Mares Antartica, 2 x 7 mm 2-osainen: haalari ja takki hupulla ja majavaläpällä, koko 5, sopii noin 185 cm/85 kg. H. 110, puku Espoossa.
Erinomainen Suomen vesiin esim. peruskurssille, hyvä kunto, haalareista vain mares-logo lohkeillut.
soita ja kysy 044 5678569
Märkäpuku myynnissä
4
1306
Vastaukset
- sukeltajapks
Kuinka vanha pukusi on? Paljonko sukellettu? Onko täysin ehjä pl. tuo Mareksen logon halkeilu?
- mattia
Itse sukeltanut noin 20 kertaa ja edellinen omistaja ehkä noin saman verran. Jäänyt minulla tarpeettomaksi kuivapuvun myötä. Logon tekstin lisäksi ei mitään puutteita. Ostovuotta en uskalla arvata. Märkkäri ei kuitenkaan oikeasta käytöstä juurikaan kulu. Materiaali, vetskari ja saumat on helppo tarkastaa ja luonnollisesti sovittaa saa ja pitää ennen kauppaa.
- sukeltajapks
mattia kirjoitti:
Itse sukeltanut noin 20 kertaa ja edellinen omistaja ehkä noin saman verran. Jäänyt minulla tarpeettomaksi kuivapuvun myötä. Logon tekstin lisäksi ei mitään puutteita. Ostovuotta en uskalla arvata. Märkkäri ei kuitenkaan oikeasta käytöstä juurikaan kulu. Materiaali, vetskari ja saumat on helppo tarkastaa ja luonnollisesti sovittaa saa ja pitää ennen kauppaa.
Jep..otan sinuun yhteyttä lähipäivinä.
- mattia
sukeltajapks kirjoitti:
Jep..otan sinuun yhteyttä lähipäivinä.
Myyty on, kiitoksia ostajalle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2032175
- 1341198
- 1131073
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa23827- 58806
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34771ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 10560