dvd tv digiboxi

typerä00

mulla on telkkari ja ostin siihen tavallisen digiboxin. Nyt ostin sitten tallentavan dvd :n ja ongelmani on se ettei kanavia löydy dvd:n kautta kunnolla. siis mulla on antenni katolla ja siten sain telkkariin mm. mtv3 ja nelosen ja subin, kun ostin digin. ongelmani on se etten ole keksinyt miten ne välipiuhat pitäis olla että voisin tallentaa dvd:lle esim. subilta ohjelman. voiko saada jotenkin sen digiboxin yhdistettyä dvd:seen siten että kuvat näkyis selvästihuom: olen nainen..

10

1067

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kytke se boksi DVD-tallentimen perään ja DVD-tallennin TV:hen.

• onko oikein?

Täl hetkellä tulee antenni boxiin ja boxista dvd:hen ja sieltä telkkuun. Scartti on välil boxi-tv ja boxi-dvd? tuleeko siis näin?

• onko oikein? kirjoitti:

Täl hetkellä tulee antenni boxiin ja boxista dvd:hen ja sieltä telkkuun. Scartti on välil boxi-tv ja boxi-dvd? tuleeko siis näin?

Scart kannataa ehkä kytkeä pikemminkin boksista DVD:hen ja DVD:stä TV:hen.

• en tajuu
        okaro kirjoitti:

Scart kannataa ehkä kytkeä pikemminkin boksista DVD:hen ja DVD:stä TV:hen.

Nyt on juttu näin et antenni tulee boxiin ja boxista dvd-laitteeseen ja siitä telkkuun. Samalla lailla scartti: boxista siitä kohdasta mis lukee dvd-->tallentimeen euro av2? ja av1? -->telkkuun. Hain kanavat ja löysi vain 4 kanavaa :( hermot tämmösiin vehkeisiin menee.. Vai pitääkö tällä kokoonpanolla hakea kanavat uudestaan myös boxiin? ei uppoa mun aivolimoihin tämmönen..

• en tajuu kirjoitti:

Nyt on juttu näin et antenni tulee boxiin ja boxista dvd-laitteeseen ja siitä telkkuun. Samalla lailla scartti: boxista siitä kohdasta mis lukee dvd-->tallentimeen euro av2? ja av1? -->telkkuun. Hain kanavat ja löysi vain 4 kanavaa :( hermot tämmösiin vehkeisiin menee.. Vai pitääkö tällä kokoonpanolla hakea kanavat uudestaan myös boxiin? ei uppoa mun aivolimoihin tämmönen..

Siis mikä löysi neljä kanavaa? Tallennin? Et kai kuvitellut, että se löytäisi digikanavia?

Yleisesti viestisi oli sellaista epäkieltä, etten pystynyt saamaan selvää siitä.

• painamalla
        okaro kirjoitti:

Siis mikä löysi neljä kanavaa? Tallennin? Et kai kuvitellut, että se löytäisi digikanavia?

Yleisesti viestisi oli sellaista epäkieltä, etten pystynyt saamaan selvää siitä.

..kanavat löytyvät. Etkö sä sitä tiennyt? Mikä on "epäkieli". Näköjään joku sivistyneiden nörttien oma kieli, jota tavikset ei ymmärrä?? Mulla ei ole tapana kirjotella asiakieltä, jos asia ei ole virallinen.

• ongelma mullakin

mulla on sama ongelma. Samalla tavalla piuhat. Ainakaan digipoksi ei saa olla dvd;n jatkona, muuten tv:tä katsellessa tv:n pitää olla auki. Mutta se ei ole ratkaisu ongelmaan. Täälläkään nää nörtit ei tiedä yhtään mitään.
      t. toinen nainen

• kyllä

jos avaat digin ja katsot subia digin kautta. Laitat dvd:n nauhoittamaan, se nauhoittaa katseltavaa ohjelmaa, vaikka dvd:n virittimellä ei kanavia olisikaan.

• mokasin

siis dvd:n pitää olla auki. Hulluks tässä tulee.

• ilmaantui

laitoin digitv.fi eilen kysymyksen miksi sieltä ei löydy ko. kytkentää. Nyt on siellä kuvien kanssa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä

Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla
      Maailman menoa
      681
      2593
    2. Hotellille löytyi ostaja....

Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,
      Kuhmo
      31
      1296
    3. Sinä. Just sinä.

Palataan ajassa taaksepäin vuosi tai kaksi. Mitä tekisit toisin jos voisit?
      Ikävä
      109
      1168
    4. Saana airola ja. muusikko spekulaatiota

Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki
      Yhteiskunta
      12
      1125
    5. Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla

Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2
      Mikkeli
      43
      978
    6. Miten kuvaisit tunteitasi

tällä hetkellä?
      Ikävä
      93
      965
    7. Onko se loukkaavaa

Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k
      Ikävä
      105
      939
    8. Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen

Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?
      Ikävä
      101
      883
    9. Onko kaivattusi seinäruusu?

Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai
      Ikävä
      50
      769
    10. Tiedätkö kaivattusi musiikkimaun?

Minkälaisesta musiikista hän pitää?
      Ikävä
      64
      751
    Aihe