Olen jokin aika sitten otattanut klitorikseen lävistyksen ja muutaman viikon päästä on ensimmäinen aika gynelle, lävistyksen ottamisen jälkeen siis.
Olen täysin sitä mieltä, että kehoni on omaisuuttani, enkä häpeile lävistystäni tai mitään, mutta uteliaisuudesta haluaisin kuulla genit.lävistettyjen naisten kokemuksia lääkärillä käynnistä. Aika tökeröä lääkäriltä olisi suoranainen kommentointi, mutta minkälaisia reaktioita on tullut? Jonkinlaista "valistusta" kenties vai ihan "normaali"kohtelua?
Lisäkysymys: onko kellään klitoriksen hupun lävistys kasvanut pihalle? Oma kehoni on vähän hylkivää sorttia, joten pahinta pelkään taas.. :(
Genitaalilävistys ja gynekologilla käynti
6
2563
Vastaukset
- nayuta
Mulla oli toisessa häpyhuulessa rengas vuosikausia, kunnes vain kyllästyin. Yleensä en edes muistanut, enkä sitten gynelläkään niin ajatellut koko asiaa. Ei ole ainakaan jäänyt mieleen, että olisi koskaan mitään sanottu.
- -----
En ainakaan usko että gyne sinulle asiasta saarnaa sen pahemmin, tod.näk. kysyy onko ollut ongelmia lävistyksen kanssa, onko tulehtunut jne.
- Nainen.
Miulta kysyi et on varmaan sattunu paljon ku on laitettu...? hymyilin ja sanoin et ei paljon....
- jkvm
mulla ei ole genitaalilävistystä, mutta nännilävistys löytyy. gynegologi ihmetteli sitä ja sanoi ettei ollutkaan ennen nähnyt. kyseli siitä esim. onko se kipee ja sattuko ottaminen. luulisi että ne ymmärtää noi jutut.. joutuuhan ne varmasti hoitamaan jotain tulehtuneita lävistyksiäkin.
- pothead
..ja hyvä fiilis jäi lääkärillä käynnistä. Kysyi vain, koska olen ottanut ja onko parantanut seksielämää ;) Todella asiallista, nyt ei enää mietitytä papa-kokeeseenkaan meno!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937918
- 403792
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241220
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321093Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281023Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31802Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10800Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749