musaa musaa

g-gootti

oisko kellään teillä tiedossa goottimusaa, sellasta nightwishin(vaikkei se ookkan goottia)tyylistä. ehdottakaa mulle bändejä niin käyn netissä kattomassa.

7

517

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

      http://www.last.fm/music/Nightwish/ similar

      Nojoo nuo bändit on nyt vähän mitä sattuu mutta joukossa olleista bändeistä kuuntelen nyt lähinnä Lacrimosaa ja Moonspelliä. En kyllä niitä ihan goottigenren alle laittaisi.. Tämä on ehkä vähän väärä palsta tuollaiselle kysymykselle.

      • Shillis

        Onhan noita pilvin pimein.
        Näin nopeasti ja äkkinäisesti tulee mieleen Lacrimosa.
        Etsimään vaan levykaupoista, divareista jne. niin löytyvänhän niitä luulisi !


      • Nimetön
        Shillis kirjoitti:

        Onhan noita pilvin pimein.
        Näin nopeasti ja äkkinäisesti tulee mieleen Lacrimosa.
        Etsimään vaan levykaupoista, divareista jne. niin löytyvänhän niitä luulisi !

        käyppäs kuule imuttaan type O negativea ja my dying bride, siinä on gootti tunnelmaa..


    • ominaisuuksia

      sisältäviä bändejä. Osassa enemmän, osassa vähemmän. Goottibändejä tässä ei ole. Itse en tykkää näistä kuin ehkä 1-2:sta, mutta en kyllä kuuntele Nightwishiäkään.

      Dio, Within Temptation, Scorpions, Tristania, Sirenia, Symphony X, Lullacry, To/Die/For, Charon, Tiamat, Lacuna Coil, Evanescence, Therion, Dream Theater, After Forever, Theatre Of Tragedy, Leaves’ Eyes.

    • Tise11

      Itse kuuntelen 4orderia... (goottimusaa)

      • odelay

        leaves eyes on mun mielestä kans ihan hyvää nightwishin tyylistä. sit toi tristania on yks lemppareista. Inkubus sukkubus on kans hyvää.. semmosta noitagoottia, vähän kasarityylistä. Voi kun kaikkee hyvää goottimusaa tulee mieleen mut taitaavat mennä liian örinäks.


    • .......

      No ei aivan oo saman tyylistä ku nightwish.... Mut voisint kokeilla sellasta ku Cradle of filth.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe