Kummallinen päivä tänään: mies jäi tänään kiinni minulle, toiselle naiselle epärehellisyydestä, jota en hyväksy. Tuntuu epätodelliselta. Olemme olleet pitkään (vuosia) seksikumppaneita, suhteeseen ei liity rakkautta - enää. Tunteita toki - omalta puoleltani- sen verran, että hän on ollut tärkeä elementti elämässäni ja ainoa seksikumppanini ... 6 vuotta.
Aikoinaan olimme hetken verran rakastuneita, mutta hän valitsi silloisen tyttöystävänsä, nykyisen vaimonsa. Kertoi sitten menevänsä naimisiin ja jossain vaiheessa sai kerrottua myös ensimmäisen lapsen tulosta. Jatkoimme seksikumppaneina. Tapaamme säännöllisesti ja kesäisin olemme olleet viikon verran yhdessä reissussa...
Sitten kiinnitin huomiota tahdinvaihdokseen. Mies alkoi käymään hyvin säännöllisesti, useasti ja lyhyesti. Jäi lomalle, josta ei palannutkaan normaalisti arkeen ja töihin. Kunnes tänään oivalsin, että herrahan on isyyslomalla. Että näin. Ei puhunut, ei pukahtanut - eikä aikonutkaan, kun ei kuulemma keksinyt miten.
Mutta eipä myöskään tiedustellut minulta, haluanko toimia panona, sillä välin kun vaimolta ei saa saa - raskauden takia.
Tämä ei varmaankaan ole monen palstan äänekkään huutajan mieleen, mutta toiset naiset, miehet ja sivusuhteet ovat olleet olemassa maailman sivun ja mahtuvat sinänsä moraalikäsityksiini ihmiselämän monimuotoisuuden vuoksi. Elämä ja elämän käänteet eivät ole niin yksiviivaisia. Mutta joku kuri täälläkin. Ihan sika ei sivusuhteiden sarallakaan tarvitse olla. Useat seksikumppanit ovat ok, mutta seksikumppanin käyttäminen vain siksi että vaimo on raskaana, menee jo omankin moraalikäsitykseni tuolle puolen. Tuo on ihmisten kusettamista - puolin ja toisin.
Mies pyytelee anteeksi, mutta loppujen lopuksi täysin väärästä osoitteesta.
Kysymys onkin teille petetyt: aavistatteko itsekin, mutta annatte asian olla, kun tiedätte, että suhteella ei ole tunnetason merkitystä miehelle? Miten voi olla, että mies jää minulle kiinni kaikenlaisista "epärehellisyyksistään" melko nopeasti. Mutta vaimo ei - hänen mielestään - tiedä miehensä vuosia kestäneestä sivusuhteesta mitään.
Vaimo olikin raskaana
40
2375
Vastaukset
- ..........
Voitko katsoa peiliin itseäsi nainen?
- kakkoseksi,,,,,
Kakkonen. Onko sinut petetty??
Sitä saa mitä pyytää...vai mitä???- suzyt
Luotin "ystävän" harkintaan. Tässä ei ole petetty rakkautta vaan luottamus.
- joka ...
suzyt kirjoitti:
Luotin "ystävän" harkintaan. Tässä ei ole petetty rakkautta vaan luottamus.
valehtelee vaimolleen kaikkea. Eikö ole tullut mieleen:ensiksi hän valehtelee sinulle ,ethän voi luottaa häneen koskaan enää.
Ensinnäkin ihmettelen,että jäit panokoneeksi kun hän valitsi vaimon sinun tilallesi???
Minä en kuluttaisi elämästäni 6v sellaiseen varallaoloon.
Nyt hän tietenkin sanoo:vaimo itse halusi raskaaksi eikä hän olisi lainkaan halunnut.Kaikki valetta. - suzyt
joka ... kirjoitti:
valehtelee vaimolleen kaikkea. Eikö ole tullut mieleen:ensiksi hän valehtelee sinulle ,ethän voi luottaa häneen koskaan enää.
Ensinnäkin ihmettelen,että jäit panokoneeksi kun hän valitsi vaimon sinun tilallesi???
Minä en kuluttaisi elämästäni 6v sellaiseen varallaoloon.
