Satuinpas monien linkkien kautta päätyä osoitteeseen www.kutri.net jossa oli infoa Painonvartijoista.
Olin itse menossa omaan ryhmään tai alkaa pudottamaan painoa noilla pisteillä.
Kovin monet ovat sitä kehuneet.
Mutta sitten luin raportin siitä jossa oli paljon informaatio jotka avasi mun silmät.
Selvällä suomenkielellä ja maalaisjärjellä ajateltuna tuo on järkeenkäypää ja nyt tiedän miksi painonvartijat on noin menestyvä firma.
Vaikka lupaavat että kilot lähtee ja saa uuden ruokailutottumuksen jne.
Samat ihmisethän siellä käy aina.Katsokas tämä osoite ja kertokaas tajusitteko itse tuon.
http://homepage.mac.com/kutri/saarna.html
PAINONVARTIJAT SUURI HUIJAUS
33
4265
Vastaukset
- Siinähän
Paljastui, jos laihduttajat laihtuvat pysyvästi,alkaa tritys tuottaa tappiota.
- Sakke
Itse kävin ensimmäisellä kurssilla 1993 ja sen jälkeen olen elänyt PV-ohjeitten mukaan enemmän tai vähemmän. Idea kuitenkin tuli kursseilla selväksi ja siitä voi sitte kiistellä mielin määrin. Mulle tuli hyvä olo ja sopivan tuntuset ohjeet painon hallintaan. En valita enkä ole ollut sairaslomalla yli kymmeneen vuoteen - siinä sulle! Veikkaan että kateelliset vaan yritää herättää keskustelua - antaa heidän tehdä se rauhassa.
- Tuula
Sanaan on pakko uskoa kunnes toisin todistetaan...
- Huijari
alkoi käydä syksystä lähtien painonvartijoissa. Nyt hän on saavuttanut ihannepainosa laihtumalla 11 kg.
Huijaus on siinä, että minäkin aloin soveltaa samaa systeemiä kotona, maksamatta senttiäkään.
Nyt olen laihtunut 13 kg. Jatkan vielä jonkin aikaa, että saan ne 20 kg kaikkiaan poistettua.
Voi miten helposti kaikki on tähän asti mennyt!
Olkoon homman nimi mikä tahansa, kyllä tämä on kannattanut! On niin kevyt olo.
Onhan juopoillakin oma yhdistyksensä, miksei sitten syöpöillä? Mitä siitä jäsenmaksusta? Pitäisikö palvelun olla ilmaista ja maksaa se verovaroista? Sitäkö tässä haetaan, kun ei olla totuttu maksamaan mistään suoraan, vaan kaikki verotuksen kautta.- asiaa maalaisjärjellä miettin
Ilmeisesti ette siis edes lukeneet tuota läpi.
Itelle aivan sama käykö joku tuolla ja laittaako rahansa vissyyn vai pv:hen vai herbalifee tai mitä noita onkaan.
Mun pointti oli se että sivuilla on kerrankin maalaisjärjellä kansantajuisesti selitetty asiaa painonvartijoista.
Firma ei olekkaan niin putipuhdas imagoltaan kuin on luultu.
Jos tuo toimisi niin miksi ihmeessä firma tuottaa rahaa helvetisti?
Koska samat naamat repsahtaa vuoden päästä kun alkaa syömään tavallisella ruokavaliolla eikä laske pisteitä.
Pisteillä saa aivan liian vähä energiaa ja kun lopettaa pisteiden laskemisen niin elimistö reagoi.Alkaa lihota vaikka söisikin kaloreissa todella vähän.
Lukekaapas tuo nyt uudestaan hyvät lapsoset.
Ja niille jotka alkaa tätä "kateellisten panettelua" juttua heittämään voisin sanoa että eikö se ole hyvä että jokaisesta asiasta voisi keskustella ja katsoa myös kolikon toiselle puolelle ilman että se on heti panettelua ja vittuilua?
Pitäisikö olla sinisilmäinen? - panu poika
Kuka tässä on mistään verotuksesta ja rahasta puhunut?
Eikö tässä ole kyse vain antaa toisenlaista näkökulmaa ja miettimistä?
