Tuli vaan mieleen ku toi Timantti alotti eilen juttuu noist rutiineista, ni viedään keskusteluu vähän pidemmälle: puhutaan vähän rajummista rutiineista eli pakkomielteistä!
Tuli vaan mieleen toi Kornaron tapaus. Silhän on pakkomielle noihin älykkyystesteihin. Sehän kerto meille tos sen äö-alotukses (pari pv sitten) et lehdis on kerran vuodes juttuu näist testeist, ja niis on aina sama joku äärimmäisen kiinnostava keskihajonta-virhe.
Kornaro tuskin olis tietoinen "toistuvista" virheistä, jos se ei seurais näit lehtiä silmämunat pullollaan ja pakonomaisesti etsis niistä näit äö-juttuja. Aivan selvä pakkomielle.
Toinen todiste KORNARON syyllisyydestä on se, et kun se löytää sen jutun, ni BANG, nanosekunti ja meil on tääl alotus älykkyyystesteistä! Huhujen mukaan, muuten muuan RON AKOR soittelee erään päivälehden toimitukseen joka päivä ja kyselee: "Milloin teil on juttuu äö-testeistä, millon?"
Onks teil minkälaisii pakkomielteitä ja käyttäydytteks te yhtä hullunkurisesti ku Ron Akor?
Pakkomielteistä
27
1740
Vastaukset
- asiakaskin
Onko sinulla itselläsi pakkomielle?
- Messias
Sulla itelläs on pakkomielle vittuilla kaikille rekatuille nimmareille vuoronperään. Zamiokin varmaan taputtas käsiään, kun Pete vantaan kumisetä pamputtas sua vitun idiootti.
- Naikkonen_sanoo
itse kaiken tuollaisen harmittavan käytöksen yläpuolella etkä kuuna päivänä suostuisi hattuilemaan täällä kenellekään, niinkö?????
- asiakaskin
Ellei sitten itse ole pete vantaa kumisetä. Voi sitä itseäänkin pamputtaa tietty. Ootko säkin pete vantaa kumisetä pampulla? xD
Mä harvemmin lukenut täällä, ai on pakkomielle vittuilla rekatuille?
Kirjoitetaan pieneen ruskeeseen muistikirjaan. ;D Naikkonen_sanoo kirjoitti:
itse kaiken tuollaisen harmittavan käytöksen yläpuolella etkä kuuna päivänä suostuisi hattuilemaan täällä kenellekään, niinkö?????
mun mielestä ton edellisen tyypin viesti kertoo, just siitä et se ei osaa käyttäytyy sivistyneesti. Tai siis, sehän on aika vihainen mulle?
- Naikkonen_sanoo
Einsten1 kirjoitti:
mun mielestä ton edellisen tyypin viesti kertoo, just siitä et se ei osaa käyttäytyy sivistyneesti. Tai siis, sehän on aika vihainen mulle?
mä luulen että se on kade koska se ei ite oo mikään sanaseppoteppo ja sitä harmittaa kun sen ulosanti rajottuu vaan tuohon v***luun. Tää ei todellakaan ole sen kenttä mutt se ei suostu sitä tajuun. Sen viha voi tietty kohdituu henkkoht suhunki vaan mutt se saattaaki johtua siitä ettei se oo saanu itelleen täältä vankkaa fanilaumaa niinku sulla on.
Naikkonen_sanoo kirjoitti:
mä luulen että se on kade koska se ei ite oo mikään sanaseppoteppo ja sitä harmittaa kun sen ulosanti rajottuu vaan tuohon v***luun. Tää ei todellakaan ole sen kenttä mutt se ei suostu sitä tajuun. Sen viha voi tietty kohdituu henkkoht suhunki vaan mutt se saattaaki johtua siitä ettei se oo saanu itelleen täältä vankkaa fanilaumaa niinku sulla on.
Ja hei, sitä fanipostia voi edelleen laittaa niihin keltaisiin UFF-laatikoihin (United Fans Finland). Mä yritän lukea ja availla postia sitä mukaan kun ennätän.
- Naikkonen_sanoo
Einsten1 kirjoitti:
Ja hei, sitä fanipostia voi edelleen laittaa niihin keltaisiin UFF-laatikoihin (United Fans Finland). Mä yritän lukea ja availla postia sitä mukaan kun ennätän.
koittaa jotain skrivata sulle, mutt en mä oo mikään waltari sitte. Onks sulla ja omaa street tiimiä?
- Wittgensten#0
koittaa jotain skrivata sulle, mutt en mä oo mikään waltari sitte. Onks sulla ja omaa street tiimiä?