Nyt hän tietenkin sanoo:vaimo itse halusi raskaaksi eikä hän olisi lainkaan halunnut.Kaikki valetta.Ei sano eikä väitä mitään... Muistan kun muistelen tarpeeksi kauaksi että hän itse halusi lapsia ja perheen. Itse en ollut niinkään perhetyyppiä ja jäin seksikumppaniksi ... toistaiseksi. Ajasta tuli pitkä. Ja ajattelin että homma toimii kaveripohjalta, kohtuullisella rehellisyydellä. Perhe-elämä oli hänen asiansa. Ei kuulunut minulle. Mutta tiesi etten suostuisi kun-ei-muuta-saa-panoksi.
Oma vika. Silti järkyttynyt. - petetty..
suzyt kirjoitti:
Ei sano eikä väitä mitään... Muistan kun muistelen tarpeeksi kauaksi että hän itse halusi lapsia ja perheen. Itse en ollut niinkään perhetyyppiä ja jäin seksikumppaniksi ... toistaiseksi. Ajasta tuli pitkä. Ja ajattelin että homma toimii kaveripohjalta, kohtuullisella rehellisyydellä. Perhe-elämä oli hänen asiansa. Ei kuulunut minulle. Mutta tiesi etten suostuisi kun-ei-muuta-saa-panoksi.
Oma vika. Silti järkyttynyt.olla järkyttynyt, kun mies vaimonsa valitsee ja sinunlaistasi kusettaa. Kaiken olet itse saanut aikaan omalla typeryydelläsi, joten miksi valitat?
- nitä häneen käytit ....
suzyt kirjoitti:
Ei sano eikä väitä mitään... Muistan kun muistelen tarpeeksi kauaksi että hän itse halusi lapsia ja perheen. Itse en ollut niinkään perhetyyppiä ja jäin seksikumppaniksi ... toistaiseksi. Ajasta tuli pitkä. Ja ajattelin että homma toimii kaveripohjalta, kohtuullisella rehellisyydellä. Perhe-elämä oli hänen asiansa. Ei kuulunut minulle. Mutta tiesi etten suostuisi kun-ei-muuta-saa-panoksi.
Oma vika. Silti järkyttynyt.mikä nyt lienee ollut turhaa. Jos olisit opiskellut tuon ajan olisit aika korkeasti koulutettu tänä päivänä.Ota opiksesi.
- suzyt
petetty.. kirjoitti:
olla järkyttynyt, kun mies vaimonsa valitsee ja sinunlaistasi kusettaa. Kaiken olet itse saanut aikaan omalla typeryydelläsi, joten miksi valitat?
... on toki vaikea laji.
Mutta en missään vaiheessa ole itkenyt tai järkyttynyt siitä, että mies on valinnut vaimonsa. Koko kuvio on rakentunut sille, että miehellä on vaimo ja että hän vaimonsa pitää, eikä kummallakaan ole ollut mitään tarvetta tai halua tilannetta toiseksi muuttaa.
Täällä on kuin seinille selittäisi. Kaikki toiset naiset eivät ole sivusuhteessa saadakseen miestä ns itselleen. Kysymys on siitä, että on olemassa ihmisiä jotka ovat pateettisen epärehellisiä, vaikka tilanteessa mikään ei vaadi epärehellisyyttä. - sinun ei
suzyt kirjoitti:
... on toki vaikea laji.
Mutta en missään vaiheessa ole itkenyt tai järkyttynyt siitä, että mies on valinnut vaimonsa. Koko kuvio on rakentunut sille, että miehellä on vaimo ja että hän vaimonsa pitää, eikä kummallakaan ole ollut mitään tarvetta tai halua tilannetta toiseksi muuttaa.
Täällä on kuin seinille selittäisi. Kaikki toiset naiset eivät ole sivusuhteessa saadakseen miestä ns itselleen. Kysymys on siitä, että on olemassa ihmisiä jotka ovat pateettisen epärehellisiä, vaikka tilanteessa mikään ei vaadi epärehellisyyttä.Sinun ei pitäisi puhua epärehellisyydestä mitään. Yleenäkin, kun olet tähän asemaan itsesi hyväksynyt, olisit hiljaa. Sinä olet toisarvoinen perheen rinnalla.
Kun mies on sinua reikänä kuusi vuotta pitänyt, niin etkö ole tyytyväinen, kun panoja on enemmän vaimon lapsivuodeaikana. Seksihän sinulle oli tärkeintä suhteessa. Toivon mukaan tämä lapsiperheen isä tulee järkiinsä ja jättää sinut pumpattavan Barbaran. Kaikkeen sitä naisihminen alentuu.
- epäluottamukseen
ja tavallaan valheeseenkin. Miksi yli päätään odotat regellisyyttä itseäsi kohtaan mieheltä, joka pettää ja valehtelee myös naista, joka on hänelle ykkönen ja se tärkein nainen. Asemasi, kuten itsekin sen kuvailit, on olla panopuu. Ja koska olet aina saatavilla, mies ei sinua vaihda ja vaihtaa vasta sitten kun tulee houkuttelevampi kohdalle. Se, etttä ymmärryksesi ja moraalisi hyväksyy moniavioisuuden ja "ihmisen moninaisuuden" ei tee tekojasi yhtään oikeutetummaksi. Sinä joka tapauksessa teet väärin jotakin ihmista kohtaan ja parisuhde ja aito rakkaus ei tee niin. Joten kakkossuhteeseen ei kuulu rakkaus eivätkä yleensä muutkaan positiiviset ja kestävät tunnesiteet.
- suzyt
Kuka on puhunut rakkaussuhteesta? Ei tässä suhteessa ole ollut mitään rakkautta. Siis minun ja miehen välillä enää vuosiin. Tämä oli seksisuhde. Silti voisi pelata "sovittujen sääntöjen" mukaisesti. Mutta eipä kai sitä voi odottaa mieheltä, joka pettää elämänsä tärkeintäkin ihmistä eli vaimoaan. Mielestäni minulle ei olisi tarvinnut valehdella... Hänen perheensä ja sen laajuus oli hänen juttunsa. Mutta miesten/miehen ajatuksenjuoksua on vaikea seurata: luuli kai omahyväisyydessään että mulle olisi sillä jotain merkitystä. Ei ollut viimeeksikään. Ei ymmärrä. Mutta ehkä sitä saa mitä tilaa. Oli muuten viimeinen suhde ns varatun kanssa :-)
- kuvitella
suzyt kirjoitti:
Kuka on puhunut rakkaussuhteesta? Ei tässä suhteessa ole ollut mitään rakkautta. Siis minun ja miehen välillä enää vuosiin. Tämä oli seksisuhde. Silti voisi pelata "sovittujen sääntöjen" mukaisesti. Mutta eipä kai sitä voi odottaa mieheltä, joka pettää elämänsä tärkeintäkin ihmistä eli vaimoaan. Mielestäni minulle ei olisi tarvinnut valehdella... Hänen perheensä ja sen laajuus oli hänen juttunsa. Mutta miesten/miehen ajatuksenjuoksua on vaikea seurata: luuli kai omahyväisyydessään että mulle olisi sillä jotain merkitystä. Ei ollut viimeeksikään. Ei ymmärrä. Mutta ehkä sitä saa mitä tilaa. Oli muuten viimeinen suhde ns varatun kanssa :-)
miten joku ihminen ilkeää kertoa edes täällä tuollaista itsekästä loukkaantumista.Kun reiäksi alkaa, pitää se kestää, että sinun mielipidettäsi ei liioin kysytä. Sinähän olet täysi natku. Houkka! Sinun on kyllä vaikea solmia avioliittoa koskaan, eivät miehet hyväksy naista, joka on ollut reikänä kuusi vuotta. Onnellista yksinäistä vanhuutta.
- itselleen
suzyt kirjoitti:
Etkö sinä ap näe omaa sekavuuttasi? Toitotat, että kyseessä ei ole rakkaus- vaan seksisuhde. Etkö sitten ollutkaan tyytyväinen, kun sait seksiä enemmän, kun vaimo oli raskaana?!?!
Ja mitä se luottamuksen pettäminen voi olla kuvaamanlaisessasi suhteessa? Panopuu mikä panopuuu. Tajua jo.
Ja sitäpaitsi, taidat nyt aika pahasti valehdella itsellesi siitä tunnepuolesta? - susyt
itselleen kirjoitti:
Etkö sinä ap näe omaa sekavuuttasi? Toitotat, että kyseessä ei ole rakkaus- vaan seksisuhde. Etkö sitten ollutkaan tyytyväinen, kun sait seksiä enemmän, kun vaimo oli raskaana?!?!
Ja mitä se luottamuksen pettäminen voi olla kuvaamanlaisessasi suhteessa? Panopuu mikä panopuuu. Tajua jo.
Ja sitäpaitsi, taidat nyt aika pahasti valehdella itsellesi siitä tunnepuolesta?Vilkastuneeseen seksielämään - olet ihan oikeassa.