Turha kai tähän on vetää mitään verotusta ja kateellisuutta peliin.
MUn mielestä on hienoa jos on ihmisiä jotka vielä kyseenalaistaa asioita.
Kuitenkin KYLMÄ FAKTA on se että Painonvartijat on iso monikansallinen firma joka tuottaa rahallista tulosta helvetisti.
Minkä takia luulette näin olleen?
Jos kaikki menisi kutne he lupaavat laihduttajia ei pian enää olisi koska kaikki kävisivät pv:ssä jonkun aikaa jonka jälkee alkaisivat kotona ILMAISEKSI pisteillä laihduttaa.
Jokin juttu ja kompa tuossa on oltava joka pitää jäsenet kiinni firmasa,muuten ei tulisi rahaa tilipussiin.
Valmiiksi pureskeltu totuus ei ole aina se oikea ja ainoa ihmiset. - Huijari
asiaa maalaisjärjellä miettin kirjoitti:
Itelle aivan sama käykö joku tuolla ja laittaako rahansa vissyyn vai pv:hen vai herbalifee tai mitä noita onkaan.
Mun pointti oli se että sivuilla on kerrankin maalaisjärjellä kansantajuisesti selitetty asiaa painonvartijoista.
Koska samat naamat repsahtaa vuoden päästä kun alkaa syömään tavallisella ruokavaliolla eikä laske pisteitä.
Pisteillä saa aivan liian vähä energiaa ja kun lopettaa pisteiden laskemisen niin elimistö reagoi.Alkaa lihota vaikka söisikin kaloreissa todella vähän.
Ja niille jotka alkaa tätä "kateellisten panettelua" juttua heittämään voisin sanoa että eikö se ole hyvä että jokaisesta asiasta voisi keskustella ja katsoa myös kolikon toiselle puolelle ilman että se on heti panettelua ja vittuilua?
Pitäisikö olla sinisilmäinen?Täytyy myöntää, että luin linkkisivun ylimalkaisesti ja keskustelemme vähän eri asioista.
Laaihduttaminen on niin vaikea ja monisyinen asia, että en ole asiaan jaksanut koskaan paneutua. Ainoa asia, mikä riittää minulle, on se, että olen laihtunut itse uskomattoman helposti tähän mennessä. Sen takia otin Painonvartijoita puolustavan kannan, ehkä vähän provosoivaan otsikkoosi. En usko, että mikään liikeidea menestyy huijaamalla pidemmän päälle. Kyllä siinä täytyy olla jotain menestyksellistä ideaa. Omalla kohdalla se on toiminut.
Jäsenmaksut ovat tulleet moninkertaisina takaisin vähentyneinä ruokalaskuina ja vaimoni on saanut vanhan vaatevarastonsa taas käyttöön. Paljon rahaa sekin :) - Huijari
asiaa maalaisjärjellä miettin kirjoitti:
Pitäisikö olla sinisilmäinen?Täytyy myöntää, että luin linkkisivun ylimalkaisesti ja keskustelemme vähän eri asioista.
Laaihduttaminen on niin vaikea ja monisyinen asia, että en ole asiaan jaksanut koskaan paneutua. Ainoa asia, mikä riittää minulle, on se, että olen laihtunut itse uskomattoman helposti tähän mennessä. Sen takia otin Painonvartijoita puolustavan kannan, ehkä vähän provosoivaan otsikkoosi. En usko, että mikään liikeidea menestyy huijaamalla pidemmän päälle. Kyllä siinä täytyy olla jotain menestyksellistä ideaa. Omalla kohdalla se on toiminut.
Jäsenmaksut ovat tulleet moninkertaisina takaisin vähentyneinä ruokalaskuina ja vaimoni on saanut vanhan vaatevarastonsa taas käyttöön. Paljon rahaa sekin :)
- tätsy
Kutri puhuu täyttä asiaa!
Painonvartioitten pisteen ovat liian vähäiset ja jos niitä tunollisesti noudattaa, niin on hyvin äkkiä säästöliekillä.
Käyttäkää hyvät ystävät omaa järkeenne!
Laskekaa oma perusenergiankulutuksenne ja siitä tuloksesta vähentäkää enintään 500 kaloria mikäli haluatte laihtua ruokaa vähentämällä.
