vielä jonain päivänä sanoille "tr00- ja wannabegootti", nauretaan makeasti.
ja ehkä juuri sinä, joka usein kyseisiä sanoja käytät, niin naurat kaikkein maketen, ja sanot:
-On siitä aikaa... ...onneksi nykymaailmassa nuo sanat ovat saaneet niin huonon maineen, ettei niitä käyttäisi erkki eikä pekkakaan!
kuuklkaas kaikki!
psst! minulla on asiaa...
6
423
Vastaukset
- tyttö joka gootiksi syntyi
juri tota mäkin meinaan!
oikeassa olet!- Shillis
Mutta alkaa unohtako rakkaat ystäväiseni, että silloin tulee uusia villityksiä ja hassun hauskoja sanoja, joille sitten taas nauretaan jälkeen päin. Näin se mailma pyörii.
- old gothic 80
no nyt kuulostaa hyvältä!
kerrankin joku puhuu asiaa! - BubbleGirl
Minä nauran kyseisille sanoille jo nyt.
- Minä joka ei ole mikään?
oikeastaan, en ole edes varma mikä on tr00, mutta siksi minua haukutaan kun koitan olla punkkari.
- Shillis
Minä joka ei ole mikään? kirjoitti:
oikeastaan, en ole edes varma mikä on tr00, mutta siksi minua haukutaan kun koitan olla punkkari.
Tr00 on aito, oikea, tosi.
Eikä haukku haavaa tee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876