Ja vaikuttaa varmaan sekavalta, mutta pelisääntöjen mukaan olin seksikumppani vaimon ohella, en korvike. Mussa saattaa olla pientä vanhanaikaisuutta. Mun mielestä vaimoa ei ensin saateta raskaaksi, ja "käyttäkelvottomana" petetä. Ehkä tämä ei ole ihan loogista... Käämit paloivat kun olin niin s**tanan vihainen. Koska homma meni pelisääntöjen vastaisesti. Mutta eipä ole enää peliäkään - ei sellaista voi pelata, jos toisella on ihan omat säännöt. Saa pelata pelejään tulevaisuudessa ihan muilla areenoilla. Tästä ne tunteet leimahtivat :-) - susyt
kuvitella kirjoitti:
miten joku ihminen ilkeää kertoa edes täällä tuollaista itsekästä loukkaantumista.Kun reiäksi alkaa, pitää se kestää, että sinun mielipidettäsi ei liioin kysytä. Sinähän olet täysi natku. Houkka! Sinun on kyllä vaikea solmia avioliittoa koskaan, eivät miehet hyväksy naista, joka on ollut reikänä kuusi vuotta. Onnellista yksinäistä vanhuutta.
... että haluan naimisiin?
Jos on toinen nainen, onko siitä automaattisesti pääteltävissä, että edessä on yksinäinen vanhuus. Voi hyvät hyssykät! Yksinäinen olen varmaan, jos kaikki ystäväni siirtyvät linnunradalle ennen minua. Ehkä siellä vanhainkodin kerhohuoneesta löytyy uusia tuttavuuksia... - aivan terve
susyt kirjoitti:
Vilkastuneeseen seksielämään - olet ihan oikeassa.
Ja vaikuttaa varmaan sekavalta, mutta pelisääntöjen mukaan olin seksikumppani vaimon ohella, en korvike. Mussa saattaa olla pientä vanhanaikaisuutta. Mun mielestä vaimoa ei ensin saateta raskaaksi, ja "käyttäkelvottomana" petetä. Ehkä tämä ei ole ihan loogista... Käämit paloivat kun olin niin s**tanan vihainen. Koska homma meni pelisääntöjen vastaisesti. Mutta eipä ole enää peliäkään - ei sellaista voi pelata, jos toisella on ihan omat säännöt. Saa pelata pelejään tulevaisuudessa ihan muilla areenoilla. Tästä ne tunteet leimahtivat :-)vaimo ei ole vain seksiä varten, perhe on kokonaisuus. Uskon, että mies rakastaa vaimoaan. Sinulla ei todellakaan ole mitään loukkaantumisen varaa. Sinulta huoralta ei kysytä milloin perheessä lapsia tehdään ja sen mukaan " pelisääntöjä" sovitellaan. Olet alakastia. Tajua asemasi.
- jatkuu
susyt kirjoitti:
Vilkastuneeseen seksielämään - olet ihan oikeassa.
Ja vaikuttaa varmaan sekavalta, mutta pelisääntöjen mukaan olin seksikumppani vaimon ohella, en korvike. Mussa saattaa olla pientä vanhanaikaisuutta. Mun mielestä vaimoa ei ensin saateta raskaaksi, ja "käyttäkelvottomana" petetä. Ehkä tämä ei ole ihan loogista... Käämit paloivat kun olin niin s**tanan vihainen. Koska homma meni pelisääntöjen vastaisesti. Mutta eipä ole enää peliäkään - ei sellaista voi pelata, jos toisella on ihan omat säännöt. Saa pelata pelejään tulevaisuudessa ihan muilla areenoilla. Tästä ne tunteet leimahtivat :-)Hei ap! Sekavuutesi jatkuu... voi, voi.
Eli suhteennehan oli olemassa jo ennen vaimon raskaaksi tuloa. Olitko ollut tyytyväinen siihen, että mies olisi ilmoittanut: "mun vaimo on nyt raskaana. Mä en voi naida sun kanssa" ?? Näinkö olisi sun "pelisäännöt" toteutuneet?
Vai millaiset pelisäännöt sulla on? Mikä olis ollut ok? - suzyt
jatkuu kirjoitti:
Hei ap! Sekavuutesi jatkuu... voi, voi.
Eli suhteennehan oli olemassa jo ennen vaimon raskaaksi tuloa. Olitko ollut tyytyväinen siihen, että mies olisi ilmoittanut: "mun vaimo on nyt raskaana. Mä en voi naida sun kanssa" ?? Näinkö olisi sun "pelisäännöt" toteutuneet?
