Miten ja mistä löytää äijän ja miten tälläisen henkilön iskeminen tapahtuu?
Äijän tuntomerkit: mies joka osaa hankkia itse ruokansa (viljelee tai metsästää), osaa rakentaa talon, osaa korjata auton tai traktorin. Kun äijältä kysyy jotain hän murahtaa.Rakkauselämässä äijä on suora, mutta hellä. Äijä pitää huolen omastaan. Äijä on ulkonäöltään kuin Helsingin rautatieaseman kivipatsaat.
Olen mielestäni tavannut äijiä, mutta he eivät ole uskaltaneet jostain syystä lähestyä minua. Äijät vain murahtelevat nurkassa ja niinpä heitä vikkelämmät rentut pääsevät väliin. Olen taiteilija, pieni ja hento nainen, suhteellisen hyvännäköinen ja koulutettu. En halua enää renttua, haluan äijän. Miksi äijät eivät tule luokseni?
Itsenne äijiksi tuntevat kertokaa minulle miten ja missä lähestyä teitä? Auttaisiko metsästysseuraan liittyminen?
Miten isketään äijä
10
2265
Vastaukset
- Voi onnea
on just tollanen äijä. Pari vuotta sitten löysin. Onneks älysin korjata kainalooni. Iskuvihje: Ole oma itsesi älä esitä!
- Äijän morsian?
Oh! Olet onnekas!
Äijän kanssa siis todella pystyy muodostamaan parisuhteen. Mistä löysit omasi?
Tässä eron jälkeen renttu vaanii ovella ja haluan äkkiä löytää äijän...
- ottakaa talteen
jos löydätte...
- ***x***
Netistähän meitä löytää. Emme me muuten tunnista naista, joka on vapaa ja meistä kiinnostunut.
Minut netistä löytänyt emäntäni on työpaikallaan saanut kavereihinsa uutta uskoa nettideittailuun. Kyllä siellä tosi hyviä miehiäkin on.- mnäkin
Minäkin löysin äijäkultani netistä. On miehekäs, mutta hellä, vaikea uskoa että tällaisia tapauksia on olemassakaan
- Äijän morsian?
No täytyypä kokeilla, jos vaikka onnistaisi. Jotenkin en vaan odottanut että äijätyyppi istuu tietokoneen ääressä...
Äijän morsian?
- Flaxi kävi
Äijät tykkää äijien jutuista ja niitten pitää saada tuntea ittensä äijäksi.
Ne käy joskus baarissa muuta ei pintapaikoissa.
Ne tykkää pienistä naisista jolla on pyöreä takamus ja hersyvä nauru.
Ja siitä kun katsot silmiin ja näytät että sinussa
on rohkeutta näyttää myös rakkautesi.
Äijät haluaa että nainen näyttää ihailunsa
ja rakkautensa.
Äijät on pohjimmiltaan ujoja naisten kanssa.
Naiset on äijien mielestä mysteerejä tunne-elämältään ja vähän pelottavia.
Äijille ei koulutus merkitse mitään.
Avoimuus auttaa iskemisessä.
Sit kun ne rakastaa ne tosiaan rakastaa.
Uskollisesti.- Äijän morsian?
No nuo "paikalliset" on vähän ulottumattomissa kun asun ihan maaseudulla.
Muuten osuit aika nappiin tuossa äijän ihannenaisen kuvailussa. Pieni olen ja hoikka, mutta tissit ja takamus löytyy.. ja pitkät hiukset.
Itse en ole ajatellut koulutusta tässä asiassa etuna, vaan pikemminkin haittana. Kun olen aika avoin saatan joskus heittää sellaista akateemista läppää joka äijältä menee yli...? Tosin en odota enkä halua että äijän kanssa joutuisin keskustelemaan samoista asioista kun töissä. Äijä saa olla ja pysyä äijänä, riittää kun hän hyväksyy minut tälläisenä kun olen.
Onko pukeutumisessani jotain muutettavaa? En ole siis mitään jakkupuku tyyppiä, mutta pukeudun aika persoonallisesti. Jos ne pelkäävät minua siksi?
Äijän morsian? - -------------------------
Äijän morsian? kirjoitti:
No nuo "paikalliset" on vähän ulottumattomissa kun asun ihan maaseudulla.
Muuten osuit aika nappiin tuossa äijän ihannenaisen kuvailussa. Pieni olen ja hoikka, mutta tissit ja takamus löytyy.. ja pitkät hiukset.
Itse en ole ajatellut koulutusta tässä asiassa etuna, vaan pikemminkin haittana. Kun olen aika avoin saatan joskus heittää sellaista akateemista läppää joka äijältä menee yli...? Tosin en odota enkä halua että äijän kanssa joutuisin keskustelemaan samoista asioista kun töissä. Äijä saa olla ja pysyä äijänä, riittää kun hän hyväksyy minut tälläisenä kun olen.
Onko pukeutumisessani jotain muutettavaa? En ole siis mitään jakkupuku tyyppiä, mutta pukeudun aika persoonallisesti. Jos ne pelkäävät minua siksi?
Äijän morsian?te ootte kaikki täysiä lampaita. Pöh!
- Niina
Mä löysin muutama kk sitten äijän netistä (mistäs muualta :)). Äijäni ei käytä tietokonetta juuri lainkaan, mutta onneksi oli silti laittanut nettiin ilmoituksen.
Olen itse koulutettu, akateeminen daami, ja mun äijäni on sitä mieltä, että olisin tarvinnut hänen kaltaisensa miehen jo kauan sitten (no ihan varmasti :)), ja että vaan täydennämme toisiamme (hänellä ammattikoulutasoinen koulutus, mulla yliopisto). Olen 100% samaa mieltä, diplomi-insinöörit ja ekonomimiehet on historiaa...nyt kun oon päässyt äijän makuun, en hevillä luovuta.
Mun äijä osaa kyllä puhuakin mulle tosi kauniin rouheasti, ai että mä tykkäänkin siitä! Ja sen ääni on niin monotonisen möreä, että kyllä pistää sukat pyörimään mukavasti :). Kun se sanoo jotain, tiedän, että se tosiaan sitä tarkoittaa. Ja se äijän kosketus on vaativa mutta hellä, sellanen että tämä mies tietää, mitä tekee...kunnon otteet :).
Itse olen toiset huomioonottava, iloinen ja positiivinen, intohimoinen, hellä, pitkä ja naisellinen nainen. Äijäni on itsekin pitkä, ja mulla on tosi naisellinen ja turvallinen olo hänen kanssaan. Äijäni tykkää erityisesti muodokkaasta (mut ei liian ;)) pepustani. Uskon, että äijien mielestä naiset saa ja niiden pitääkin olla naisia, miesten miehiä...silleen hyvällä tavalla :).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614789Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1034506- 793980
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963887Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1212922- 352678
- 372592
- 272589
- 382559
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232424