessa.
Ja onko siellä varmasti sitten myös isoja kokoja?
- tyytyväinen xxl
Sopivasti lihava kirjoitti:
Ja onko siellä varmasti sitten myös isoja kokoja?
on siellä ja he tekevät lyhyellä toimitusajalla omiin mittoihisi sovitettuja asuja, jos juuri sopivan kokoista tai sopivan väristä tai mallista ei sattuisi olemaan, palvelu on hyvää.
- KUULOSTAA
on siellä ja he tekevät lyhyellä toimitusajalla omiin mittoihisi sovitettuja asuja, jos juuri sopivan kokoista tai sopivan väristä tai mallista ei sattuisi olemaan, palvelu on hyvää.
tyyriiltä, niillä ei ollu omia nettisivuja, yritin löytää.
- Staditar
Stadissa ei ole mitään suurtoria. Se on Senaatintori.
- kävin tsekkaamassa
KUULOSTAA kirjoitti:
tyyriiltä, niillä ei ollu omia nettisivuja, yritin löytää.
löysin sopivat, siellä oli tarjouksia puoleenhintaan vaikka varsinainen ale-aika on jo muissa liikkeissä ohi.
- löytyy
Ainakin Las Palmasissa on lähes kaikissa liikkeissä oma osio isoille kooille, tallas grandes (lausutaan tajjas grandes). Paras valikoima oli El Corte Inglesissä, joskin vaatteet oli hieman hintavempia.
Espanjassa on jo tajuttu se, että isokin tyttö haluaa pukeutua kivasti ja muodikkaasti, ja siellä on paljon pulleita naisia...joten ostovoimaa löytyy. Itse ostan aina paljon vaatteita Espanjasta.- Pullerolällerö
Riippuu siitä, minkä kokoinen nainen on.
Itse kävin Malagan El corte Inglesissä, vaatteet olivat suurin piirtein kokoa 32-36. Isojen tyttöjen puolella oli koot sitä luokkaa, että normaalikokoiselle suomalaiselle naiselle ne mahtuisi, ehkä 44-46 oli suurin koko. - Ingles
Pullerolällerö kirjoitti:
Riippuu siitä, minkä kokoinen nainen on.
Itse kävin Malagan El corte Inglesissä, vaatteet olivat suurin piirtein kokoa 32-36. Isojen tyttöjen puolella oli koot sitä luokkaa, että normaalikokoiselle suomalaiselle naiselle ne mahtuisi, ehkä 44-46 oli suurin koko.Itse käytän kokoa 50/52 ja löysin Cortesta vaikka mitä. Ja osa oli vielä isoja!
Myös monessa espanjalaisessa vaateliikkeessä on oma osasto meille isoille. Kysykää rohkeasti!
Espanjassa on pulleita naisia paljon ja pukeutuvat aina kivasti!
- äsken
mainittu el corte del ingles löytyy teneriffalta sen pääkaupungista santa Cruzista. Sinne pääseee edulisesti ja nopeasti puertosta bussilla.Esi bussiasemalle, sijaitsee turistikirkkoa ja postia vastapäätä. tai taksilla tietty helpoin, sanoa vaan santa Cruz ja on siellä muutenkin hyvät kaupat. Niin, ja puerto de la cruzissakin on se koko spanjan suurin kauppakeskus nimi al campo (lausutaan al kampo)
- Aurinkopimu
Siis täh, eikö el corte del ingles olekaan Playa del Inglesissä tai Las Palmasissa? No voi että, ehdin jo vähän innostua, kun olen menossa Inglesiin maaliskuussa....
- Kyllä, kyllä
Aurinkopimu kirjoitti:
Siis täh, eikö el corte del ingles olekaan Playa del Inglesissä tai Las Palmasissa? No voi että, ehdin jo vähän innostua, kun olen menossa Inglesiin maaliskuussa....
Kyllä Las Palmasissa on El Corte Ingles tavaratalo. Se El Corte Ingles on tavarataloketju ja myymälöitä tai paremminkin tavarataloja on ympäri espanjaa.
Se Las Palmasin tavaratalo vastaa suomessa jotakuinkin Anttilan ja Stockmannin välimaastoa..eli tavaraa laidasta laitaan. - el cortessa
Kyllä, kyllä kirjoitti:
Kyllä Las Palmasissa on El Corte Ingles tavaratalo. Se El Corte Ingles on tavarataloketju ja myymälöitä tai paremminkin tavarataloja on ympäri espanjaa.
Se Las Palmasin tavaratalo vastaa suomessa jotakuinkin Anttilan ja Stockmannin välimaastoa..eli tavaraa laidasta laitaan.on mm ylimmässä kerroksessa ale-osasto, josta saa ns edellisen kauden tuotteita huomattavalla alennuksella. Itse kyllä en sieltä jaksanut kaivaa mitään, mutta oikealta isojen osastolta löysin vaikka mitä. Ja muistakin Palmasin liikkeistä. Olin aivan ihmeissäni, kun lähes jokaisesta liikkestä löytyi se isojen osasto. Se oli shoppaajan taivas. Ja ukon painajainen...=)
- Aurinkopimu
el cortessa kirjoitti:
on mm ylimmässä kerroksessa ale-osasto, josta saa ns edellisen kauden tuotteita huomattavalla alennuksella. Itse kyllä en sieltä jaksanut kaivaa mitään, mutta oikealta isojen osastolta löysin vaikka mitä. Ja muistakin Palmasin liikkeistä. Olin aivan ihmeissäni, kun lähes jokaisesta liikkestä löytyi se isojen osasto. Se oli shoppaajan taivas. Ja ukon painajainen...=)
Kuulostaa hyvältä, odotan innolla maaliskuuta! Ukko saa jäädä rannalle....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3027661Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne855989Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1673548Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322007Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1921885Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san201733- 361599
- 441484
- 221431
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan661406