Mun on aivan pakko saada tää levy, en ole lukuisista yrityksistä huolimatta löytänyt sitä mistään! Jos jollain olis tää levy ja luopuis siitä tai tietää mistä sitä saa oisin ikionnellinen tiedosta!
eurooppa3:n kosketuksia levy!
Nimetön
3
615
Vastaukset
- Hannie
Siis minkä juuttaan tähen niitä vanhempia levyjä ei saa mistään? Sivuilla seisoo vaan että ei valitettavasti voida toimittaa. Porukalla vaan painostamaan, jos asiaan vaikka saatais joskus muutos!
- Nimetön
Jos moni muukin tykkää näin paljon bändistä ja kappaleista kuin minä niin on se kumma et tyypit ei jakele tuotoksiaan, rahaa saisivat nekin...:/ Käydään kimpassa vähintäänkin heittämässä kommenttia sivuille=)
- minnihiiripieni
levyhyllystä löyty eurooppa3 ensimmäinen lp sateenkaaren tuolla puolen, vai mikä sen levyn nimi olikaan :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913155
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662882- 2032260
- 741906
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91741- 1081595
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099