31,2 * omapaino = henkilökohtainenperusenergiankulutus
Esim.31,2 * 80kg = 2496kcal
Esim. Jos kahdekasankymmentä kiloinen henkilö haluaisi laihtua puolikiloa viikossa, hän vähentää tuosta hänen perusenergiankulutuksestaan 500kcal ja hälle jää silti vielä lähes 2000 kcal. Eli varmasti laihtuu, mutta tuskin tulee nälkä, kun järkevästi valitsee ruuat josta hän saa päivässä 2000 kaloria!!!
Toinen tapa on laihtua puolikiloa viikossa, kun lisää päivittäistä liikunta määrää 500 kalorin edestä, silloin ei tarvi ruuista vähentää ollenkaan.
Kolmas tapa on yhdistäminen eli esim.ruuista vähentää 250kcal ja liikuntaa lisää 250kcal niin tulos on, että laihtuu n.puolikiloa viikossa.
Pinonvartiat on pelkästeen hömppäpömppä rahastus kerho!- pipsa
Ihmiset eivät vain näytä ymmärtävän että nyky-yhteiskunassa laihduttamisen ympärillä pyörii suuri bisnes.
Ja bisnes on todela kannattava koska on useita epätoivosia sinisilmäisiä laihduttajia joille ei kelpaa kuin kolikon toinen puoli.
Ei haluta ottaa asioista selvää eikä kritisoida mitään.
Tartutaan vain ensimmäisenä olevaan auttajaan.
ja siihen jota mainostetaan enemmän.
Painonvartijathan satsaa vuodessa tuhansia markkinointiin.
Kannattaa oikeasti miettiä tuota kutri.netin sivua.
Tätini kävi paikkareissa 2v ja nyt on kotonaan laihduttanut pisteillä.
Koitti olla puoli vuotta ilman pisteitä ja syödä enemmän kuin pisteet olisivat sallineet ja paino nousu.
Elimistö ei enää hyväksynyt sitä normaalia kalorimäärää koska oli totunut pisteisiin joista sai liian vähän.
Älkää menkö siihen että vähemmän kaloreita-> laihtuu enemmän -> vähennetään taas kaloreita -> laihtuu vielä enemmän.
Loputon kierre.
Elimistö vaatii aina vain vähemmän kaloreita muuten paino nousee heti.
- laiha
mä olen ollut jo yli vuoden painonvartioissa ja todella tyytyväinen minulla oli 35 kiloa ylipainoa vuosi sitten ja olin ollut koko ikäni ylipainoinen ja yrittänyt kaikilla pillereillä tuloksitta. nyt olen päässyt kiloista eroon siellä oppi tuntemaan piilorasvat semmoisistakin mitkä itse on pitänyt terveellisinä ja luullut että voi syödä niin paljon kuin haluaa olen todella tyytyväinen siitä kun aloin painonvartioissa enkä kadu päivääkään ja syödä saa niin paljon että saa illalla vielä miettä mitä söis että tulee täydet pisteet
- juupajuu
Aivan.Mutta tuleppas sitten kertomaan miten sujuu kun et turvaudu pisteisiin enää vaan aloitat tavallisen arjen ja elämän ilman laskemista ja syöt kevyesti itsesi mukaan.
Silloin se ongelma vasta tulee kuten tuossa jutusssa sanottiinkin.
Painonvartijoilla laihtuu,se on selvä.
Mutta paino tulee heti takaisin kun lopettaa pisteillä pelehtimisen.
Kukaan ei kuitenkaan hautaan saakka tiemmä laske pisteitä vaan tuo on alku ponnahdus.
Elimistö haluaa yhä vähemmän ruokaa laihtuakseen koska on tottunut pisteisiin,koska niistä saa todella liian vähän kaloreita.
Mutta ilomielin kuulen mitä sulle kuuluu vuoden parin päästä kun et enää ole pisteiden orja vaan alat käyttää omaa järkeä syömisessä.
Katotaa onko 30kg taas:) - laiha
juupajuu kirjoitti:
Aivan.Mutta tuleppas sitten kertomaan miten sujuu kun et turvaudu pisteisiin enää vaan aloitat tavallisen arjen ja elämän ilman laskemista ja syöt kevyesti itsesi mukaan.