Vai millaiset pelisäännöt sulla on? Mikä olis ollut ok?Sekavaltahan tämä vaikuttaa ja taitaa sekavaa ollakin. Mutta tässä on moraalinen kysymys, joka ei ehkä läpäise mitään logiikan peruskurssin sääntöjä. Mä koen tämän näin, että jos vaimo on estynyt "tuottamasta seksipalvelua", jonka hän on tottunut saamaan, niin mies ei voi lähteä täydentämään vajetta luonani selittämättä miksi. (Ja lisäksi taustalla muutamat muut syy, joita olen tuossa alempana kommentoinut. Kuten miehen ilmoittama tahto panostaa enemmän suhteeseen)
Tässä lyödään ikään kuin lyötyä. Mies toimii extrasikamaisesti vaimoaan kohtaan. Ja saattaa tietysti monet yllättää, mutta myös toisilla naisilla saattaa olla jotain moraalisia periaatteita....=)
- kerhoon
Sait mitä ansaitsit. Miksi nyt kyselet onko oikein, jos sinua kusetetaan, koska itse kusetat miehen vaimoa tämän miehen kanssa
Onnea sinulle, jatka vain samaa rataa. Et ole ollut edes koskaan muuta kuin pelkkä pano tälle miehelle, sen todistaa kertomuksesi- edellinen...
"mies jäi tänään kiinni minulle, toiselle naiselle epärehellisyydestä, jota en hyväksy."
Kysyn vain, miten voit odottaa tuollaiselta mieheltä, joka vuosia pettää vaimoaan minkäänlaista rehellisyyttä? Oletko noin yksinkertainen ja typerä? - suzyt
edellinen... kirjoitti:
"mies jäi tänään kiinni minulle, toiselle naiselle epärehellisyydestä, jota en hyväksy."
Kysyn vain, miten voit odottaa tuollaiselta mieheltä, joka vuosia pettää vaimoaan minkäänlaista rehellisyyttä? Oletko noin yksinkertainen ja typerä?... just niin typerä kun sanoitkin. Mutta ajattelin sillä tavalla omasta mielestäni loogisesti, että ei ihmiset kierrä totuutta, jos siihen ei ole syytä. Mulle on ollut ihan ok hänen naimisiinmenonsa ja perheenperustamisensa. Joten vaikka hän olisi ollut rehellinenkin, niin mitään hässäkkää ei olis syntynyt.
Mutta ehkä tämä on turhaa moraalista närkästystä. Yksi mätä paska ei sentään pilaa koko ihmiskuntaa :-)) Säilytän positiivisen asenteeni. - susyt
Niin. Tämä oli panosuhde. Seksisuhde. Joten olin hänelle pano. Hän oli minulle pano.
Ja vaimoa en oman käsitykseni mukaan kuseta, kun en koko naista tunne. Jos joku, niin mies on kusettanut omaa vaimoaan. Ja se on hänen valintansa. - puhutkin
suzyt kirjoitti:
... just niin typerä kun sanoitkin. Mutta ajattelin sillä tavalla omasta mielestäni loogisesti, että ei ihmiset kierrä totuutta, jos siihen ei ole syytä. Mulle on ollut ihan ok hänen naimisiinmenonsa ja perheenperustamisensa. Joten vaikka hän olisi ollut rehellinenkin, niin mitään hässäkkää ei olis syntynyt.
Mutta ehkä tämä on turhaa moraalista närkästystä. Yksi mätä paska ei sentään pilaa koko ihmiskuntaa :-)) Säilytän positiivisen asenteeni.Yksi paska ei ihmiskuntaa pilaa eli sinä juuri olet se paska. Katso nyt tarkasti siihen peiliin.
Ja ajattele asiaa hieman syvemmin.
Niin ja ajattele asiaa positiivisesti.Ihana perhe, jossa kaksi lasta, toinen pieni vauva.
Sinulla ei todella ole loukkaantumisen varaa. Ole rehellinen itsellesi peiliin katsoessasi. Eikö asia olekkin niin, että puoleltasi taitaa olla tunteet pelissä. elättelit pientä toivoa miehen suhteen ja nyt koet, että vauva sinetöi liiton. Katsele seuraavan kerran panokaveriksi joku varattu, jolla ei ole pieniä lapsia. Kuusi vuotta reikänä. Huh HUH. - suzyt
puhutkin kirjoitti:
Yksi paska ei ihmiskuntaa pilaa eli sinä juuri olet se paska. Katso nyt tarkasti siihen peiliin.
