Ihmettelen vähän minkä takia jotkut naiset ovat pyörineet vuosikausia treffeissä. Jotenkin vaikuttaa siltä etteivät he etsikään mitään oikeata, kunhan aikaansa kuluttavat. Itsellänikin on ollut muutaman vuoden ajan profiili siellä mutta tarkoituksenani olisi löytää joku ihminen eikä käyttää aikaa turhiin tapailuihin. Käsittääkseni naiset löytäisivät kumppanin todella helposti jos olisivat tosissaan, onhan miehistä enemmän tarjontaa siellä. Tasan 2 kertaa olen päätynyt treffeille näiden vuosien aikana, molemmat pettymyksiä. Naiset ovat heti treffien jälkeen menneet takaisin online-tilaan ja jatkaneet hakuaan, syytä en tiedä koska mitään ongelmia ei ainakaan treffeillä ollut. Ja nämä profiilit ovat edelleenkin haku päällä tilassa. Kysynkin vaan että ovatko kaikki kauan profiilejaan netissä huijareita? Itseni puolesta voin vastata että olen tosimielellä liikkeellä enkä huijaamassa. Mulla ei ole tarvetta treffailla koko kylän naisia, riittää että tapaa yhden mukavan niin siitä voisi jatkaa eteenpäin. Harmi ettei naiset ajattele samalla tavalla ja heidänhän on menetyksensä.
Naisten vanhat profiilit
18
2340
Vastaukset
- samalaisia....
Joo, aivan samanlaisia profiileja on miehilläkin!!! aluksi kirjoitellaan innokkaasti ja ollaan kiinostuneita.. ja kuitenkin vaan jatketaan samaa rataa.. Eiköhän tämä ole jo todistettu, ei taida miehet osata lopettaa. Kun on niin hauskaa virtuaalisesti monen naisen kanssa kirjoitella ja näin eletään virtuaalisesti mukamas monen naisen kanssa. Livessä ei ole sitten ketään! Pitäs kyllä tuollaisten hankkia elämä.. ja siis livessä!!!
- Molmmissa...
Molmmissa sukupuolissa esiintyy tuota samaa!! Olen itsekkin vakavissaan hakemassa ja riittä kun yksi kiinnostava tapaus osuisi kohdalle, niin siitä ois hyvä jatkaa tutustumista, mutta ei, ei ole osunut:( mutta hyvää onnea vaan kaikille hakijoille...:=)
- netissä n. kaksí vuotta
sinä aikana olen käynnyt kolmen eri miehen kanssa treffeillä.
Kukaan näistä herroista eivät olleet minulle sopivia kumppaneita.
En ole profiiliani ottanut pois,
tosin kumppanin löytäminen netistä tuntuu melko epätodennäköiseltä. - se kumppani
netissä n. kaksí vuotta kirjoitti:
sinä aikana olen käynnyt kolmen eri miehen kanssa treffeillä.
Kukaan näistä herroista eivät olleet minulle sopivia kumppaneita.
En ole profiiliani ottanut pois,
tosin kumppanin löytäminen netistä tuntuu melko epätodennäköiseltä.löytyy, jos on löytyäkseen. Ihan sama sattuuko vastaan netissä vai livessä. Netissä on suurempi mahdollisuus ainakin, jos ei ole sen tyyppinen, että kapakoissa kiertelee ja hakee. Sieltäkään tahdo löytyä kuin alkoholiongelmaisia miehiä. No niitä on kyllä täällä netissäkin.
Mutta kyllä se löytyy täältäkin, sattuu vain polut kohtaamaan :).
- NamiHki
riitä ettei treffeillä ole ongelmia niinkuin ilmaisit.Pitää synkata todella. Ehkei teillä ole todella synkannut, ainakaan naisen mielestä..
Sitäpaitsi naiivi on se joka yksien treffien jälkeen profiilinsa poistaa. Useimmat tapailujutut kusee jossain vaiheessa ja rupeapa sitten väsäämään uutta profiilia. Aika pitkällä saa juttu olla että mä profiilini poistaisin. Mulle tuo on ihan tavallista. On paljon miehiä tyrkyllä, en todellakaan jätä kaikkea yhden kortin varaan.
Ehkäpä ihmiset on alkanu harrastaa sellasta jenkkityylistä treffailua että deittaillaan vaan eikä ole sellasta perheidylli-kuvitelmaa päässä heti.
