asfalttihommat

toripoliisi

Asfalttihommat kiinnostais kesäksi. Itsellä on lukiotausta ja jonkin verran kokemusta rakennushommista.

Onko asfalttihommissa yleensäkin minkä verran kesätöitä tarjolla, ja minkälaista porukkaa niihin otetaan?
Tietenki palkka kiinnostaa, eli paljonko "apupojille" maksetaan? Lemminkäinen ja NCC tekevät hommia, on onko muita (asun Oulussa)?

Oon koittanu ettiä vanhoja keskusteluja, mutta on ollu aika hiljasta niiden suhteen. Toivottavasti joku jaksais vastata.

5

3246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autoileva tyttö

Kun riisut paidan onko sinulla
      a) sikspakki
      b) kaljat hölskyvät holtittomasti nahkapallossa

Jos vastauksesi on a voit jatkaa haaveilua asfalttihommista.

• --------

Kannattaa soitella suoraan firmoihin hyvissä ajoin ja kysellä töitä. Skanska asfaltti on myöskin yksi teitä tekevä yritys. Ainakin pari vuotta sitten oli hyvät palkat asfalttihommissa, joten hyvin tienaa. Tietääkseni noihin hommiin ei ole mitään kovin kovia kriteerejä ketä otetaan töihin. Raskasta hommaahan se on, että hyvästä kunnosta ei ole haittaa. Tieturvallisuuskurssin suorittaminen on plussaa, mutta firmat järjestävät niitä uusille työntekijöille myös itse.

Onnea työnhakuun!

• Anonyymi

Skanskalla kaikilla ukoilla on isot mahat

• Anonyymi

Niin on😂

• Anonyymi

On näistä varmaan joskus jotain tienannutkin, mutta nykyään taidetaan mennä halvimman mukaan eli pienellä palkalla kesätöitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      156
      5570
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      113
      5367
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      46
      5012
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      30
      2953
    5. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      25
      2497
    6. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      51
      2327
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      43
      2154
    8. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      23
      1838
    9. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      14
      1574
    10. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      10
      1536
    Aihe