Ja ajattele asiaa hieman syvemmin.
Niin ja ajattele asiaa positiivisesti.Ihana perhe, jossa kaksi lasta, toinen pieni vauva.
Sinulla ei todella ole loukkaantumisen varaa. Ole rehellinen itsellesi peiliin katsoessasi. Eikö asia olekkin niin, että puoleltasi taitaa olla tunteet pelissä. elättelit pientä toivoa miehen suhteen ja nyt koet, että vauva sinetöi liiton. Katsele seuraavan kerran panokaveriksi joku varattu, jolla ei ole pieniä lapsia. Kuusi vuotta reikänä. Huh HUH.Nyt kun olen asiaa muutaman päivän pohtinut, saatat olla ihan oikeassa. Alitajunta saattoi pukata vanhoja tunteita peliin, ja siksi tunsin itseni enemmän loukatuksi kuin olisi syytäkään.
Silti katson edelleen että mies toimi sikamaisesti minua ja vaimoaan kohtaan. Seksisuhteemme oli harkinnassa tuossa kesällä ja alkusyksystä ja tapailinkin jo toista miestä. Mutta seksikumppanini kovasti reipastui panostamaan suhteeseen - ei halunnut luopua. Syyhän oli sitten hyvin käytännöllinen kuten tässä paljastui.... Ja siksi vedin herneet nenään.
Enkä ole kokenut 6 vuotta "reikänä" mitenkään pahana ihmiskohtalona. Se on seksijärjestely, joka toimi osaltani ja ilmeisesti hänenkin osaltaan. Olin sitoutunut päivän kerrallaan. Aika vaan venyi uskomattoman pitkäksi... :-)
- juulis
ja uskottelee itselleen, että kaikki on hyvin. Lapset käyvät oivasti pantista, mies ei niiden luota lähde minnekään ellei ihan pakoteta.
Sinuna tekisin niin, että printtaisin tämän oman tekstisi ja POSTITTAISIN sen vaimolle. Saisi mies kärsiä ja maksaa teoistaan. Teillä oli säännöt, mutta mies käyttäytyi sinua kohtaan yhtä rumasti kuin omaa vaimoaan. ANNA PALAA!- voit verrata
Vaimoa ja huoraa toisiinsa. "Lähetä printti". Oletko yhtä typerä kuin ap-tekstin kirjoittaja. Vaimolla on pieni vauva.
- kun on kerran salarakas?
Kakkonen on salapano ja siellä pysyy. Miksi hän vaimon mieltä pahottaisi ? Kakkosella kun ei ole minkäänlaisia sääntöjä eikä oikeuksia toisten liitossa. On tyytynyt patjaksi aiemmin, niin mitä täällä sitten ruikuittaa ? On miehen asia kertoa vaimolle jos niin haluaa, ei kakkosen. Toisaalta vaimo voi olla tietoinenkin asioista, joten turha varmaan häneen olla yhteyksissä. Ja jos tietää että mies on pettäjä, niin siihen olisi ollut syytä varautua aiemmin, ei sitten osu pilkka omaan nilkaan!
- XanXan
miehet syrjähypyt. Vaimollakin voi nimittäin olla ihan oikea omakin elämä, jota miehen syrjähypyt eivät paljon heilauta, vaikka niistä olisikin tietoinen. Älä ole noin katkera vaan hanki sinäkin oma elämä.
- toisesta
XanXan kirjoitti:
miehet syrjähypyt. Vaimollakin voi nimittäin olla ihan oikea omakin elämä, jota miehen syrjähypyt eivät paljon heilauta, vaikka niistä olisikin tietoinen. Älä ole noin katkera vaan hanki sinäkin oma elämä.
välittää, niin välittää myös siitä on tällä salapanoja eli ei varmasti hyväksy niitä.
On tietenkin vapaita liittoja, mutta ne on harvassa. Tuskin silloin toisesta todella välitetään. Usein varmaan sellaisessa vain vaimo alistuu miehen tahtoon halutessaan pitää tämän.
Nämä parit, joissa molemmat hyväksyy vieraissakäynnin on todella harvassa
- XanXan
kyllähän sen nyt vaimo heti haistaa milloin miehellä on joku toinen nainen kuvioissa. En ota siitä hernettä nenääni, koska tiedän ettei häntä tästäkään kuviosta luovu.
