Mun on aivan pakko saada tää levy, en ole lukuisista yrityksistä huolimatta löytänyt sitä mistään! Jos jollain olis tää levy ja luopuis siitä tai tietää mistä sitä saa oisin ikionnellinen tiedosta!
eurooppa3:n kosketuksia levy!
Nimetön
3
618
Vastaukset
- Hannie
Siis minkä juuttaan tähen niitä vanhempia levyjä ei saa mistään? Sivuilla seisoo vaan että ei valitettavasti voida toimittaa. Porukalla vaan painostamaan, jos asiaan vaikka saatais joskus muutos!
- Nimetön
Jos moni muukin tykkää näin paljon bändistä ja kappaleista kuin minä niin on se kumma et tyypit ei jakele tuotoksiaan, rahaa saisivat nekin...:/ Käydään kimpassa vähintäänkin heittämässä kommenttia sivuille=)
- minnihiiripieni
levyhyllystä löyty eurooppa3 ensimmäinen lp sateenkaaren tuolla puolen, vai mikä sen levyn nimi olikaan :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh402324Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729422931904- 201740
- 241555
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘231394- 1001289
- 411262
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391225- 35982
- 9928