ON, onko uskottomuuus oikein vai väärin.
Miettikääpä itse
Avio, avo- tai muussa suhteessa oleva ihminen haluaa harrastaa seksiä jonkun muun kanssa.
Vakisuhde kuitenkin sekä lainsäädännön, että moraalikäsitysten mukaan koetaan suhteeksi, jossa toista ihmistä ei saa loukata, hänestä täytyy pitää huolta ja yrittää elää elämää huomioiden toinen ihminen. Tähän liittyen koetaan sen kumppanin keskittyminen siihen omaan suhteeseen välttämättömänä.
Kumppani meneekin peuhaamaan toisen ihmisen kanssa. (Syystä tai syyttä)
Tunteiden kirjo on järisyttävä.
Koska ihmisillä on yleensä ympärillään omaiset ja ystävät joutuvat hekin sekoitetuksi soppaan.
Ainakin lapset, mahdolliset lapsenlapset, vanhemmat ja niin edelleen.
Pettäjä ilmoittaa kiinni jäätyään, minä saan tehdä mitä minä haluan. Tämä ei ole ymmärrettävä eikä hyväksyttävä selitys että tapahtuneella pettamisellä olisi oikeutus. Vastuuta nämä pettäjät eivät koskaan ota teoistaan.
NÄim ollen pettäminen on väärin kun sillä aiheutetaan viattomille ihmisille kärsimystä ja pahaa mieltä.
Ja sitten te kaiki seksinnälkäiset. Ihminen elää leivälläkin. Säästäkää seksihalunne tilanteeseen jossa itse ja kumppaninne olette vapaita ettekä loukkaa ketään. Kyllä varmasti löytyy niitäkin ihmisiä jokaiselle.
Tämän palstan aihe
hiljainen sivustakatsoja
0
183
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724969Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164689- 804163
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014087Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33158Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223094- 352828
- 282767
- 372742
- 402733