Siis peppuseksissä? Kertokaa miehet..tai naiset. Siis onko niin ettei tavallinen reikä enää ole tarpeeksi tiukkaa tavaraa...?
Vastaukset 6
- Pate´
Mikään normaali ei jaksa enää kiinnostaa.
Mutta kaikki pissa, kakka, sitominen, sadomasokisti -jutut ovat kovasti makuuni.
-Naurattaa ajatus kerrostalonaapurin kuunnellessa meidän makuuhuoneen äänimaisemaa, se on kaukana normaalista - Bebasex-info
harrastaminen vaatii tietynlaisen luonnehäiriön.
- sfdgfdg 32v.
No eipä sitä kiinnostusta pysty yksiselitteisesti perustelemaan. Et sinäkään varmaan osaa selittää sen tarkemmin, miksi tykkäät suklaajäätelöstä. Tai miksi sinusta vaikkapa joku Orlando Bloom tai vastaava on niin ihana näyttelijä, vaikka kaverisi mielestä hän on ihan paska. Pyllyseksi vain tuntuu ajatuksenakin niin järjettömän kiihottavalta. Pebareikä on aivan mahtavan näköinen kun esim panee naista takaapäin ja jos nainen vielä antaa pyöritellä liukasta peukaloa pyllyreiällä ja käyttää välillä sisällä samalla kun panee pilluun, niin eipä meinaa pystyä lastia pidättelemään. Ja naidessa pyllyreikä on mukavaa vaihtelua ja kun se vielä on ajatuksena niin kiihottava, niin ainakaan meikä ei kiusaa naistani pitkillä peppupanosessioilla... tulee alle minuutissa pyllyyn silloin harvoin kun sinne saa työntyä.
Se tuntuu fyysisesti tosi hyvältä, ehkä joku eturauhas juttu. Siinä on jotenkin tosi lähellä.
- seksin ilot on monet
Sitten kun sullakin tulee kokemusta seksistä enemmän ja pidempiä parisuhteita, niin huomaat seksin olevan paljon enemmän kuin pelkkää nylkyttämistä ja laukeamista.
- u sit on truth
Niin mikäs siinä kiinnostaa? Mitä vittua kyselet? Mikä sua siinä kiinnostaa ku täällä surffaat?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a5161038- 59677
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o160593- 52584
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä166568Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.239551Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.83540Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20476Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta97469Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht187460