- pee
.. ja saisin tietää tuosta kaikesta, että jo naimisiin mennessä äijällä oli seksisuhde, ja on koko ajan ollut, varmaan tappaisin itteni.
miten ihmiset voi olla näin kylmiä. (tarkoitan sitä miestä) tai itse tarinan kirjoittaja... minä en voisi ikinä "alentua" vastaavaan asemaan kuin hän. aina ns. toissijainen. minä haluan olla mieheni ykkönen, oli sillä sitten joku vitun kakkonen tai ei! mä en kelpuuttaisi mitään rippeitä. - ja silleen..
Eikös tämäkin asia ole maailmansivu ollut tiedossa, että mies sitoutuu vaimoonsa tunnetasolla ja ne rakastajattaret ovat panopuita. On vaimo sitten raskaana tai ei! Heh.
- suzyt
Taisin keskustella täällä eniten itse itseni kanssa. Eikä oikein varsinaiseen asian ytimeen päästy. Tämä oli rehellinen seksisuhde, panosuhde what ever. Miehen ei ollut tarkoitus erota, eikä edes harkita eroa. Homman piti toimia kaveripohjaiselta luottamukselta ja reilun pelin hengessä. En istuskellut kotona odottamassa, josko mies sattuisi tarvitsemaan minua. Tapasimme jos se sopi kummankin kalenteriin. Seksi sujui ja pïdin miestä ihan kivana.
Mutta eipä toiminut tällainenkaan kuvio. Eikä ensisijaisesti siksi, että mies oli naimisissa vaimonsa kanssa, vaan siksi että miehen käsitys rehellisyydestä ja reiluudesta on jotain ihan muuta kuin ihmiskunnan valtaenemmistöllä. Silti kaverina kiva, vaikka ystävänä huono... Sellaista se elämä on.- minä vain
"En istuskellut kotona odottamassa, josko mies sattuisi tarvitsemaan minua. Tapasimme jos se sopi kummankin kalenteriin. Seksi sujui ja pïdin miestä ihan kivana"..
- Jos homma meni todellakin noin, niin mitä väliä sillä sitten on mitä hän teki/oli toisaalla, mitä kertoi ja jätti kertomatta? Voihan teidän "satunnainen seksisuhde" jatkua samanlaisena oli sillä sitten kaksi lasta tai yksi? Jos sä olit sille pano silloin kun kalenteriin sopi, niin se ei todellakaan ole ajatellut olevansa velvollinen kertomaan sulle yhtään mistään mitään. Luulen näin :) Mies kun on, niin ajttelee pikkasen eri tavalla kuin me naiset. - reiluudesta
Kirjotat tuolla yllä, että sopimuksen mukaan olet seksikumppani vaimon ohella , et korvike. Huomasit nyt, kun vaimo ei kyennyt seksiin ja mies kävi useasti lyhyitä käyntejä, että perheen seksielämä olikin vilkasta sinun panoihin verrattuna. Häivy näiden ihmisten elämästä ennenkuin aiheutat tietoisesti pahaa. Hylätty reikä!
- suzyt
minä vain kirjoitti:
"En istuskellut kotona odottamassa, josko mies sattuisi tarvitsemaan minua. Tapasimme jos se sopi kummankin kalenteriin. Seksi sujui ja pïdin miestä ihan kivana"..
- Jos homma meni todellakin noin, niin mitä väliä sillä sitten on mitä hän teki/oli toisaalla, mitä kertoi ja jätti kertomatta? Voihan teidän "satunnainen seksisuhde" jatkua samanlaisena oli sillä sitten kaksi lasta tai yksi? Jos sä olit sille pano silloin kun kalenteriin sopi, niin se ei todellakaan ole ajatellut olevansa velvollinen kertomaan sulle yhtään mistään mitään. Luulen näin :) Mies kun on, niin ajttelee pikkasen eri tavalla kuin me naiset.... olet ihan oikeassa!
Mutta pitkissä suhteissa, jopa seksisuhteissa, alkaa tulla merkityksiä, pelisääntöjä, luottamuskysymyksiä tms. Mies alkoi jo vuosien kuluessa tuntua ystävältä - vaikka suhteen perustana olikin vain seksi. Kaveruus- tai ystävyyssuhteessakin olisi aika kova pala tulla tavalla tai toisella omasta mielestään petetyksi...
