Elikkä ihoni on kuiva ja siihen tulee talvisin ihottumaa joihinkin kohtiin. Joten kannattaako edes harkita tatuointia vai voiko tatuoinnin kohdalle ilmestyä ihottumaa?
Tatuointi atooppisen ihon/ihottuman kanssa?
4
9155
Vastaukset
- anna88-
mulla kans atooppinen iho, ollut aina.
mulla on jalkoissa ja käsissä yleensä ihottumaa, tai niihin ne aina tulee.
mulla on myös nilkassa tatuointi, sen kohdalle ei kyllä ole tullut mitään :)
toinen tatska löytyy rinnan yläpuolelta, eikä senkään kanssa ole ongelmia ollut.
ei varmaan kannata ottaa niille "ihottuma" kohdille tatskaa, ihan varmuuden vuoksi.
suosittelisin sulle samaa mitä itse tein ensin, eli otin pienen tatskan eka, just tuon nilkkatatskan.
jos sen tatskan kans tulee ongelmia niin ei kannata ottaa enempää sitten.
En tietenkään tiedä että onko ihosi samanlainen kuin omani mutta tässä oma kokemukseni, toivottavasti auttoi :) - on myös
atooppinen iho, tatuoija sanoi että se saattaa hidastaa tatuoinnin paranemista, mutta minulla ainakin (äärimmäisen tehokkaan rasvaamisen ansiosta ilmeisesti)tatuointi parani nopeammin kuin olisin koskaan uskonut, esim. mitään rupea ei koskaan tullut. Kai sekin on yksilöllistä.
- Neiti Groove
Otin ensimmäisen kuvan reilut kymmenen vuotta sitten. Toisen pari vuotta myöhemmin.
Atoopikko olen. Välillä ihottuma tosi paha mutta koko aikana ei ole kuvan kohdalla ihottumaa esiintynyt. Kumma juttu sinänsä.
Mutta en silti menisi laittamaan silloin kun on ihottuma pahimmillaan.
Ja myös mulla parani tosi hyvään tahtiin vaikka kesähelteiden aikaan tuli otettua. - ererwg
Ei mitään ongelmaa, ja melkein 1/2 ruumista kuvan peitossa.. minulla ei kuvan teon jälkeen ole tälle alueelle tullut enää ihottumaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1433958Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3593064Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142008Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa101705Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41139Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69975- 71974
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23851- 71839
- 44794