Vaimolle ei käy upeasti toteutetut kynttiläillalliset, siivottu koti,tiskatut astiat...Koska se viittaa seksin halukkuuteeni. Ei pidä yllätyksistä,ruusut kuin risuja. Ja viesti edelleen ei halukkuutta edelleenkään saada läheisyyttä. Ihmekkö tuo et ajatus karkaa vieraan peiton alle.
Kaikki turhaa yritystä
12
2140
Vastaukset
- Tyttis79
ja hellit naista muulloinkin, kun vain seksiä halutessasi.
Jos lähestyt naista romanttisesti aina silloin kun haluat seksiä, niin nainen yhdistää kaikki romanttiset eleet siihen, että "Aha, miehen tekis mieli seksiä". Naisen palaute romanttisiin eleisiin on sitten sen mukainen, haluaako hän seksiä vai ei. Tai sit aina kielteinen, koska se alkaa riepomaan, jos ei tuu hellyyttä muuten kuin milloin, kun halutaan seksiä.- mikä neuvoksi
Kyllä sitä tulee pidettyä hyvänä muutenkin, kait sitten aivan liikaa,mutta ei vastakaikua.
- kok
mikä neuvoksi kirjoitti:
Kyllä sitä tulee pidettyä hyvänä muutenkin, kait sitten aivan liikaa,mutta ei vastakaikua.
Lakkaa yrittämästä liikoja. Tuo vaan on niin läpinäkyvää. Eikä sitä kannata vieraisiin mennä, ei se kummosta ole.
- samassa jamassa..
Oletko aina ollut romanttinen ja muistanut naistasi kukkasilla tai vaikka siivonnut kodin?
Järjestänyt illallisia?
Oletko suhteen alusta alkaen tehnyt tuota?
Meillä on näin, että miestä pitää lähes "uhata" jollain, että saan juuri tuollaista huomiota.
(Tosin enään en edes jaksa vihjaillakkaan)
Meillä päin minä olen se joka saa SUOSTUTELLA, (kysyn että ostetaanko, ukko vastaa että miksi) että ostetaan joululahjat (jonka lupasi, en saanut) ja vuosipäivälahjankin vaihtoa sai vinkua. Ikävää.. sen sain, mutta siitä meni hohto koska miestä piti vähän toppuuttaa, että se suostui ostamaan.. ja senkin luultavasti teki sen näkösenä koruliikkeessä, että olisi nokka uitettu pas*assa! lahja ei tuntunut enään hyvältä kun sen sai.
Noh.. pari kertaa on kukkia tuonut nyt lähiaikoina.
Kivaa on saada, mutta onko mennyt vähän hohto kaikesta kun saa vinkua joululahjoistakin? ON MENNYT HOHTO!
Jännä vaan, että ukkeli näkee minun olevan iloinen kun se tuo kukkia.. mutta ei se niitä useasti tuo. Saatika sitten huvinvuoksi.
Taisi vähän hyvitellä kun viimeksi toi. Sekin latisti.
Meillä mies on pilannut totaalisesti ilon nuista yllätyksistä (jos se niitä nyt edes järjestäisi)..
Tyhmältä tuntuisi jos se yht äkkiä jonkun illallisen järkkäisi. Vaikka iloinen olisin,. paitsi ehkä vaivautunut.
Itsestäkin tuntuu, että miekkonen olis jotain pahaa tehny, tai vonkuu seksiä jos yhtäkkiä tulis halu yllätyksiä järjestää.
Eli miehet, hellikää naistanne suhteen alusta asti. Se tekee teistä ihanampia ja kiinnostavampia.
Ja pieni yllätys-piristys saa suhteeseen uutta potkua ja toivoa huomiseen.
Naisille sama.. mutta itselläni ei tee mieli sille mitään yllätyksiä järjestää koska se on ite niin hapan nuissa asioissa. Tainnu joskus sanoakkin, että ei tartte mitään yllätyksiä järjestää sille.. olkoon ilman.
Taisi joskus omani sanoa, että sitä ei kiinnosta yllätyksiä järjestää koska minulta ei tipu persettä.. (pyllyseksiä) En muista tarkkaan.. en kuunnellut loppuun.
