G: Uusi suhde tauolla

tai harkinta-aikana?

Oletteko liiton "mietintätauolla" (erillään asuessa) tai eron harkinta-aikana aloittaneet uuden suhteen?
Mitä mieltä yleensäkin olette suhteista tauolla tai harkinta-aikana?

5

1561

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen aloittanut

törmäsin harkinta-ajan loppuvaiheessa ihmiseen jonka kanssa sitten seurustelin vuoden. Siitä toipuminen näyttää kestävän kauan. Ehkä kaikki kaatuu vasta nyt päälle. Fisherin mukaan ne ovat ns. irrottautumissuhteita.tarpeellisia ja voivat olla myös pelkkiä ystävyyssuhteita. No minä en olisi halunnut lopettaa, joten se sitten on taas uuden kriisin paikka.
      Ehkä riippuu siitä mitä odottaa. Lue lisää Jälleenrakennus-kirjasta.

• joopa joo

eiköhän se tauko ja harkinta aika oo silloin sun kohdaltasi ohitse. vai aattelitko pitää toisen varalla.

• liitto oli ohi

jo silloin ja harkinnat harkittu. Harkintaan kuitenkin käytettiin vuosi, eikä yleisintä puolta vuotta! Ja ennen harkintaa jo harkittiin, eli tehtiin mielestäni kaikki mahdollinen.
        Oikeasti harkinta-aikana ei kannata ryhtyä mihinkään suhteisiin vaan käyttää se aika 'hyödyksi'

• sdffg

Suhteista yleensä... on vaikea kuvitella että jokin ajankohta olisi "väärä". Tunne-elämä ja elinolosuhteet eivät välttämättä korreloi keskenään.

Jos harkinta-ajalla ajautuu toiseen suhteeseen, on se jo selvä merkki siitä ettei alkuperäinen suhde ole riittävän vahva. Ei ole mitään mieltä kieltää itseltään sen mitä haluaa, pidättyäkseen siinä mitä ei halua.

Se on mielipiteeni, moni on erimieltä. He saavat elää itseään kiduttaen jos haluavat, minä en siihen ryhdy.

Kannustan myös muita miettimään kuinka vahvasti ovat kiintyneet kumppaniinsa, kuinka paljon hänestä välittää, ja olemaan rehellisiä. En itsekään haluaisi puolisokseni ihmistä joka teeskentelee välittävänsä minusta vaikka sisimmässään rakastaa jotain toista.

• minttumaaria

Olin itse se "jättäjä". Olin kai ns. harkinnut asiaa jo vuosikausia, tajunnut ettei ole enää tunteita puolin eikä toisin. Eli minulle jo eka erohakemus oli aivan lopullinen. Pari kk erilleen muuton jälkeen minulla oli pari nettiystävää, joita vähän tapailinkin. Ainakin antoivat itseluottamusta, että minäkin olen taas nainen, josta voidaan ainakin joillain tavalla välittää. Olivaat kai ns. laastarisuhteita. Eroani en ole millään tavoin katunut ja lastenkin asiat (14 ja 16 v) ovat kunnossa. Reilut 3 kk harkinta-ajan alettua aloin seurustella ja yhdessä on oltu kohta vuosi..ja aina vain paremmalle tuntuu. Näin jälkeenpäin voin vain ihmetellä, miksen eronnut jo aikaisemmin. No tuskin oisin nykyistäni muutoin tavannutkaan!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      72
      4969
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      116
      4689
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      80
      4163
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      101
      4087
    5. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      3
      3158
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      122
      3094
    7. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2828
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2767
    9. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2742
    10. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      40
      2733
    Aihe