lihanleikkaaja

beef

mitähän tienaa? pyöriikö tehtaat 24/7?

19

19931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Atria

      2500-4000/kk. 1 tai 2 vuoroa, mutta ei koskaan kolmea. Pitäähän se leikkaamo päästä pesemään vähintään kerran päivässä. Ainakaan Atria ei palkkaa lihanleikkaajia suoraan vaan ensin saat tehdä muita hommia sen muutaman vuoden.

      • ei todellakaan

        Hah hah. Vai että 2500-4000 €/kk. Hyvä jos kahteen tonniin pääsee. On taas joku jonka tarvitsee liioitella omia ansioitaan... Mitä luulet hyötyväsi siitä?


      • Leikkuri 52th/v

        Juu kyllä lihanleikkajat ansaitsee urakassa n4000e kk, töihin pääsee oppisopimuksella jolta ajalta maksetaan n2000kk ja kestää n1,5-2vuotta.
        talon sisäisellä järjestelmällä ne valitaan joten muita hommia pitää tehdä aluksi.


      • Pekka Hirsinen

        No 4000e/kk on sellainen sanotaanko alkupalkka. Normaalisti liksat on reippaasti yli ton ja tottakai yrityksen menestyksestä riippuvat optiot tulevat vuosittain päälle. Esim. meikäläinne nosti reilut viiskytätonnia optioita viime vuonna.

        Palkan optioiden päälle tulee toki työsuhdeasunto, yleensä merenranta-alueilta. Täysi autoetu, eli uuden karhea bemari bensat kuuluu ammattiin. Lopuksi firmat vie lihanleikkaajansa kerran vuodessa Mauritiukselle tai Aruballe pariksi viikoksi rentoutumaan... tämä on sitä ns. TYKY-toimintaa, että jaksaa taas vuoden painaa.

        Suosittelen kaikille tätä duunia!


      • jake 1955 syntynyt
        ei todellakaan kirjoitti:

        Hah hah. Vai että 2500-4000 €/kk. Hyvä jos kahteen tonniin pääsee. On taas joku jonka tarvitsee liioitella omia ansioitaan... Mitä luulet hyötyväsi siitä?

        Itse olen leikannut sekä sikaa että nautaa. Tällä hetkellä meidän urakkaryhmän palkka on 23,00 euroa tunnissa. Tämä edellyttää kuitenkin 230 kilon leikkaamista 50:ssä minuutissa. Eli saamme palkkaa kymmenen senttiä kilolta. ei ole mitään riisitautisen hommaa. Tämä on siis naudanleikkuun hinta.


      • leikkaaja stadista
        ei todellakaan kirjoitti:

        Hah hah. Vai että 2500-4000 €/kk. Hyvä jos kahteen tonniin pääsee. On taas joku jonka tarvitsee liioitella omia ansioitaan... Mitä luulet hyötyväsi siitä?

        Kyllä palkka on tuo 2500-4000 ja helposti... ei siinä tarvitse liioitella. Naurettava ajatuskin että joku tekisi tuollaista työtä alle tuon...


      • vontheodor
        Pekka Hirsinen kirjoitti:

        No 4000e/kk on sellainen sanotaanko alkupalkka. Normaalisti liksat on reippaasti yli ton ja tottakai yrityksen menestyksestä riippuvat optiot tulevat vuosittain päälle. Esim. meikäläinne nosti reilut viiskytätonnia optioita viime vuonna.

        Palkan optioiden päälle tulee toki työsuhdeasunto, yleensä merenranta-alueilta. Täysi autoetu, eli uuden karhea bemari bensat kuuluu ammattiin. Lopuksi firmat vie lihanleikkaajansa kerran vuodessa Mauritiukselle tai Aruballe pariksi viikoksi rentoutumaan... tämä on sitä ns. TYKY-toimintaa, että jaksaa taas vuoden painaa.

        Suosittelen kaikille tätä duunia!

        Hei! Osaatko neuvoa minne kannattaisi hakeutua oppisopimuksella? Olen erittäin kiinnostunut alasta!!

        Kiitos!!


      • facepalm222
        leikkaaja stadista kirjoitti:

        Kyllä palkka on tuo 2500-4000 ja helposti... ei siinä tarvitse liioitella. Naurettava ajatuskin että joku tekisi tuollaista työtä alle tuon...

        ''2500-4000 heleposti'' tiiätkö että ei se raha ihan ilman tule


      • hannuvaari
        vontheodor kirjoitti:

        Hei! Osaatko neuvoa minne kannattaisi hakeutua oppisopimuksella? Olen erittäin kiinnostunut alasta!!

        Kiitos!!

        soita kivikylään


    • ala siihen

      Siihen hommaan.Mun kaveri on lihanleikkaaja ja aina kun me otetaan kaljaa niin sillä alkaa silmät seisomaan silleen omituisesti ja se tuijottaa mua.Se haluais palotella mut aivan tasan oon siitä varma.Tuut hulluksi

    • siitä sitten nousee

      lähemmäks 20 e tunti. kahta vuoroa.

      • pse31

        Paljonkas teurastajilla liikkuu tuntiliksat?


      • jake 1955
        pse31 kirjoitti:

        Paljonkas teurastajilla liikkuu tuntiliksat?

        Aikalailla saman kun lihanleikkaaja. Riippuu tietysti urakasta ja työvauhdista. Meidän firmassa
        tuntityössä muistaakseni noin 16.00 -17.50 e.


    • Atrialainen

      Juu, palkat on hyvät. Muita hommia pitää tehdä hetken ihan senkin takia, että näkee/nähdään haluaako lopulta/pystyykö hommaan.

      Tuo kun on aika raakaa hommaa, ja vanhuuseläkkeelle ei pääse kuin murto-osa. Itse en lähtenyt siihen kelkaan, arvostan terveyttäni sen verran. Joillakin toki paikat kestää, niin mikäs siinä sitten.

      Hatunnosto linjassa urakalla leikkaaville. Mutta ootte te hieman hullujakin ;P

      • Lihanleikkaaja

        Jeps,työ on kyllä ykstoikkoista puurtamista mutta onneksi kaikki perustuu vapaaehtoisuuteen.Toinen haluaa leikata lihaa kellon kanssa kilpaa ja jopa tienatakkin siinä sivussa hiukan,toinen taas tekee jotain muuta.
        Oikeastaan pieni hulluus on vaan hyvästä,kunhan ei ole tyhmä ;P


    • herra s

      Mulla on 22-26€, 2000-2800 kilo sianlihaa päivässä, ja 1 vuoro.

    • Entineneläköö

      23- 26 € t ja ylkät päälle. Lisäksi ison talon henkilöstöedut ruoka halpaa. Säästää pitkän pennin.

    • Anonyymi

      Mitä saa palkkaa 1vuoden työkokemuksella esim. Citymarketin lihaosaston leikkaaja joka aloittaa työt? Mitä uskaltaa pyytää vai meneekö TES in mukaan?

      • Anonyymi

        Ei marketeissa ole leikattu lihaa vuosikymmeniin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1459
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1358
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      41
      1283
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1228
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe