oltu 8vuotta yhdessä ja 5vuotias lapsikin on.no mies sitten jatkuvasti juo päänsä täyteen kaljaa kun tulee kotia.tätä on jo kestänyt varmaan 3vuotta.vaikka pahemmin ei oltas oltu lähekkäinkään niin pää täyteen ja sitten vasta alkaa seksinkin vonkaaminen.eli mua pitäs kiinnostaa kaljalle haiseva ukko vierellä yäk.nyt taas se osti vaikka sillä ei ollut kuin 2päivän vapaa niin laatikollisen kaljaa,mut mäpä join niitä ittekin ja tuli meille sit taas yöllä hirvee riita onneksi lapsi nukkui.no minä myönnetään aloitin ja sanoin että mä kaipaan elämääni intohimoisen suhteen että sun kanssasi sellasta ei enää pahemmin ole.ja viskasin sen tietokoneen kaiuttimet lattialle.no se hikeentyi ja heitti minut pieni kokoisen naisen sohvalle ja oli väkisin päälläni tunnin varmaan ja minun oli vaikea hengittää.sain purastua sitä soitinkin poliisille mut ne odottivat jos tilanne rauhottuisi.ja niin tekikin kun menin kylpyhuoneeseen nukkuun.nyt ukko ei ole puhunut mulle kahteen päivään mtään ei edes ano että sovittas.ei yhtään mitään.istuu vaan tietokoneellaan selin muhun päin.kyllä taas vapaillaan yrittää tulla vonkaamaan.olen nukkunutkin tyttöni huoneessa.eli se niinkuin se yrittää sysätä kaikki minun niskoilleni.joka ikinen ritakin on kuulemma 8vuodessa minun vikani.nytki varmaan tämäkin oli sen mielestä.mitä kannattaisi tehdä?olen miettinyt kun ottas tytön ja lähtisi.olen ehkä saamassa osapäiväsen työn.mitenköhän maksaako sossu vuokratakuunkin jos muuttaa vuokralle millä mulla on työttömänä nyt juuri varaa.jaksaako lasta sit hoitaa yksin.kiitos joka luki ajatuksiani.
suhteessa riitoja aina vaan
3
1246
Vastaukset
- putkimies35v
ehkä sun olisi paras jättää mies kun tuntuu olevan jakuvaa riitelyä teidän parisuhde!Ei parisuhteeseen kuulu henkinstä ja fyysisistä väkivaltaa.Onnelliseen parisuhteeseen kuuluu hellyyttä,rakkautta ja pussailua ei alkoholia!
- pitää olla
noin vaikeaa? Miksi pitäisi katsoa ja kokea tuollaista? Onko se avoliitossa oleminen, parisuhteen esitteleminen tärkeämpää kuin oma hengissäpysyminen? Lähes mikä tahansa on parempaa kuin tuo kuvailemasi "avoliitto".
Puoliso on päästään sairas, jos lyö toista. Mutta myös siinä osapuolessa on vikaa, joka jää tuollaista katsomaanja kokemaan. Fiksu ihminen ei jää hakattavaksi. Siihen ei ole koskaan syytä. Mikään syy ei ole niin suuri, että tuollaista pitäisi kenenkään sietää. Ei koskaan.
Sellainen ihminen ei perhettä ansaitse, joka tuollaisin teoin perhettään halveksuu. Sellaisen ihmisen pitäisi suosiolla jäädä elämään elämänsä yksin.- käy lastasi
Molemmilla vanhemmilla tuntuu olevan vaikeaa. Voi kun edes äiti ymmärtäisi keskittyä lapseensa ja jättää toistamiseen kaljalle haiseva ukkonsa omaan arvoonsa. Miksi edes vaivautua riitelemään? Nyt nainen järki käteen ja mies pellolle. Tai lähde itse, ja turvaa lapsellesi onnellinen lapsuus ja oma huone. Korostan oma. Ei yhteinen äidin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1211286Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa373813Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092979Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1042321Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin681964Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1921718Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.298979Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17760Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143705- 53679