Pilottitakki vaikkei rasisti?

Takkia etsivä

Uskaltaako pilottitakkia käyttää? Mielestäni semmoiset ovat hienoja ja pitävät lämmön hyvin talvella mutta en tiedä uskaltaako se yllä kulkea missään ettei ulkomaalaiset tule vetämään turpaan. En ole rasisti mutta usein skinheadit käyttävät pilottitakkeja. Maastohousuja en sentään ole vetämässä jalkaan samaan aikaan tai ajelemassa päätä kaljuksi.

16

4543

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nujdw//635

      Mikään vaatekappale tai tyyli ei tee kenestäkään rasistia, homoa, ekoihmistä... Järki käteen!

      Pilotti on todellakin todella lämmin ja mukava päällä. Tiedän kun omistan. On se nyt perkele jos kotimaassaan ei saisi pukeutua kuten haluaa ilman että joutuisi pelkäämään maahanmuuttajia... Hyvin menee.

    • naisen mielipide

      Hei!

      Luulisin, että jos pidät lopun ulkomuotosi (hiukset, housut, KENGÄT ei maihinnousukenkiä!) normaalin ja ei-skinimäisen näköisenä, sinulle ei tule ongelmia pilotin kanssa. Ja voithan vielä tarkistaa asian kysymällä kavereilta/tyttöystävältä/kaupanmyyjältä, tuleeko sinusta yhtään skini mieleen.

      • Takkia etsivä

        No on se kyllä hankalaa sitten koska kenkäni on nimenomaan maiharit. Cowboy-buutsitko pitäisi hankkia?


      • Nujdw//635
        Takkia etsivä kirjoitti:

        No on se kyllä hankalaa sitten koska kenkäni on nimenomaan maiharit. Cowboy-buutsitko pitäisi hankkia?

        Ei maihareissakaan mitään vikaa ole. lahkeet vaan kenkien päälle.


      • Not.All
        Takkia etsivä kirjoitti:

        No on se kyllä hankalaa sitten koska kenkäni on nimenomaan maiharit. Cowboy-buutsitko pitäisi hankkia?

        No ala laita valkoisia nauhoja maihareihin, niin se lienee OK. Itella amerikkalaiset Cowboy bootsit ja ne on kylla hyvat. Oon kulla sen verran vanha, etta jos laittaisi pilotin paalle niin kavisin skinista.


    • go for it

      pelkkä pilottitakki ei kyllä järkevässä ihmisessä aiheuta mitään vihareaktiota tai muita ennakkoluuloja. hassua on se että ainaki tuolla valtameren toisella puolella jopa hiphop-väki saattaa käyttää pilottitakkia nykyään... tosin heidän pilottitakit on monta kokoa isompii ku näiden skinheadien pilotit.

      mut tosiaan... itse en skinheadeist tykkää, mut en mä ala vittuileen tai kelaan mitään pahaa jos jollain on pilotti mut muuten normaali vaatteet. jokainen tyylillään!

    • myös...

      karjala lippis vaihtoehtoisesti myös koffin lippilakki käy.

    • tardzsan

      Minäkin olen rasisti,vaikken pilottitakkia käytäkään.Eli ei sinunkaan tarvinne omaa hankkia,voit puolustaa väriäsi ilmankin.

    • minuakin

      pelotti, nyt on pilotti.

    • valakonen neegeri

      Just tilasin pilotin ja aion myös käyttää maastohousuja ja maihareita sen kanssa, vaikka en rasisti/skini olekaan :)

    • Tämä vituttaa

      Omistan BDU-maastohousut En ole rasisti skinhead yms. mutta vaasan torilla/lyskassa yms. leimataan heti rasistiksi tai Natsiksi ja tämäkös kyrsii suunattomasti . ja ei ole näille . huutelioille paljoa auttanut selittää että pidän maastohousuja vain sentakia että ne ovat todella hyvät kestävät ja rennot jalassa..

      • suosiellävetelätääll

        Ei sentään homona pidetä, koska monet homot suosivat camo-housuja ja sänkitukkaa. Heitä haukutaan camohoroiksi.


    • 8+2

      Mikä sitten lasketaan pilottitakiksi? Tekeekö takista pilotin vyötärömittaisuus vai kiiltävä materiaali? Pitääkö takin olla Alpha-merkkinen? Aika paljon myydään pilottityylisiä talvitakkeja ihan "tavallisissa" vaatekaupoissa, joten eiköhän skinimaine ala olla vähän turha kuvitelma.

      http://www.skatekickz.com/de/media/images/p/288/carhartt-ranger_jacket-black-1.jpg Onko esim. tuo kuvan takki pilottitakki?

      • Usko vaan

        alpha ma-1 on kyllä leimautunut skinitakiksi. ei sille voi mitään. klassikkohan se on mutta harva sitä ymmärtää.


    • miestenmies

      Pilottitakki on MIESTEN vaate ja se on ERITTÄIN RUMA naisten ja tyttöjen päällä.

      Oikea pilottitakki on oliiviin vivahtava lähemmäs harmaata oleva väri jonka vuori on oranssin värinen.

      Takki on alunperinen USA:n armeijan vaate. Itselläni on juuri tuollainen takki ja sillä ei ole mitään tekemistä rasismin eikä väkivallan kanssa. Painotan että pilottitakki on MIESTEN vaate.

      Pilottitakki on MIEHEKÄS ja hyvän näköinen vaate miesten päällä. Itse käytän sitä toisinaan ja pidän siitä paljon.

    • bertilperversson

      Ainakin pääkaupunkiseudulla pilottitakkia käyttävällä on vientiä varsinkin hinttiklubeilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3391
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      169
      1431
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1218
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1102
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      784
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      772
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      757
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      41
      729
    Aihe