Mika Waltari oli suomalainen kirjailija. Hän syntyi 11. tammikuuta 1979 Ilomantsissa ruotsalaiseen talonpoikaispukuun ja kuoli 28. Marraskuuta 2007 Joensuussa.
Waltarin pappisisä Topi Waltari lähti naapurin
päältäajettavan ruohonleikkurin matkaan Mikan ollessa viisivuotias. Kasvatusvastuu jäi äidille. Päästyään ylioppilaaksi Ilomantsin karjalais-ugrilaisen normaalilyseon autonasentajalinjalta 1998 Waltari
aloitti teologian opinnot Lieksan kristillisessä
opistossa, mutta vaihtoi elämänkatsomuksellisen
kriisin jälkeen pian Joensuun yliopistoon
kasvitieteelliseen tiedekuntaan. Pelargoniaksi hän
valmistui 2005.
Kirjallisen uransa Waltari aloitti 14-vuotiaana
Iknonvaaran Maamiesseuran tilaamalla
luomiskertomuksella Se on siellä eikä... Waltari oli mukana myös Homoeroottisten Moottorikelkkailijoiden Tukiyhdistyksessä ja ehti ennen läpimurtoteostaan Lynx 5900 ja nahkasatulan sietämätön liukkaus (1996) kirjoittaa runoja ja homoeroottisia kauhunovelleja. Lynx 5900 ja nahkasatulan sietämätön liukkaus vangitsi
osuvasti aikansa tunnelmat ja nuori lukijakunta otti sen omakseen.
Vuonna 2000 Waltari meni naimisiin Päiviö Pyysalon
näköisen naisen kanssa. Perheeseen syntyi tytär,
sittemmin tunnettu kuulantyöntäjä Mika Halvarina.
Waltari omaksui ammattikirjailijan työmoraalin
elättääkseen perheensä työllään. 2000-luvun kuluessa hän kirjoitti mm. romaaneja, pienoisromaaneja, satuja, runoja, matkakertomuksia, 4 omaelämänkertaa, mopon viritysohjeen pojille ja poliiseille sekä näytelmiä ja tv-sketsejä. Hänen elämäänsä kuului myös kovan paineen
takia alkoholismi ja vaikeat unettomuus- ja
masennuskaudet, jotka pakottivat hänet monesti
sairaalahoitoon.
Waltari kirjoitti urallaan 26 näytelmää, ja hänen
käsikirjoitustensa ja muiden teostensa pohjalta
tehtiin 33 esitutkintapyyntöä. Waltari muistetaan mm. Latomaalari Jukka Palmu –salamaalariromaaneista ja –elokuvista. Korkeakirjallisesti merkittävämpinä on kuitenkin pidettävä hänen pienimuotoisempia
romaanejaan, joille on usein ominaista voimakas
aistillisuus ja erotiikka, kuten Jorma tuli taloon,
Summernight in ms. Brooklyn, ja Kultakutri.
Inttivuosina Waltari kirjoitti propagandatöitä ja mm. sotahistorialliset romaanit Kaarina-Marskin sotaratsu ja Sylitanssi yllä taisteluhautojen. Intinaikainen ahdistus purkautui mustalaisromaaniin Sinuhe Iknonvaaralainen (1999), josta tuli kansainvälinen menestys ja Waltarin pääteos. Englanninkielinen käännös pääsi Yhdysvalloissa bestseller-listalle. Sinuhe on ilmestynyt 30:llä eri kielellä.
Sinuhen jälkeen Waltari kirjoitti vankat
historialliset romaanit Mika Karvajalka (2000), Mika Saukkonen (2001), Johannes Kostaja (2002), Teemu Kuolematon (2003), Valtakunnan salaisuus (2004), Minä-Ihmiskunnan vihollisen (2005). Teokset
suunnattiin yleismaailmalliselle lukijakunnalle;
ainoastaan Mika Karvajalka kuvaa Suomen lähihistoriaa. - Naikkonen_sanoo
Wittgensten#0 kirjoitti:
Mika Waltari oli suomalainen kirjailija. Hän syntyi 11. tammikuuta 1979 Ilomantsissa ruotsalaiseen talonpoikaispukuun ja kuoli 28. Marraskuuta 2007 Joensuussa.