Ja sitten on niitä jotka hakee vain seksiä. - pelkkiä peukalon pyörittäjiä
Täysin samat huomiot olen tehnyt minäkin.
Naisista yli puolet ovat sellasia nysvääjiä, jotka
odottavat jostain kumman syystä viestejä ja vastaavasti itse lähettävät joko parin rivin tekstin
tai 'copy & paste'-tyylin persoonattomia kopioita.
En ole viitsinyt yleensä parin kolmen vietsin jälkeen edes jatkaa tuota pelleilyä. - etsivät
kokoajan vain sitä parempaa ja parempaa...
- vuotta
on minulla ollut profiili ja kahden miehen kanssa olen käynyt treffeillä. Molempien kanssa oli ihan 'mukava' ilta, mutta mitään kipinää ei ollut.
Sen verran tositarkoituksella olen liikenteessä, että en tyydy ihan mihin vaan. Molemminpuolista kiinnostusta pitää löytyä heti tavatessa ja uskon, että sellainen henkilö jonkun profiilin takana varmasti on. Vaikeus on vain tietää kuka se on. Siispä jatkan vielä ainakin toiset puoli vuotta mikäli satu häntä löytämään lähikaupan leipätiskiltä... =)- kysymys...
Miksi sitä kipinää pitäisi olla juuri ensimmäisellä kerralla? Mitä jos sitä olisi tullut jo toisella kerralla? No, tuota menoa monet jäävätkin kokonaan yksin joten monella on varmaan mukava yksinäinen loppuelämä kun ei ole kärsivällisyyttä tutustua toiseen yhtään pintaa syvemmälle...
- Mieltä--
kysymys... kirjoitti:
Miksi sitä kipinää pitäisi olla juuri ensimmäisellä kerralla? Mitä jos sitä olisi tullut jo toisella kerralla? No, tuota menoa monet jäävätkin kokonaan yksin joten monella on varmaan mukava yksinäinen loppuelämä kun ei ole kärsivällisyyttä tutustua toiseen yhtään pintaa syvemmälle...
Olen samaa mieltä..Ei kai nyt eka treffeillä mitään sen kummempaa, kiinnostus korkeintaan toiseen tapaamiseen:=)ottakaa aikaa ja tutustukaa hetki yhteen ihmiseen, niin sen huomaa , miten lähtee menemään!
- kaunisteltua
kysymys... kirjoitti:
Kipinää ei ollut ja muutenkin ajatukset elämästä yleensä olivat täysin erilaiset. En ole etsimässä kavereita deitistä vaan ihmistä jonka kanssa synkkaisi. Elämäni ei ole epätoivoista ilman suhdetta, joten ei tarvitse lähteä mukaan mihinkään mikä ei tunnu oikealta.
- Suhde vaatii aikaa
kysymys... kirjoitti:
Ensimmäisellä tapaamisella pystyy karsimaan sellaiset ehdokkaat, joiden kanssa ei todellakaan voisi kuvitella olevansa. Minulla on ollut yksi erittäin pitkä suhde eikä se alkanut mistään kipinästä. Vuosi-pari katseltiin ennen kuin ryhdyttiin tositoimiin. Ja kipinää ei kyllä jatkossa puuttunut.
Olen täällä suomi24:ssa tavannut livenä yhden miehen. Hän on roikkunut linjoilla viisi vuotta.Sain sellaisen kuvan, että mikään ei riitä. Naisen pitää olla korkeakoulutettu (itse oli ammattikoulusta), lapseton sinkku (itse oli yh), mielellään malli (katselin häntä alaspäin korot jalassa)jne. Ja jotain vielä edellä mainituista taisi jäädä puuttumaan - kaveri on taas linjoilla.
- _nainen_
"Naiset ovat heti treffien jälkeen menneet takaisin online-tilaan ja jatkaneet hakuaan, syytä en tiedä koska mitään ongelmia ei ainakaan treffeillä ollut."