Nämä ovat kimurantteja kysymyksiä.
- petturi
Mulle kävi vähän samalla tavalla. Mies otti muhun yhteyttä syksyllä, ja alettiin tapailla. Miehellä on avopuoliso ja lapsi, myös itselläni on avopuoliso ja lapsi. Jokatapauksessa, oltiin nähty pari kuukautta ja harrastettu seksiä ja tapailtu, niin mies pudotti pommin taivaalta, ja kertoi että vaimo on raskaana, siis lapsi syntyy jo maaliskuussa. Tunsin itseni todella petetyksi. Olin todella sitä mieltä, että nyt tän on pakko loppuu, mutta ei, jos tämä olisi pelkkää seksiä, se olisi helppoa, sitähän saa mistä vaan. Mutta meillä kummallakin on tunteita pelissä. Mä en voi käsittää miten ihminen saa mut näin pyörryksiin ja sekaisin itsestään. Tiedän että tää on todella väärin, olen yrittänyt lopettaa tätä tuloksetta..Että terveisii vaan sinne ykköselle..
- miltä tuntuu
siitä ketä petetään? yksinkertainen kysymys, johon ei ole vastausta. Miksi tuntevat ihmiset osaavat olla niin tunteettomia?
- petetyn tunteita
Minusta petetyn tunteita peilaa hyvin ykkösten kirjoitukset. Tällä sivulla on aihe petetyn tuntemuksista. Siihen on tainut tulla vain pari vastausta. On varmaan vaikea mennä taaksepäin siihen tuskalliseen tilanteeseen. Uskon myös, että osa petetyksi tulleista käy traumaansa täällä läpi, kunnes se " haalenee"
Noista ap:n kirjoituksista minusta heijastuu se, että pettäjälle tämä kakkonen on tullut ns velvollisuusseksiksi. Ei oikein ilkeä jättää noin monen vuoden kuluttua ja voi olla myös pelko, että kakkosnainen paljastaa miehen vaimolle. Sehän olisi tosi vaikea kestää. Paljon vaikeampi kuin yleensä pettäminen, koska se on alkanut jo ennen häitä ja jatkunut lasten syntyessäkin. - suzyt
petetyn tunteita kirjoitti:
Minusta petetyn tunteita peilaa hyvin ykkösten kirjoitukset. Tällä sivulla on aihe petetyn tuntemuksista. Siihen on tainut tulla vain pari vastausta. On varmaan vaikea mennä taaksepäin siihen tuskalliseen tilanteeseen. Uskon myös, että osa petetyksi tulleista käy traumaansa täällä läpi, kunnes se " haalenee"
Noista ap:n kirjoituksista minusta heijastuu se, että pettäjälle tämä kakkonen on tullut ns velvollisuusseksiksi. Ei oikein ilkeä jättää noin monen vuoden kuluttua ja voi olla myös pelko, että kakkosnainen paljastaa miehen vaimolle. Sehän olisi tosi vaikea kestää. Paljon vaikeampi kuin yleensä pettäminen, koska se on alkanut jo ennen häitä ja jatkunut lasten syntyessäkin.On totta, että reagoin asiaan ehkä liian tunteella. Taustalla on kuitenkin, vaikkakin vuosien takana, omalta puoleltani rakastuminen, josta kuitenkin olen omasta mielestäni kasvanut ulos.
Tilanteissa on kuitenkin monta puolta ja juonta. Itsekin ajattelin, jossain vaiheessa olenko muuttunut velvollisuusseksiksi, josta mies ei uskalla (vellihousu ;-) hankkiutua eroon.
Tilanne on kuitenkin toisin päin. Olin itse jo valmis irtautumaan seksisuhteesta, johon vaan tulin jääneeksi pitkäksi aikaa. En ole tyyppi, joka kaipaa kovin kiinteää parisuhdetta tai perhettä. Aloin tapailemaan uutta miestä, mutta tämä kumppanini (jolla on vaimo raskaana - ja mitä en tiennyt) ryhtyi kovasti tuomaan esille tahtoaan jatkaa. Kaipasin enemmän tapaamisia - a vot: niitähän alkoi järjestymään. Olin tyytyväinen ja onnellinen. Ja autuaan tietämätön vallitsevista taustatekijöistä. SIKSI olen tuntenut itseni petetyksi/kusetetuksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?412356Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411143Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1745064Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa283679Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1953513Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss443037Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082769Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie372117Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132098Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191925