Anteeksi jos eksyin väärälle osastolle, mutta ajattelin nyt kysäistä täältä. Eli olen jo pitkään käyttänyt värittömiä piilareita ja nyt tahtoisin löytää ruskeat piilarit. Tilasin Colorblends nimiset pure hazel-sävyiset, jotka olivat tosi haileat eikä muuttaneet sävyä tarpeeksi. Osaisko joku suositella piilareita, joiden kanssa silmät todella näyttävät ruskeilta eikä vain kellertävän hailukoilta? Kiitos avusta tietäville :)
Mistä ruskeat piilarit?
10
8630
Vastaukset
- Useasti tilannut
www.lensway.com
- etsivä etsii edelleen
Vielä piti lenswaysta tai ihan yleisestikin kysyä tarkemmin mitä merkkiä käytätte, että tulee varmasti ruskeat silmät ettei semmoset kuin minulle aluksi kävi niiden colorblendsien kanssa? :) Nissenin sivuilla täytyisi näemmä olla nissenin asiakas...
- Useasti tilaava
etsivä etsii edelleen kirjoitti:
Vielä piti lenswaysta tai ihan yleisestikin kysyä tarkemmin mitä merkkiä käytätte, että tulee varmasti ruskeat silmät ettei semmoset kuin minulle aluksi kävi niiden colorblendsien kanssa? :) Nissenin sivuilla täytyisi näemmä olla nissenin asiakas...
En muista ihan tarkkaan, eri merkkejä on ollut. Katso tuoteselosteet, niissä lukee. Opac-värjätyt on peittäviä. Toinen hyvä on www-lenses4net.com.
- tilaan
nissenin kautta värilliset piilolinssit ja ruskeat todellakin ovat ruskeat! käyppä tutustumassa nissenin nettisivuilla tuotteeseen.
- Gosh
Kun sanoit että tilasit nuo pure hazel sävyiset, niin nehän on tarkoitettu valmiiksi ruskeille silmille tehostamaan omaa ruskeaa väriä.
Colorblends Pure Hazel
Freshlook Colorblends
Antavat kirkkaamman sävyn ruskeille silmille. Ainoastaan ruskeille silmille.
Tuollaista löysin.
Jos olisit tilannut nuo Brown sävyiset niin olisit saanut kunnolla ruskeat silmät. Itselläi on tumman vihreät ja noilla tuli aika luonnollisen tummahko ruskea lopputulos. Nissenin Color Plus merkkisistä tulee ehkä vähän luonnottoman tummanruskea, silmät näyttävät napeilta.- vastanneille
Mitenhän ihmeessä en tuota älynnyt. Tilasin nuo silloin juuri lenses4netistä ja kuvassa vaan näyttivät tummemmilta kuin brownit. Mutta täytynee nyt sitten tilata nuo brown-sävyiset, josko niillä saisi sitten haluamansa tuloksen :)
- linssit
vastanneille kirjoitti:
Mitenhän ihmeessä en tuota älynnyt. Tilasin nuo silloin juuri lenses4netistä ja kuvassa vaan näyttivät tummemmilta kuin brownit. Mutta täytynee nyt sitten tilata nuo brown-sävyiset, josko niillä saisi sitten haluamansa tuloksen :)
Minä halusin kunnolla ruskeat linssit niin menin Instruun ja sain koko hoidon (sovitukset, tarkastukset, opastukset ja linssit tykötarpeineen) edullisesti ja olen ollut tyytyväinen. He siellä sanoivat että vain kuukausilinsseissä (ainakin heidän valikoimissa) on tosi ruskeita.Yötä-päivää yms. hengittävämmät linssit ovat niin vaaleita että ainakaan minun ei tumman vihreisiin silmiin kuulemma kannata niitä laittaa.
- piilareista
löytyy täältä. Sivulla oli myös joitain linkkejä joista voi tilata:
http://www.piilolinssitverkosta.com/ - oikeanlaiset linssit
täältä löytyy hyvä opas oikeanlaisetn ruskeiden linssien löytämiseksi:
http://halvat-piilolinssit.net/tilaa-ruskeat-piilolinssit-netista/ - Sinisilmäinen...
Näillä ainakin tulee ruskeat silmät:
http://www.pilkeoptiikka.fi/tuotteet.html?id=4/14
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716