Apua, onko tää joku provo?! Sekö mielestäsi riittää suhteen perustaksi, ettei ole mitään ongelmia? Hohhoijaa. Ehkä joku muu haluaa suhteelta vähän enemmän. Itse ainakin haluan ihastua ja rakastua, haluan INTOHIMOA. Eikä sekään riitä, haluan henkistä yhteenkuuluvuutta. Haluan luotettavan, huumorintajuisen ja älyllisesti tasaveroisen kumppanin, jonka pitää vetää myös fyysisesti puoleensa. Tällaiset miehet ovat todellakin harvassa, siksi sitä profiilia voi joutua pitämään vuosia. Koeta kestää.- kokemusta_on_74
kaukaa tällaiset ihastus/romanssi addiktion omaavat. Itse haen pitkää ja hyvää parisuhdetta. Ne fiilikset parin ekan kuukauden aikana eivät kerro yhtään mitään siitä mitä alkuhuuman päätyttyä seuraa. Rakastumisen pakkomielteen omaavat eivät usein osaa rakastaa (rakastuminen ei ole sama asia kuin rakastaminen...asia joka monelta tuntuu unohtuvan) joten pitkän suhteen suunnittelu heidän kanssaan on arpapeliä. Voi se joskus onnistuakin, mutta varmemmin suhde päätyy samaan perustylsään ja onnettomaan uraan missä yli puolet suhteista laahustaa...tai sitten se päättyy.
- ------------------------
kokemusta_on_74 kirjoitti:
kaukaa tällaiset ihastus/romanssi addiktion omaavat. Itse haen pitkää ja hyvää parisuhdetta. Ne fiilikset parin ekan kuukauden aikana eivät kerro yhtään mitään siitä mitä alkuhuuman päätyttyä seuraa. Rakastumisen pakkomielteen omaavat eivät usein osaa rakastaa (rakastuminen ei ole sama asia kuin rakastaminen...asia joka monelta tuntuu unohtuvan) joten pitkän suhteen suunnittelu heidän kanssaan on arpapeliä. Voi se joskus onnistuakin, mutta varmemmin suhde päätyy samaan perustylsään ja onnettomaan uraan missä yli puolet suhteista laahustaa...tai sitten se päättyy.
en kyllä jaksaisi alkaa pelleileen tommosten kanssa.
- _nainen_
------------------------ kirjoitti:
en kyllä jaksaisi alkaa pelleileen tommosten kanssa.
No joo, teille miehille on ehkä helpompaa hypätä sänkyyn, vaikkei olisi tunteita lainkaan pelissä. Itse en voisi harrastaa sellaista. Minun on oltava ihastunut, jotta voisin nauttia seksistä.
- ,.,.,.,.,
mutta eihän ladan rahoilla ferraria saa. Kerran kun kävin pyörimässä baareissa huomasin yhden noista, kovasti yritti luoda katsetta muhun mutta eipä paljon mua nappaa rumat akat.
"Käsittääkseni naiset löytäisivät kumppanin todella helposti jos olisivat tosissaan".
No, oma profiilini on ollut tuolla jo vaikka kuinka kauan eikä tunnu löytyvät vaikka miten tosissaan olisi. Profiilini ei juuri miehiä tunnu kiinnostavan; toisia ei kiinnosta pyöreä ulkomuotoni, toisia ei taas juttuni. Olisin toki voinut luoda aivan toisenlaisen profiilin.. sellaisen, jossa ei painoa mainita ja sellaisen, jossa kerron vaan ympäripyöreyksiä ja/tai latteuksia.. ongelma vaan on se, että jos ja kun treffeille lähtee, tulee yllätyksiä. Mielestäni on parempi olla rehellinen ja saada vain muutamia vastauksia, mutta sitäkin parempia.. sellaisia, jotka ovat samalla "aaltopituudella". Itselläni ei ole tärpännyt näiden muutaman paremman kanssa, mutta se on taas sitä kemiaa, jota ei netissä keskustelessa voi tuntea. Olen vahvasti sitä mieltä, että kyllä sen ensitapaamisesta tietää, onko sitä kemiaa vai ei. Ei tarvitse olla mitään "ongelmia".. ei vaan tunnu miltään.
Ja tähän vielä: "Harmi ettei naiset ajattele samalla tavalla ja heidänhän on menetyksensä."
Älä yleistä! Minulla ei ainakaan ole mitään mielenkiintoa ravata "turhilla" treffeillä kaikenmaailman ruudinkeksijöiden kanssa, joilla villapaidat on tungettu housujen sisään ja vyötäröt on kainaloissa. Yksi hyvä mies olisi aivan tarpeeksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1417939Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432061Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252000- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51960
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34832