Perus mies. Yleensä kyllä mukava.- Loogikko
"saa suhteeseen uutta potkua ja toivoa huomiseen."
Eli toisin sanoen johtaa myös parempaan seksiin? Johtopäätös: Romantiikka on miehille väline millä saa seksiä ja seksi naisille väline jolla saa romantiikkaa. - ehkäpäpäpä
Loogikko kirjoitti:
"saa suhteeseen uutta potkua ja toivoa huomiseen."
Eli toisin sanoen johtaa myös parempaan seksiin? Johtopäätös: Romantiikka on miehille väline millä saa seksiä ja seksi naisille väline jolla saa romantiikkaa."Eli toisin sanoen johtaa myös parempaan seksiin? Johtopäätös: Romantiikka on miehille väline millä saa seksiä"
Jaa-a.. JOO, johtaa toisaalta myös parempaan seksiin.
Enemmän tekee mieli sekstailla ja suukotella jos huomaa, että mies välittää.. kuka haluaa antaa omaansa miehelle joka on hapan kuin sitruuna?
Saattaisippas viedä halut.
"ja seksi naisille väline jolla saa romantiikkaa."
Toivon ainakin itse, että mieheni ei anna romantiikkaa vastapalvelukseksi seksistä. Jospa se tekisi sen ihan muista syistä =)
JA: Romantiikka on seksistä kaukana. Riippuu tietty seksistä.
- kokkipoika.
Niinpä. Tämä on sitä suominaista: "suomimiehet eivät osaa puhua, eivät kokkaa ja tuo kukkia, eivät ole lepertele, eivät ole romanttisia, jne." Ja lähtevät etelään kuuntelemaan kun gigolot lepertelevät korvaan niin että suominaisen jalat suorastaan räjähtävät levälleen.
Suominainen ei ole koskaan tyytyväinen, he ovat ainaisia valittajia. Onneksi miehet ovat alkaneet hakemaan fiksuja ja romanttisia naisia ulkomailta. - tavannu sua kun olit sinkku
sä taidat olla mun unelmamies
vaikka mä oon ihan suomalainen nainen niin tykkään kaikesta tosta.
Niin ja mä tykkään seksistä, aina, kaikkialla, usein, vaikka nyt elän vähän puutteessa kun en ole uskoton. Ja mulle ei tarvis edes kaikkea tota mistä vaivaa näät, mä voisin kiihottua vaan pienestä kosketuksesta...mutta noin muuten mä tykkään tosta mitä vaimolles teet.
Toivottavasti mä tunnistan sut jos joskus sinkku oot...- mikä neuvoksi
Toden totta, olispa vaimokin yhtä vastaanottavainen, niin annettavaa olis monin kerroin enemmän, mut se ei osaa ottaa edes romatiikkaa nautintona, turha edes yrittää.
- skopu
Itellä kesti 20 vuotta ennenkuin tajusin-kylmä nainen. Erottiin.
Nyt ihana nainen peiton alla sanoo -panettaa.
Se on henkilökemiaa, sano.- mikä neuvoksi
Olispa se niin helppoa. Kuitenkin on pitkään jatkunut yhteinen historia takana. Ala- ja yläikäistä jälkikasvua. Sulle se varmaan oli helppoa, kuin lehden olis kirjasta kääntäny.
- että on tuollaisia naisia?
Se täytyy jotenkin liittyä johonkin aikaisempaan "traumaan" tai lapsuuteen kun jotkut naiset on niin kylmiä että ihan paleltaa kun ohi kävelee? Minun äiti on sellainen. Itse olen päin vastoin. Rakastan kaikkea romanttista. Isäni kun jotain kaunista yrittää tehdä äitilleni, niin palkkioksi saa vain nalkutusta.
Minun mies ei tee mitään tuollaista mitä sinä kerroit, voi luoja kun olisi niin ihanaa, että se joskus, edes kerran, yllättäisi minut niin, että olisi vaikka kukkia tuotuna. Mutta turha luulo. Onko se niin, että jos miehet etsii äitinsä kaltaisen vaimon niin jotkut naisetkin etsivät?!
Jos olisin oikein kamala niin sanoisin, että karkaa minun peiton alle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254771Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa53402Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283210Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss272649Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu762385Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181779Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91404Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1171265Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut91233Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41148