joilla sitä ei ole ja syyttelyä sekä muiden moralisointia, arvostelua ja möykkää siitä alati.
..niillä joilla seksi-elämä on ja on ok,he naiskentelevat hiljaa ja ovat tyytyväisiä, eivätkä tuomitse ,eivätkä moralisoi muita millään tavoin.
MESSUA seksistä
11
780
Vastaukset
Eikös vanha sananlasku sano, että siitä puhe, mistä puute. Puute kärjistyy, jos ei itse saa, mutta kaveri saa. Jos sekään ei saisi, ei vituttaisi ihan niin paljon. Ja jos ei oikeasti haluaisi, ei asialla olisi mitään väliä...
että mulla on seksiä ja silti kadehdin narttuja joilla on vitusti eri miehiä kierroksessa koko ajan. Usko jo et ei tässä oo kyse pelkästä puhtaasta nussimisesta ja rojujen ränniin laukaisemisesta.
- kuitenkin
messuat? ;)
- yrmio (ei kirjautuneena)
kuitenkin kirjoitti:
messuat? ;)
yritän nyt vaan esittää olevani kovakin karju kun pelkään homouteni paljastuvan. Pidetään tämä meidän salaisuutena siskoseni ;)
- ilmeisesti
kiinnostaa..?
- on omansa
aivan omansa seksi-elämänsä eikä kellään ole siihen nokankoputtamista..ei edes aviossa.
- joopajoo..
Itsehän te seksihurjastelijat koko ajan toitotatte sitä seksin ihanuutta. Ei täällä kukaan moralisoi, älkää tekään.
Aikani tavasin tuota tekstiä ja mietin mikä oli tämän aloituksen tarkoitus, sitten tuli mieleeni kysymys:
Millä mallilla mahtaa olla aloittajan seksielämä?
"...niillä joilla seksi-elämä on ja on ok....ovat tyytyväisiä, eivätkä tuomitse ,eivätkä moralisoi muita millään tavoin."- Emmanuele
saan yleensä ihan kivasti ja lisäks on oman käden kanssa harrastelu mut kun se on vaan niin hauskaa ja aina pitäs saada lisää niin siitä on kiva jauhaa. Kai mä sit oon puutteessa. Puute ehkä tarkottaa eri ihmisille eri asioita. Jos ei tapaa kauheen useen harrastaa niin joiltakin voi mennä puol vuotta onnellisesti ilman seksiä. (näin on joku väittänyt täällä netissä.)
- Kumpa vai Kampi
Et mesoa seksin puutteen takia, vaan huonon seksi-elämän takia.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol6322732Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H232170Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4252144- 881894
JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran201769Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe671570- 1281332
Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.231240Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka231130Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau251114