oisko kellään teillä tiedossa goottimusaa, sellasta nightwishin(vaikkei se ookkan goottia)tyylistä. ehdottakaa mulle bändejä niin käyn netissä kattomassa.
musaa musaa
7
544
Vastaukset
- .......
http://www.last.fm/music/Nightwish/ similar
Nojoo nuo bändit on nyt vähän mitä sattuu mutta joukossa olleista bändeistä kuuntelen nyt lähinnä Lacrimosaa ja Moonspelliä. En kyllä niitä ihan goottigenren alle laittaisi.. Tämä on ehkä vähän väärä palsta tuollaiselle kysymykselle.- Shillis
Onhan noita pilvin pimein.
Näin nopeasti ja äkkinäisesti tulee mieleen Lacrimosa.
Etsimään vaan levykaupoista, divareista jne. niin löytyvänhän niitä luulisi ! - Nimetön
Shillis kirjoitti:
Onhan noita pilvin pimein.
Näin nopeasti ja äkkinäisesti tulee mieleen Lacrimosa.
Etsimään vaan levykaupoista, divareista jne. niin löytyvänhän niitä luulisi !käyppäs kuule imuttaan type O negativea ja my dying bride, siinä on gootti tunnelmaa..
- ominaisuuksia
sisältäviä bändejä. Osassa enemmän, osassa vähemmän. Goottibändejä tässä ei ole. Itse en tykkää näistä kuin ehkä 1-2:sta, mutta en kyllä kuuntele Nightwishiäkään.
Dio, Within Temptation, Scorpions, Tristania, Sirenia, Symphony X, Lullacry, To/Die/For, Charon, Tiamat, Lacuna Coil, Evanescence, Therion, Dream Theater, After Forever, Theatre Of Tragedy, Leaves’ Eyes. - Tise11
Itse kuuntelen 4orderia... (goottimusaa)
- odelay
leaves eyes on mun mielestä kans ihan hyvää nightwishin tyylistä. sit toi tristania on yks lemppareista. Inkubus sukkubus on kans hyvää.. semmosta noitagoottia, vähän kasarityylistä. Voi kun kaikkee hyvää goottimusaa tulee mieleen mut taitaavat mennä liian örinäks.
- .......
No ei aivan oo saman tyylistä ku nightwish.... Mut voisint kokeilla sellasta ku Cradle of filth.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721984
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,821450Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821394Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101127Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391046Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210973- 94824
- 38815
- 85805
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49765