Waltarin pappisisä Topi Waltari lähti naapurin
päältäajettavan ruohonleikkurin matkaan Mikan ollessa viisivuotias. Kasvatusvastuu jäi äidille. Päästyään ylioppilaaksi Ilomantsin karjalais-ugrilaisen normaalilyseon autonasentajalinjalta 1998 Waltari
aloitti teologian opinnot Lieksan kristillisessä
opistossa, mutta vaihtoi elämänkatsomuksellisen
kriisin jälkeen pian Joensuun yliopistoon
kasvitieteelliseen tiedekuntaan. Pelargoniaksi hän
valmistui 2005.
Kirjallisen uransa Waltari aloitti 14-vuotiaana
Iknonvaaran Maamiesseuran tilaamalla
luomiskertomuksella Se on siellä eikä... Waltari oli mukana myös Homoeroottisten Moottorikelkkailijoiden Tukiyhdistyksessä ja ehti ennen läpimurtoteostaan Lynx 5900 ja nahkasatulan sietämätön liukkaus (1996) kirjoittaa runoja ja homoeroottisia kauhunovelleja. Lynx 5900 ja nahkasatulan sietämätön liukkaus vangitsi
osuvasti aikansa tunnelmat ja nuori lukijakunta otti sen omakseen.
Vuonna 2000 Waltari meni naimisiin Päiviö Pyysalon
näköisen naisen kanssa. Perheeseen syntyi tytär,
sittemmin tunnettu kuulantyöntäjä Mika Halvarina.
Waltari omaksui ammattikirjailijan työmoraalin
elättääkseen perheensä työllään. 2000-luvun kuluessa hän kirjoitti mm. romaaneja, pienoisromaaneja, satuja, runoja, matkakertomuksia, 4 omaelämänkertaa, mopon viritysohjeen pojille ja poliiseille sekä näytelmiä ja tv-sketsejä. Hänen elämäänsä kuului myös kovan paineen
takia alkoholismi ja vaikeat unettomuus- ja
masennuskaudet, jotka pakottivat hänet monesti
sairaalahoitoon.
Waltari kirjoitti urallaan 26 näytelmää, ja hänen
käsikirjoitustensa ja muiden teostensa pohjalta
tehtiin 33 esitutkintapyyntöä. Waltari muistetaan mm. Latomaalari Jukka Palmu –salamaalariromaaneista ja –elokuvista. Korkeakirjallisesti merkittävämpinä on kuitenkin pidettävä hänen pienimuotoisempia
romaanejaan, joille on usein ominaista voimakas
aistillisuus ja erotiikka, kuten Jorma tuli taloon,
Summernight in ms. Brooklyn, ja Kultakutri.
Inttivuosina Waltari kirjoitti propagandatöitä ja mm. sotahistorialliset romaanit Kaarina-Marskin sotaratsu ja Sylitanssi yllä taisteluhautojen. Intinaikainen ahdistus purkautui mustalaisromaaniin Sinuhe Iknonvaaralainen (1999), josta tuli kansainvälinen menestys ja Waltarin pääteos. Englanninkielinen käännös pääsi Yhdysvalloissa bestseller-listalle. Sinuhe on ilmestynyt 30:llä eri kielellä.
Sinuhen jälkeen Waltari kirjoitti vankat
historialliset romaanit Mika Karvajalka (2000), Mika Saukkonen (2001), Johannes Kostaja (2002), Teemu Kuolematon (2003), Valtakunnan salaisuus (2004), Minä-Ihmiskunnan vihollisen (2005). Teokset
suunnattiin yleismaailmalliselle lukijakunnalle;
ainoastaan Mika Karvajalka kuvaa Suomen lähihistoriaa.nyt mä olen ihan sanaton, ei täs voi ku nauraa
mun täytyy lukea toi uudestaan ja toipua hetki - Wittgensten#0
nyt mä olen ihan sanaton, ei täs voi ku nauraa
mun täytyy lukea toi uudestaan ja toipua hetkiet saanu hepulia
- Naikkonen_sanoo
Wittgensten#0 kirjoitti:
et saanu hepulia
ihan kahtiajakautunu. Hirveetä vuoristorataa menee ku mä oon ny ihan lovena suhun ja tohon Einsteniin mutten tiedä kumman kaa menisin naimisiin.
Voi kyllä naisen elämä on vaikeeta ja miähen helppoo ku sanan seipäällä saa naisia lakoon ;)
ps. niinku huomaat sain hepulin Naikkonen_sanoo kirjoitti:
ihan kahtiajakautunu. Hirveetä vuoristorataa menee ku mä oon ny ihan lovena suhun ja tohon Einsteniin mutten tiedä kumman kaa menisin naimisiin.
