Aloittelija olisi ostamassa regupakettia 300bar pullon jatkeeksi. Märkien unien kohteena on tällä hetkellä Mares Abyss ja Apeks ATX-100. Eli kumpi näistä vai joku muu kenties?
Kokemusperäiset (tai muuten uskottavasti perustellut) kommentit ovat tervetulleita!
Kumpi regu?
4
767
Vastaukset
- Sukeltaja
Mares Abyss ja Apeks ATX-100. Eli kumpi näistä vai joku muu kenties?
No molemmathan on ihan huippureguja ja kestävät talvisukellustakin mutta Apeks ATX-100 eikös siinä ole elin ikäinen takuu, silloinhan kannattaa harkita sellasen ostamista, ei muun syyn takia. - daiver
Abyss.........T:Daiver
- TJ..
Vaikka hiukan myöhään tulivatkin.
Ostin sitten sen Mareksen Abyssin, enkä vielä ole katunut. - Sälli
TJ.. kirjoitti:
Vaikka hiukan myöhään tulivatkin.
Ostin sitten sen Mareksen Abyssin, enkä vielä ole katunut.No kyllä Apeka olis ollut varmaan parempi veto. Huollon laajuus todella laaja ja saa huoltokitit itsekin hommattua. Mä olen vaihtanut kaikki pakettini Apeksiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895005
- 513982
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512621Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442061- 231913
- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271697Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131541- 151404