Silloin se ongelma vasta tulee kuten tuossa jutusssa sanottiinkin.
Painonvartijoilla laihtuu,se on selvä.
Mutta paino tulee heti takaisin kun lopettaa pisteillä pelehtimisen.
Kukaan ei kuitenkaan hautaan saakka tiemmä laske pisteitä vaan tuo on alku ponnahdus.
Elimistö haluaa yhä vähemmän ruokaa laihtuakseen koska on tottunut pisteisiin,koska niistä saa todella liian vähän kaloreita.
Mutta ilomielin kuulen mitä sulle kuuluu vuoden parin päästä kun et enää ole pisteiden orja vaan alat käyttää omaa järkeä syömisessä.
Katotaa onko 30kg taas:)en nykyään tarvitse kirjata ylös pisteet tiedän jo annoksesta paljonkos se on ja ne annokset ovat minulle aivan tarpeeksi isot pidän mielessä pisteet mitä käytän koko päivänä ei tarvitse kirjata ylös sitä oppii syömään oikein ja terveellisesti
- heh heh
laiha kirjoitti:
en nykyään tarvitse kirjata ylös pisteet tiedän jo annoksesta paljonkos se on ja ne annokset ovat minulle aivan tarpeeksi isot pidän mielessä pisteet mitä käytän koko päivänä ei tarvitse kirjata ylös sitä oppii syömään oikein ja terveellisesti
"en nykyään tarvitse kirjata ylös pisteet tiedän jo annoksesta paljonkos se on ja ne annokset ovat minulle aivan tarpeeksi isot pidän mielessä pisteet mitä käytän koko päivänä ei tarvitse kirjata ylös sitä oppii syömään oikein ja terveellisesti"
Läskin mukana on taitanut lähteä kirjoitustaitokin ja äokin laskenut samaa tahtia. Mikä helvetin lause tuokin on? - minä
heh heh kirjoitti:
"en nykyään tarvitse kirjata ylös pisteet tiedän jo annoksesta paljonkos se on ja ne annokset ovat minulle aivan tarpeeksi isot pidän mielessä pisteet mitä käytän koko päivänä ei tarvitse kirjata ylös sitä oppii syömään oikein ja terveellisesti"
Läskin mukana on taitanut lähteä kirjoitustaitokin ja äokin laskenut samaa tahtia. Mikä helvetin lause tuokin on?sinä no just taidat olla niin läski että näköäkin haittaa tai taitaa olla lukutaito ongelma
- justjoo
minä kirjoitti:
sinä no just taidat olla niin läski että näköäkin haittaa tai taitaa olla lukutaito ongelma
Ikävä tuottaa pettymys, mutta en ole päässyt kokemaan läskinä olemisen ihanuutta.
Sullekin taitaisi tehdä terää kerrata kielioppi. Tässä muutama vinkki. Lukutaito-ongelma (ei lukutaito ongelma). Lauseet alkavat isolla alkukirjaimella ja päättyvät pisteeseen. Sivulauseet erotetaan päälauseesta pilkulla.
- JupsJuu
on, en tiedä yhtään ihmistä joka olisi lopettamisen jälkeen pysynyt hoikkana...taidankin ostaa Herbaa,sillä saa pysyviä tuloksia.
- Maija
Pysyvää apua minäkään, puolessa vuodessa kaikki kilot tuli takaisin...ja niitä oli 10. En usko painonvartijoissa saavutettavan pysyvää painonpudotusta.
- Eevaleena
Kutri kertoo PV:n ohjelman olevan aivan hyvä, se opettaa oikeille ruokailutavoille. Kutri haluaa lisätä vaan energiaa siihen paikkareiden ohjelmaan. :) Niin teen itsekin. Käytän paikkariohjelmaa ja lisään siihen pisteitä.
- laihduttaja
Olen n. parin kuukauden ajan opetellut PV:n avulla terveitä elämäntapoja ja haluaisin kommentoida tätä pv:tä mollaavaa keskustelua.