Voi kyllä naisen elämä on vaikeeta ja miähen helppoo ku sanan seipäällä saa naisia lakoon ;)
ps. niinku huomaat sain hepulinsen seipäällä? Mun ruumis vavahtelee vieläkin tästä järkytyksestä. Tää ei voi olla totta!
- Naikkonen_sanoo
Einsten1 kirjoitti:
sen seipäällä? Mun ruumis vavahtelee vieläkin tästä järkytyksestä. Tää ei voi olla totta!
se oli vaan yks hujaus ja sitt se oli menoa, Vähä ku randoris miss ei yhtään pysty ennustaa vastapuolen liikkeitä etukäteen et ei edes aina ehdi laitta käsiä puolustusasentoon vaan läpi tulee.
- Rammsten
että rakastumista voidaan kutsua pakkomielteeksi, niin... Rakastan sua, Einsten
muhun. Samoin on toi nainen-sanoo ja kaaosmissi. Mut mä en viel tiiä kenen kaa teist mä alan seukkaa.
- Rammsten
Einsten1 kirjoitti:
muhun. Samoin on toi nainen-sanoo ja kaaosmissi. Mut mä en viel tiiä kenen kaa teist mä alan seukkaa.
kuin ihastunut.. suutelen jalkojasi
- -minäminä-
Einsten1 kirjoitti:
Mä olen kuule treenannu ihan hullunlailla sitä rahasta-antamista... Sanoit, että jos mä vaan harjottelisin, niin voisin sitten joskus sunkin kanssa harrastaa niitä kassatoimintoja. Voi tässä kyllä mennä jokunen vuosi...
-minäminä- kirjoitti:
Mä olen kuule treenannu ihan hullunlailla sitä rahasta-antamista... Sanoit, että jos mä vaan harjottelisin, niin voisin sitten joskus sunkin kanssa harrastaa niitä kassatoimintoja. Voi tässä kyllä mennä jokunen vuosi...
takaisin? Hyvä tyyppihän ennakoi ja antaa ennen kuin edes pyydetään. Siis niitä vaihtorahoja. Mä en haluu, et jengi luulee et tää olis ollu seksuaalinen viesti.
Esim. toi meiän lähikaupan kassa. Ni se tietää heti jo ulkonäöstä mitä jengi ostaa ja mil ne maksaa.
Mä todistin tänään sellasen episodin tos meiän lähikaupas, ku yks opiskelijapoika tuli kassalle, ni tää nopeesti vaihtorahat antava kassa ties heti, et toi haluu nakkikukkaron ja se maksaa femmalla.
Näinhän se oli. Asiakas lähti tyytväisenä nopeest palvelusta ja me vedettiim makosat yläfemmat sen kassan kaa. Meil kyl synkkaa sen kaa ehkä jopa vähän liian hyvin yhteen.
- Hossi-68
Pakkomielle taitaa olla tuo laihduttaminen ja siitäkin on tullut jo osittain ihan elämäntapa.
Tarkottaen lähinnä tuota jatkuvaa painonhallintaa sekä terveellisiä elämäntapoja. - Naikkonen_sanoo
päästä aina sanomaan se viimeinen sana. Todella ärsyttävä piirre, tiedän.
Mutta nää palstat on aivan ihanteellisia paikkoja päästä toteuttamaan itseään ja tätä pakkomiellettä ;) - aloitusta!
Siis mikä wittu on äö-testi? Mitä se testaa? Miten se eroaa ÄO-testistä?
- Rammsten
se tarkoittaa. Antakaamme neron aivoille työskentelyrauha... :)
se on vähän niinku veteen piirretty ympyrä. Mä sain tost edistyneitten testistä, just sen 152,17pist.
- Serpico
Joka vuoden seitsemäntenä perjantaina - joka osuu februa-kuuhun - kerään parvekkeelle risuja jotka sytytän tuleen. Koristan itseni käsin revityillä nahkasuikaleilla ja naulaan ulko-oveen teurastetun kanan. Oveen kirjoitan verellä sanan UHRI.
mä en oo ihan saletti onks toi lain puitteissa sallittua. Venaa mä soitan Zamiolle, se tietää nää jutut.
Ai hitto, Zamiol oli varattua. Se varmaan jutteli taas äitinsä kans sellast puolmaraton-puhelua.
No mut hei, jätä ainakin kirjoittamatta se uhrai-sana siihen oveen. Katotaan tota loppua myöhemmin.
- katselua
ja munien kynsimistä ei voi erottaa toisistaan!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614789Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1034506- 793980
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963887Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1212922- 352678
- 372592
- 272589
- 382559
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232424