vielä jonain päivänä sanoille "tr00- ja wannabegootti", nauretaan makeasti.
ja ehkä juuri sinä, joka usein kyseisiä sanoja käytät, niin naurat kaikkein maketen, ja sanot:
-On siitä aikaa... ...onneksi nykymaailmassa nuo sanat ovat saaneet niin huonon maineen, ettei niitä käyttäisi erkki eikä pekkakaan!
kuuklkaas kaikki!
psst! minulla on asiaa...
6
429
Vastaukset
- tyttö joka gootiksi syntyi
juri tota mäkin meinaan!
oikeassa olet!- Shillis
Mutta alkaa unohtako rakkaat ystäväiseni, että silloin tulee uusia villityksiä ja hassun hauskoja sanoja, joille sitten taas nauretaan jälkeen päin. Näin se mailma pyörii.
- old gothic 80
no nyt kuulostaa hyvältä!
kerrankin joku puhuu asiaa! - BubbleGirl
Minä nauran kyseisille sanoille jo nyt.
- Minä joka ei ole mikään?
oikeastaan, en ole edes varma mikä on tr00, mutta siksi minua haukutaan kun koitan olla punkkari.
- Shillis
Minä joka ei ole mikään? kirjoitti:
oikeastaan, en ole edes varma mikä on tr00, mutta siksi minua haukutaan kun koitan olla punkkari.
Tr00 on aito, oikea, tosi.
Eikä haukku haavaa tee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t826291- 353451
- 443058
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402272Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282171- 1202053
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291999- 1901992
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241598- 361495