oisko kellään teillä tiedossa goottimusaa, sellasta nightwishin(vaikkei se ookkan goottia)tyylistä. ehdottakaa mulle bändejä niin käyn netissä kattomassa.
musaa musaa
7
531
Vastaukset
- .......
http://www.last.fm/music/Nightwish/ similar
Nojoo nuo bändit on nyt vähän mitä sattuu mutta joukossa olleista bändeistä kuuntelen nyt lähinnä Lacrimosaa ja Moonspelliä. En kyllä niitä ihan goottigenren alle laittaisi.. Tämä on ehkä vähän väärä palsta tuollaiselle kysymykselle.- Shillis
Onhan noita pilvin pimein.
Näin nopeasti ja äkkinäisesti tulee mieleen Lacrimosa.
Etsimään vaan levykaupoista, divareista jne. niin löytyvänhän niitä luulisi ! - Nimetön
Shillis kirjoitti:
Onhan noita pilvin pimein.
Näin nopeasti ja äkkinäisesti tulee mieleen Lacrimosa.
Etsimään vaan levykaupoista, divareista jne. niin löytyvänhän niitä luulisi !käyppäs kuule imuttaan type O negativea ja my dying bride, siinä on gootti tunnelmaa..
- ominaisuuksia
sisältäviä bändejä. Osassa enemmän, osassa vähemmän. Goottibändejä tässä ei ole. Itse en tykkää näistä kuin ehkä 1-2:sta, mutta en kyllä kuuntele Nightwishiäkään.
Dio, Within Temptation, Scorpions, Tristania, Sirenia, Symphony X, Lullacry, To/Die/For, Charon, Tiamat, Lacuna Coil, Evanescence, Therion, Dream Theater, After Forever, Theatre Of Tragedy, Leaves’ Eyes. - Tise11
Itse kuuntelen 4orderia... (goottimusaa)
- odelay
leaves eyes on mun mielestä kans ihan hyvää nightwishin tyylistä. sit toi tristania on yks lemppareista. Inkubus sukkubus on kans hyvää.. semmosta noitagoottia, vähän kasarityylistä. Voi kun kaikkee hyvää goottimusaa tulee mieleen mut taitaavat mennä liian örinäks.
- .......
No ei aivan oo saman tyylistä ku nightwish.... Mut voisint kokeilla sellasta ku Cradle of filth.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004256272- 252441
- 2082324
- 1141668
- 1251655
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu601083- 741083
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka31068Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.135988Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59836