Mistä ruskeat piilarit?

etsivä ei löydä

Anteeksi jos eksyin väärälle osastolle, mutta ajattelin nyt kysäistä täältä. Eli olen jo pitkään käyttänyt värittömiä piilareita ja nyt tahtoisin löytää ruskeat piilarit. Tilasin Colorblends nimiset pure hazel-sävyiset, jotka olivat tosi haileat eikä muuttaneet sävyä tarpeeksi. Osaisko joku suositella piilareita, joiden kanssa silmät todella näyttävät ruskeilta eikä vain kellertävän hailukoilta? Kiitos avusta tietäville :)

10

8630

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Useasti tilannut

www.lensway.com

• etsivä etsii edelleen

Vielä piti lenswaysta tai ihan yleisestikin kysyä tarkemmin mitä merkkiä käytätte, että tulee varmasti ruskeat silmät ettei semmoset kuin minulle aluksi kävi niiden colorblendsien kanssa? :) Nissenin sivuilla täytyisi näemmä olla nissenin asiakas...

• Useasti tilaava
        etsivä etsii edelleen kirjoitti:

Vielä piti lenswaysta tai ihan yleisestikin kysyä tarkemmin mitä merkkiä käytätte, että tulee varmasti ruskeat silmät ettei semmoset kuin minulle aluksi kävi niiden colorblendsien kanssa? :) Nissenin sivuilla täytyisi näemmä olla nissenin asiakas...

En muista ihan tarkkaan, eri merkkejä on ollut. Katso tuoteselosteet, niissä lukee. Opac-värjätyt on peittäviä. Toinen hyvä on www-lenses4net.com.

• tilaan

nissenin kautta värilliset piilolinssit ja ruskeat todellakin ovat ruskeat! käyppä tutustumassa nissenin nettisivuilla tuotteeseen.

• Gosh

Kun sanoit että tilasit nuo pure hazel sävyiset, niin nehän on tarkoitettu valmiiksi ruskeille silmille tehostamaan omaa ruskeaa väriä.

Colorblends Pure Hazel
      Freshlook Colorblends
      Antavat kirkkaamman sävyn ruskeille silmille. Ainoastaan ruskeille silmille.

Tuollaista löysin.

Jos olisit tilannut nuo Brown sävyiset niin olisit saanut kunnolla ruskeat silmät. Itselläi on tumman vihreät ja noilla tuli aika luonnollisen tummahko ruskea lopputulos. Nissenin Color Plus merkkisistä tulee ehkä vähän luonnottoman tummanruskea, silmät näyttävät napeilta.

• vastanneille

Mitenhän ihmeessä en tuota älynnyt. Tilasin nuo silloin juuri lenses4netistä ja kuvassa vaan näyttivät tummemmilta kuin brownit. Mutta täytynee nyt sitten tilata nuo brown-sävyiset, josko niillä saisi sitten haluamansa tuloksen :)

• linssit
        vastanneille kirjoitti:

Mitenhän ihmeessä en tuota älynnyt. Tilasin nuo silloin juuri lenses4netistä ja kuvassa vaan näyttivät tummemmilta kuin brownit. Mutta täytynee nyt sitten tilata nuo brown-sävyiset, josko niillä saisi sitten haluamansa tuloksen :)

Minä halusin kunnolla ruskeat linssit niin menin Instruun ja sain koko hoidon (sovitukset, tarkastukset, opastukset ja linssit tykötarpeineen) edullisesti ja olen ollut tyytyväinen. He siellä sanoivat että vain kuukausilinsseissä (ainakin heidän valikoimissa) on tosi ruskeita.Yötä-päivää yms. hengittävämmät linssit ovat niin vaaleita että ainakaan minun ei tumman vihreisiin silmiin kuulemma kannata niitä laittaa.

• piilareista
    • oikeanlaiset linssit
    • Sinisilmäinen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      44
      2176
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      184
      1978
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1372
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1170
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      982
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      929
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      879
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      45
      857
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      33
      825
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      56
      716
    Aihe