Tosimies on erakko

*Real man*

Katsokaa vaikka eläimiä. Esimerkiksi viime perjantaina tuli ohjelma nimeltä esihistoriallinen puisto(vai mikä?), jossa kerrottiin mammuteista. Naaraat elävät ryhmässä ja sitä johtaa aina lauman vanhin matriarkka. Urokset elävät erakkoina erillään laumasta. Joillakin eläimillä, kuten leijonilla lauman johtaja on uros.

Itsekin pidän näitä "sosiaalisia miehiä" itseasiassa naisina miehen kaavussa. Tästä sosiaalisuudesta huomataankin kuinka feminiininen yhteiskunta meillä on. Joka paikassa sitä korostetaan maailman tappiin saakka, ikään kuin se olisi jokin ehdottomuus. Heti kun joku ei olekaan sellainen "normaali" lökäpöksy, aletaan heti puhumaan jostain outoudesta.

14

1754

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --kormusk-

ja muistuttavat kanalaumaa.... tosimies elää yksin, taistelee, parittelee, mutta ei hempeile

• tosinaiselle

Tosimies elää kanssani saman katon alla ,on itsellinen kuten minäkin,lojaali,sitoutuva ja vastuunsa kantava,riippumaton,parittelee ja hempeilee !!!Eikä tosipaikan tullen juokse erakoksi vuorille piiloon!!!!

• vili
        tosinaiselle kirjoitti:

Tosimies elää kanssani saman katon alla ,on itsellinen kuten minäkin,lojaali,sitoutuva ja vastuunsa kantava,riippumaton,parittelee ja hempeilee !!!Eikä tosipaikan tullen juokse erakoksi vuorille piiloon!!!!

pitkälle se on makuasia mikä se tosimies on. lähinnä aikamoiselta ämmältä kertomasi tosimies vaikuttaa

• glkmglsdigglj

sääli että homoille ei naiset kelpaa, ne kun ovat useinkin paljon mukavampia veikkoja

tosimiehet on juntteja, toivosin löytäväni tarpeeks "naismaisen" miehenkuvatuksen joskus.

• fdfgf
        vili kirjoitti:

pitkälle se on makuasia mikä se tosimies on. lähinnä aikamoiselta ämmältä kertomasi tosimies vaikuttaa

ole yleensä sellaisia joilla on karjala-lippis päässä, iso maha ja kovia rillaamaan?

• -nainen

Olenkos minä sitten lespo...vai miten se miehen logiikka menee?

terveisin yksin viihtyvä äiskä

• MITÄ.....

ILMEISIMMIM,,

• erakot

vois pariutua?

Taitaa olla mahdoton ajatus.

• mahdoton ajatus
        erakot kirjoitti:

vois pariutua?

Taitaa olla mahdoton ajatus.

Sitä se on.

• Caaleppi

Ennen teot puhuivat puolestaan mutta nykyään sanat.
      Kyllä puheliaat ja sosiaaliset miehet ovat niitä jotka vetoavat naisiin ja jotka sitten pääsevät lisääntymään.

No ne jotka viihtyvät lähiöhemmoina naisen tossun alla niin ihan vapaasti...ei vaan sovi minulle.Työ-hoitopaikka-lähiöluukku ja kerran vuodessa etelänmatka, mitä elämää se on?

• - - -nainen- - -

Mahtuisiko tosimehelle sitten sitä naissuhdetta mihinkään väliin? Eikö missään vaiheessa ala tuntua, että voisi myös joku toinen ihminen olla lähellä? Ja jos niin, niin millainen olisi erakon ihannekumppani?

Itse asiassa saatat olla jäljillä tuossa sosiaalisuuden korostamisessa. Mutta minä kannattaisin kuitenkin suvaitsevaisuutta,saattaahan niitä oikeasti sosiaalisia miehiäkin olla olemassa. Mutta pidetäänkö erakkoihmisiä outoina ja entä sitten jos vaikka pidetäänkin. Mitäs me erakot sukupuoleen katsomatta siitä välitämme. Jokaisen pitäisi olla ja elää niin kuin itse tuntee parhaimmaksi. Ja antaa muiden elää tavallaan.

• ?poikamies

"Mahtuisiko tosimehelle sitten sitä naissuhdetta mihinkään väliin?"

Tottakai sille on mahdollisuus! Kunhan naisella on lisäksi samoja mielenkiinnon kohteita jotka yhdistävät elämäämme, autot, motskarit tjs. Ne jutut mitkä minua kiinnostaa on hyvä että ne voisi olla yhteisiä harrastuksia. Toki naisella voi olla omia juttuja, jos niihin mahdun mukaan, vielä parempi.
        Arvostan niitä harvoja ystäviäni, joita voin nähdä parin vuoden välein jopa ja mikään ei ole muuttunut kaveruudessa. Tää on hienoa.
        Keskustelut naisen kanssa ovat kyllä makuuni, mutta lacoste-surffipoikaa minusta ei saa enää tehtyä. Eli siellä missä haisee bensa, viina ja kesäyö viihdyn paremmin.
        Lisäs mä arvostan että jos sitten mä olen jonkun naisen mies niin ko. nainenkin on mun nainen eikä jokapäivä tarvii olla se uusi iskeminen tai homma alkaa "haalentua". En nyt mitenkään mustasukkaisuus draamaa tarkoita vaan oikeaa luottamusta puolin ja toisin.

• ...

En arvosta yhtään niitä miehiä, jotka ovat malli-isiä ja joille perhe on tärkeintä. Puhuvat pehmoisia lapsista ja viihtyvät naisseurassa. Ne on niitä lässyn lässyn miehiä, joihin valitettavasti moni joutuu törmäämään ainakin työpaikalla, onneksi ei muualla tarvitse.

• Errrakko

Minussa on erakon piirteitä, mutten nyt tiedä tekeekö se kenestäkään tosimiehen.

Eläinmaailmaa ei kannata ihmiseen. Ihminen on eläin jolla on omat tapansa.

Ihmisellä ja miehelle se on aina ollut myös ryhmässä työskentely ja yhteistyö. Itseasiassa myöskään tuo yleisesti käytetty "alfauros" määritelmä ei sovellu ihmiseen sinällään koska ihmisten yhteistyö ja miesten kokonaislauma estää yleensä alfaurosten synnyn.

Sanoisin että koko "tosi miehen" määritelmä on täysi kuvitelma. Koska "tosi" viittaa johonkin aivan kuin kaikki muu olisi kuvitelmaa ja "miehen" taas siihen että on olemassa joku kaksisuuntainen mittari miehisyydelle ja sille mitä ja mikä on miehekästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      73
      5012
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      119
      4721
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      80
      4213
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      107
      4189
    5. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      3
      3328
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      124
      3137
    7. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2848
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2787
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      40
      2773
    10. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2762
    Aihe