Jokaisen ihmisen laihtuminen ja lihoaminen on tasan kiinni siitä, mitä rokkakoskesta alas laittaa. En väitä, että pv olisi ainoa oikea tapa laihduttaa, mutta se on antanut ainakin minulle suuren avun.
Toisaalta: ilman omaa aktiivisuutta = säännöllistä liikuntaa & kevyemmän ruokavalion omaksumista laihtuminen ei olisi ollut näin tehokasta.
Summa kardemumma: kukin laihduttaa tyylillään ja mun mielestä PV on hyvä apu. Mutta EI kukaan laihdu, ellei itse ole motivoitunut laihtumaan!
Mukavaa kevättä itse kullekin, - sisälukutaitoa kiitos
laihduttaja kirjoitti:
Olen n. parin kuukauden ajan opetellut PV:n avulla terveitä elämäntapoja ja haluaisin kommentoida tätä pv:tä mollaavaa keskustelua.
Jokaisen ihmisen laihtuminen ja lihoaminen on tasan kiinni siitä, mitä rokkakoskesta alas laittaa. En väitä, että pv olisi ainoa oikea tapa laihduttaa, mutta se on antanut ainakin minulle suuren avun.
Toisaalta: ilman omaa aktiivisuutta = säännöllistä liikuntaa & kevyemmän ruokavalion omaksumista laihtuminen ei olisi ollut näin tehokasta.
Summa kardemumma: kukin laihduttaa tyylillään ja mun mielestä PV on hyvä apu. Mutta EI kukaan laihdu, ellei itse ole motivoitunut laihtumaan!
Mukavaa kevättä itse kullekin,Joo pv pisteillä laihtuu totta.
Mutta kyse ei ollutkaan siitä.
Lue tuo kutri.netin sivu joka on ylempänä niin tiedät edes vähän mistä tässä puhutaan ennekuin ylpeänä kommentoit. - laihduttaja
sisälukutaitoa kiitos kirjoitti:
Joo pv pisteillä laihtuu totta.
Mutta kyse ei ollutkaan siitä.
Lue tuo kutri.netin sivu joka on ylempänä niin tiedät edes vähän mistä tässä puhutaan ennekuin ylpeänä kommentoit.Oon lukenu sen jutun.
Oon samaa mieltä, että liian vähällä ravinnolla elimistö voi siirtyä säästöliekille ja näin ollen tilanne voi vaikeutua. Toisaalta: kun laihduttaa, niin sopivassa määrin voi mielestäni nähdäkin nälkää, kunhan se ei mene liiallisuuksiin.
Ymmärrän, että tilanne voi itsellänikin vaikeutua, kun olen päässyt tavoitteeseeni. Mutta toisaalta uskon siihen, että olen oppinut terveemmät ruokailutottumukset osittain pv:n ja osittain oman motivaationi kautta. Kun muistaa säilyttää uudet terveemmät ruokailutottumukset, ei varmaan kenelläkään ole mitään vaikeuksia.
Kuitenkin kuten jo aikaisemmassa viestissäni sanoin: EI kukaan ota vastuuta siitä, mitä rokkakoskesta alas vedät, jollet itse sitä tee. EI kukaan PV ryhmänohjaaja ole kotonasi vahtimassa sitä, mitä suuhusi laitat!
Oma motivaatio on kaikkein tärkein asia. - miksi?
laihduttaja kirjoitti:
Oon lukenu sen jutun.
Oon samaa mieltä, että liian vähällä ravinnolla elimistö voi siirtyä säästöliekille ja näin ollen tilanne voi vaikeutua. Toisaalta: kun laihduttaa, niin sopivassa määrin voi mielestäni nähdäkin nälkää, kunhan se ei mene liiallisuuksiin.
Ymmärrän, että tilanne voi itsellänikin vaikeutua, kun olen päässyt tavoitteeseeni. Mutta toisaalta uskon siihen, että olen oppinut terveemmät ruokailutottumukset osittain pv:n ja osittain oman motivaationi kautta. Kun muistaa säilyttää uudet terveemmät ruokailutottumukset, ei varmaan kenelläkään ole mitään vaikeuksia.
