Elikkä ihoni on kuiva ja siihen tulee talvisin ihottumaa joihinkin kohtiin. Joten kannattaako edes harkita tatuointia vai voiko tatuoinnin kohdalle ilmestyä ihottumaa?
Tatuointi atooppisen ihon/ihottuman kanssa?
4
8423
Vastaukset
- anna88-
mulla kans atooppinen iho, ollut aina.
mulla on jalkoissa ja käsissä yleensä ihottumaa, tai niihin ne aina tulee.
mulla on myös nilkassa tatuointi, sen kohdalle ei kyllä ole tullut mitään :)
toinen tatska löytyy rinnan yläpuolelta, eikä senkään kanssa ole ongelmia ollut.
ei varmaan kannata ottaa niille "ihottuma" kohdille tatskaa, ihan varmuuden vuoksi.
suosittelisin sulle samaa mitä itse tein ensin, eli otin pienen tatskan eka, just tuon nilkkatatskan.
jos sen tatskan kans tulee ongelmia niin ei kannata ottaa enempää sitten.
En tietenkään tiedä että onko ihosi samanlainen kuin omani mutta tässä oma kokemukseni, toivottavasti auttoi :) - on myös
atooppinen iho, tatuoija sanoi että se saattaa hidastaa tatuoinnin paranemista, mutta minulla ainakin (äärimmäisen tehokkaan rasvaamisen ansiosta ilmeisesti)tatuointi parani nopeammin kuin olisin koskaan uskonut, esim. mitään rupea ei koskaan tullut. Kai sekin on yksilöllistä.
- Neiti Groove
Otin ensimmäisen kuvan reilut kymmenen vuotta sitten. Toisen pari vuotta myöhemmin.
Atoopikko olen. Välillä ihottuma tosi paha mutta koko aikana ei ole kuvan kohdalla ihottumaa esiintynyt. Kumma juttu sinänsä.
Mutta en silti menisi laittamaan silloin kun on ihottuma pahimmillaan.
Ja myös mulla parani tosi hyvään tahtiin vaikka kesähelteiden aikaan tuli otettua. - ererwg
Ei mitään ongelmaa, ja melkein 1/2 ruumista kuvan peitossa.. minulla ei kuvan teon jälkeen ole tälle alueelle tullut enää ihottumaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803