Juotava Aloe Vera Geeli on paras kauneudenhoitotuote pitkään aikaan...
Onko joku muukin samaa mieltä?
Forever Living Products
16
1485
Vastaukset
- AloeVera-Rulettaa-kypällä
Olen samaa mieltä melkein, mutta kyllä allu ihonhoitotuotteetkin on hyviä.
- mutta mistä sitä
saa ostaa? Ei ole tullut vastaan.
- näppäriä
mainosviestejä. MIssä näiden firmojen riippumattomat tutkimustulokset ovat? Kuka tietää, mitä näissä purkeissa todellisuudessa on?
- hyvää tuotetta kannattaa ostaa
Itselleni on ollut suurta apua Aloe Vera Geeli-juomasta. On kai se ihan sama kenen valmistajan tuotetta käyttää. Itse olen ollut tyytyväinen juuri tämän valmistajan tuotteeseen.
Jälleenmyyjän löysin heidän nettisivujensa kautta.
http://www.foreverliving.se/ - se sitten tekee
hyvää tuotetta kannattaa ostaa kirjoitti:
Itselleni on ollut suurta apua Aloe Vera Geeli-juomasta. On kai se ihan sama kenen valmistajan tuotetta käyttää. Itse olen ollut tyytyväinen juuri tämän valmistajan tuotteeseen.
Jälleenmyyjän löysin heidän nettisivujensa kautta.
http://www.foreverliving.se/Nettisivuilla on kyllä luettelo kaikesta vitamiineista (mitä saa ruuastakin) mutta mitä tuo KONKREETTISESTI hyödyttää?
- Rulettaa kypällä silti
LR.n tuotteet ovat tutkitusti parhaimpiin kuuluvia tuotteita. Ne ovat sekä allerkiatestattuja että dermatestattuja ja niiden arvosana on erittäin hyvä. Aloe Vera lehdet tulee isoissa lääkekonteissa lääketehtaalle jonka jälkeen ne kuljetetaan LR.n varastoon josta ne taas lähtevät eteenpäin kuluttajille. Muut tuotteet valmistaa LR itse omissa tehtaissaan tiukkojen laatunormien valvonan alla!
Parhaimman takeen saa kun kokeilee ensin itse ja toteaa miten asia on. - Aloe Vera rulettaa
Rulettaa kypällä silti kirjoitti:
LR.n tuotteet ovat tutkitusti parhaimpiin kuuluvia tuotteita. Ne ovat sekä allerkiatestattuja että dermatestattuja ja niiden arvosana on erittäin hyvä. Aloe Vera lehdet tulee isoissa lääkekonteissa lääketehtaalle jonka jälkeen ne kuljetetaan LR.n varastoon josta ne taas lähtevät eteenpäin kuluttajille. Muut tuotteet valmistaa LR itse omissa tehtaissaan tiukkojen laatunormien valvonan alla!
Parhaimman takeen saa kun kokeilee ensin itse ja toteaa miten asia on....tuo lääketehdas siis valmistaa nämä Aloe Vera juomat ja ne ovat saaneet Fresenius Instituutin sekä IASC.n leimat.
- juuriniin
se sitten tekee kirjoitti:
Nettisivuilla on kyllä luettelo kaikesta vitamiineista (mitä saa ruuastakin) mutta mitä tuo KONKREETTISESTI hyödyttää?
Tietysti hyvä ravinnonsaanti auttaa moneen asiaan, sehän on koko terveyden perusta. Ruoka ei yksistään enää riitä. 80 % ihon kuntoon vaikuttaa ravinnonsaanti. Ja jos aikoo pysyä terveenä on saatava hyvää ravintoa.
Ja aloe vera on ruokaa...samoin kuin esim appelsiini tai porkkana, on vaan erityisen terveellinen.
Kuin luotu ihmisen käyttöön...
- - FLP -
http://www.mtv3.fi/helmi2005/hyvinvointi/
Foreverin tuotteita nähtiin myöskin eilisessä Bellassa! Katso uusinta jos missasit maanantain jakson.- ei ollut
Ei ollut mainintaa FLP:stä ainakaan kirjoituksessa mikä siitä oli tehty. Onko siellä jossain video-clippiä?
- on lyhenne
ei ollut kirjoitti:
Ei ollut mainintaa FLP:stä ainakaan kirjoituksessa mikä siitä oli tehty. Onko siellä jossain video-clippiä?
Forever Living Productsista.
- janna1
on lyhenne kirjoitti:
Forever Living Productsista.
siis mistä tuolta sivuilta löytyy jälleenmyyjät kun en löydä
- Jälleenmyyjä
janna1 kirjoitti:
siis mistä tuolta sivuilta löytyy jälleenmyyjät kun en löydä
http://www.foreverliving.se/
Menemällä kohtaan ota yhteyttä.
Jätä omat yhteystietosi niin sinuun ottaa yhteyttä lähin jälleenmyyjäsi. - Rulettaa
Missä tuolla on video josta uusinnan voi katsoa?
- Suomestakin löytyy !
Jälleenmyyjä kirjoitti:
http://www.foreverliving.se/
Menemällä kohtaan ota yhteyttä.
Jätä omat yhteystietosi niin sinuun ottaa yhteyttä lähin jälleenmyyjäsi.Eipäs nyt mennä merta edemmäs kalaan, kyllä lähimmät jälleenmyyjät pitää löytää Suomesta, eikä Ruåtsin sivujen kautta!
Googleta hyvillä hakusanoilla! - aaloveveeroo
Suomestakin löytyy ! kirjoitti:
Eipäs nyt mennä merta edemmäs kalaan, kyllä lähimmät jälleenmyyjät pitää löytää Suomesta, eikä Ruåtsin sivujen kautta!
Googleta hyvillä hakusanoilla!Ei ne lähimmät jälleenmyyjät tule Ruotsista, vaan ihan Sun oman osoitteesi mukaisesti.
Nettiosoitteessa on SE, koska Skandinavian pääkonttori on Ruotsissa = niin keskellä Skandinaviaa kuin mahdollista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1284836Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa143511Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1573320Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss302762Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu882513Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181833Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101452Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1311362Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky51314Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111267