Kuitenkin kuten jo aikaisemmassa viestissäni sanoin: EI kukaan ota vastuuta siitä, mitä rokkakoskesta alas vedät, jollet itse sitä tee. EI kukaan PV ryhmänohjaaja ole kotonasi vahtimassa sitä, mitä suuhusi laitat!
Oma motivaatio on kaikkein tärkein asia.Tiedän monta esimerkkiä tuttavapiiristäni, jotka kyllä hyvin ovat laihtuneet painonvartijoissa, mutta kuinka ollakaan, niin lihovat melko nopeasti takaisin vähintäänkin entisiin kiloihinsa!! Oma äitini muunmuassa!
- miksi?
laihduttaja kirjoitti:
Oon lukenu sen jutun.
Oma motivaatio on kaikkein tärkein asia.Tiedän monta esimerkkiä tuttavapiiristäni, jotka kyllä hyvin ovat laihtuneet painonvartijoissa, mutta kuinka ollakaan, niin lihovat melko nopeasti takaisin vähintäänkin entisiin kiloihinsa!! Oma äitini muunmuassa ja muutama työkaveri!
- HALUATTEKO RAUTALANKAA?
miksi? kirjoitti:
Tiedän monta esimerkkiä tuttavapiiristäni, jotka kyllä hyvin ovat laihtuneet painonvartijoissa, mutta kuinka ollakaan, niin lihovat melko nopeasti takaisin vähintäänkin entisiin kiloihinsa!! Oma äitini muunmuassa!
Mä en tiedä miten helvetissä sen osaan sanoa VIELÄKIN helpommin että te tajuaisitte?
LUKEKAALUKEKAALUKEKAA ajatuksella tuo linkki helvetin spedet niin tajuatte miksi joku laihtuu painonvartijoissa ja MIKSI lopetettuaan lihoaa ne takas.
miKÄ IHME TEISSÄ ON ETTÄ EI MENE JAKELUUN?HÄH - Rautalankaa
HALUATTEKO RAUTALANKAA? kirjoitti:
Mä en tiedä miten helvetissä sen osaan sanoa VIELÄKIN helpommin että te tajuaisitte?
LUKEKAALUKEKAALUKEKAA ajatuksella tuo linkki helvetin spedet niin tajuatte miksi joku laihtuu painonvartijoissa ja MIKSI lopetettuaan lihoaa ne takas.
miKÄ IHME TEISSÄ ON ETTÄ EI MENE JAKELUUN?HÄHtänne kun ei ymmärretä
- papu
HALUATTEKO RAUTALANKAA? kirjoitti:
miKÄ IHME TEISSÄ ON ETTÄ EI MENE JAKELUUN?HÄHMitä ihmettä sä hermoot? Kyllä kilot tulee takaisin laihdutti sitten millä keinolla hyvänsä. On opeteltava uudet ruokailutavat ja sillä siisti. Aina, kun laihduttaa ja sit, kun lopettaa laihduttamisen, tulee kiloja. Ruokaremppa ja liikunta voi pitää painon alhaalla.
- huoh
papu kirjoitti:
Mitä ihmettä sä hermoot? Kyllä kilot tulee takaisin laihdutti sitten millä keinolla hyvänsä. On opeteltava uudet ruokailutavat ja sillä siisti. Aina, kun laihduttaa ja sit, kun lopettaa laihduttamisen, tulee kiloja. Ruokaremppa ja liikunta voi pitää painon alhaalla.
Miksi kommentoida tätä asiaa jos et ensin lue ekaa kirjotusta ja sen jälkeen kutri.netin sivuja?
Ehkä sinäkin silloin tietäsit mistä tässä on kyse ja mistä puhutaan?
Eiköhän kaikki tiennyt jo ton mitä sanoit.
Kyse nyt ei vaan ollut siitä.Huoh miten typeriä ihmisiä taas liikenteessä. - siru
miksi? kirjoitti:
Tiedän monta esimerkkiä tuttavapiiristäni, jotka kyllä hyvin ovat laihtuneet painonvartijoissa, mutta kuinka ollakaan, niin lihovat melko nopeasti takaisin vähintäänkin entisiin kiloihinsa!! Oma äitini muunmuassa ja muutama työkaveri!
Totta kai lihoo takaisin ja vielä korkojen kanssa, jos ei ole omaksunut uusia ruokailutapoja. Laihduttaminen on helppoa, voin sanoa sen miinus 30 kilon kokemuksella. Nyt olen tehnyt ruokarempan ja voin sanoa, että hyvin pyyhkii.
Tiedän, että pizzat, piirakat, kermaperunat sun muut rasvaiset eivät tule enää koskaan kuulumaan jokapäiväiseen ruokavaliooni. Voin syödä niitä, mutta jokapäiväiseen ruokaani ne eivät voi enää koskaan kuulua, jos haluan pysyä tässä painossani. - aurinkoinen
siru kirjoitti:
Totta kai lihoo takaisin ja vielä korkojen kanssa, jos ei ole omaksunut uusia ruokailutapoja. Laihduttaminen on helppoa, voin sanoa sen miinus 30 kilon kokemuksella. Nyt olen tehnyt ruokarempan ja voin sanoa, että hyvin pyyhkii.
Tiedän, että pizzat, piirakat, kermaperunat sun muut rasvaiset eivät tule enää koskaan kuulumaan jokapäiväiseen ruokavaliooni. Voin syödä niitä, mutta jokapäiväiseen ruokaani ne eivät voi enää koskaan kuulua, jos haluan pysyä tässä painossani.Hienoa!
Tuo on totta.
Laihduttamine on HELPPOA!
Mutta laihana pysyminen on VAIKEAA.
Pitää omaksua aivan UUDET ruokailutottumukset.
Jos haluat antaa mulle vinkkejä -30kg laihduttaneena olisin hyvin kiitollinen :)
[email protected] - Miinus20kg 5 kk
miksi? kirjoitti:
Tiedän monta esimerkkiä tuttavapiiristäni, jotka kyllä hyvin ovat laihtuneet painonvartijoissa, mutta kuinka ollakaan, niin lihovat melko nopeasti takaisin vähintäänkin entisiin kiloihinsa!! Oma äitini muunmuassa ja muutama työkaveri!
Itekkin olin tämän suhteen skeptinen mutta toimii se vaikka kuinka täällä purnaatte. 5 kk lähtenyt 20kg pois ja nälkää en ole nähnyt.
Homman omaksuminen on asian ydin...
Kokeilijoita on varmaankin monia tuhansia mutta todelliset onnistujat tuosta prosentteina on melko pieni määrä.
Oman pään sisältä lähtee se pysyvä muutos...
Miespuolisena mukaanlähtijänä kannustankin kaikkia keskivartaloltaan "komeassa " kunnossa olevia mukaan....
Ps. sohvalla kilot karisee jos syö oikein.
- pipsa
Olen seurannut aina silloin tällöin kutrin sivuja ja todennut, että eipä hänenkään saavutukset ole olleet päätä huimaavat. Eihän tuollaista elämää voi kukaan normaali perheellinen ja työssäkäyvä ihminen viettää.
- Kutri itse kertonut
Kutri itse kertoi keväällä, että entisen kaverinsa kanssa epäonnistuivat yhdessä liiketoiminnassa (painonhallinta) joitain vuosia sitten. Itse olen tullut siihen tulokseen, että hän nyt haluaa koettaa kostaa kaikille muille moittimalla heidän painonpudotussysteemiään. Epäilen myös, että hän itse tai hänen läheisensä ovat niitä, jotka aina sopivin väliajoin panevat näitä KutriPisteNet viestejä liikkeelle, muka olen löytänyt hyvän paikan - Hah. Hän on itse kehittänyt oman, minulle ainakin aivan, aivan liian hankalan, vaivalloisen systeemin. Minä en koskaan tulisi onnistumaan hänen systeemillään. Mutta silti onnea ja kaikkea hyvää kaikille teille pudottajille ja tietysti ei pudottajille ja myös painonnostajille (nousijoille). Kaikkea hyvää - ei muisteta pahalla, kehutaan omaa, ei haukuta toisten (vanha myyntimiesten muistisääntö!). Ja tietysti positiivista elämänasennetta ja kaikkea hyvää myös Sinulle Kutri, sitä tarvitset!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063230Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391620Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951472- 921389
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1581259Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121188Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231019Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.47829