Olen tässä muutaman viikon seurannut tätä k-järvi seudun keskustelua ja ilokseni huomannut, että piristymäänpäin on homma alkanut!
Mutta mitä kuluu teille 60-luvulla syntyneille? Pukkaako 4-kympin kriisiä päälle? Onko elämä edennyt niinkuin silloin nuorena haaveilit? Mihin on maailma teidät, "ikätoverini", vienyt vai ovatko jalat pysyneet lujasti kiinni synnyinseudun kamaralla?
Itse olen jo nuorena (huntalona) lähtenyt sieltä pois. Muutama ammatti on tullut opiskeltua ja erilaisia töitä on tullut tehtyä,,,enkä kyllä vieläkään tiedä mikä musta tulee isona (muuta kuin iso ;) Nuoruusaika oli kyllä kiva viettää siellä, vipinää riitti!!!! Nyt kun siellä joskus käy niin eipä näy tuttuja :(
Olisi muuten kiva tehdä vaikka ensikesäki treffit sinne k-järvelle, teemalla: 60-luvulla syntyneet...johan tulisi vipinää!
laittakaapa tekstiä tulemaan! Tiedä vaikka ensikesänä treffataan. Nyt herätys kaikki k-järven ja lähistön nykyiset ja entiset 60-luvulla maailmaan putkahtaneet! Ei muuta ku sormet näppäimistölle ja tekstiä tulemaan!!
PUHKESKO KUKKIMAAN?
KAIKKI 60-LUVULLA SYNTYNEET!!!!!!
32
5700
Vastaukset
- tipalla
Olen synt.-59.
- siitä!
Leikitään, vaikka, että sä oot syntynyt hieman ennenaikaisesti :)
- aikalailla keskonen
siitä! kirjoitti:
Leikitään, vaikka, että sä oot syntynyt hieman ennenaikaisesti :)
Särkikankaalla lapsuuteni ja vähän nuoruuttani viettäny, sen verta että ehti tökärillä ja Perävaarassa käymään. Koko perhe muutti Ruotsiin ja siellä olen asunut kokoajan.
- heinäkuu
Mielenkiinnolla olen kans seurannut näitä juttuja ja eikös se ole niin,että kauneus on katsojan silmässä. Olen syntyjäni Kemijärveläinen, opiskellut täällä (muutaman ammatinkin) ja tällä hetkellä työtön.Olen työskennellyt ompelu- ja elektroniikka alalla ym.Viihdyn Kemijärvellä, koska vuoden aikojen ero on erittäin tärkeää minulle.Talvella ja keväällä hiihdellään ja pilkitään, syksyllä pääsee marjametsiin ja hirvestämään ja kesällä uistatellaan sekä kirmaillaan milloin mitäkin.Koulukavereitakin on joitakin täällä ja osaa näkee kesä- ja joululomien aikaan (toivois näkevänsä vain useamminkin). Mielestäni täällä on tiettyä vipinää vieläkin. Meitä kokoontuu milloin minkin kokoinen porukka ja lähdetään juhlimaan tai vaikka keväälläkin pilkille (eikä se kalan saanti ole itse tarkoitus
- iikoo
Armeija Sodankylässä ja Oulussa sitten Ouluun opiskelemaan, jopa valmistuin. Ollut töissä tietenkin Oulussa, Helsingissä, Berliinissä Moskovassa. Ollut yrittäjänä. Tällä hetkellä rekkakuskina Ruotsiin Norjaan ja Venäjälle. Yksi lapsi. Eli kaikkea on tehty mikään ei onnistu. ;)Ei sentis tyytyväinen olen
- 46vuotta
mikä ettei voisi kokoontua yhteen vaikka joku perävaaran tanssi viikonloppu, sopia vaan ajankohtaa johonkin yleiseen paikkaan ettei kelleen tulisi mitään ylimääräistä järjestelyjä. Meitä oli silloin kakaroita K-järvellä ja paljon kun vielä otetaan mlk.n kakarat mukaan jotka kävi koulua Isollakylällä silloin.Nyt olemme jo siinä iässä jotta voi katsoa kai jo kiusaajaansakin kasvoista kasvoihin.. ja yritää tunnistaa entisiä ihastuksian ja vihastuksiaan.. mikä ettei pestiksiäänkin silloisia olis mukava moikata. Pidähän lippua korkealla ja jos oot tosi mielellä laita koilli´s-lappiin ja hesarii keväällä kutsua kaikki ei sättäile netissä meistä vieläkään vaikkemmme kalkkiksia olekkaan...
- M vm-63
tiedä vaikka tästä lähtee ties millainen kokooktumisajo. Pääkön Päivi Koillis-Lappi lehdestä varmasti tekee asian julkiseksi. Onpa hän jo kirjoittanutkin tästä keskustelusta. Päiville vain terveisiä!
Tästä se lähtee.- mitä kuuluu?
Aivan, kyllä tästä kunnon kokoontumisajot tehdään. Saadaan vain kunnolla sakki liikkeelle, niin samalla tulee tuettua tuota kemijärven matkailuelämääkin.
Miettikääs nyt, jos vaikka ens heinäkuussa olisi h-hetki! Silloinhan yleensä ihmisillä on lomaa ja kun hyvissäajoin lyödään tarkempi päivä lukkoon, niin kaikki halukkaat pääsevät osallistumaan! PISTÄKÄÄ SANA KIERTÄMÄÄN ;) - v 66
mitä kuuluu? kirjoitti:
Aivan, kyllä tästä kunnon kokoontumisajot tehdään. Saadaan vain kunnolla sakki liikkeelle, niin samalla tulee tuettua tuota kemijärven matkailuelämääkin.
Miettikääs nyt, jos vaikka ens heinäkuussa olisi h-hetki! Silloinhan yleensä ihmisillä on lomaa ja kun hyvissäajoin lyödään tarkempi päivä lukkoon, niin kaikki halukkaat pääsevät osallistumaan! PISTÄKÄÄ SANA KIERTÄMÄÄN ;)syntynyt. Koulu tuli käytyä Kuumaniemellä ja lukio. Tämähän hyvä idis.
- iikoo
Olihan meillä toissa kesänä aivan ihanan upea luokkakokous kaikille 85- vuonna kirjottaneille.
- tapaaminen
olutfestareille heinäkuussa...:)..esiintyjäkin hyvä..
- iikoo
Missä festarit kerro...
- missä päin
iikoo kirjoitti:
Missä festarit kerro...
vaikutat nykyään, nähtiin tuossa 15 vuotta sitten
eräässä oululaisessa kuppilassa. - jäähallilla
iikoo kirjoitti:
Missä festarit kerro...
heinäkuussa...tulee jotain mainosta lähempänä varmaankin...
- kooii
missä päin kirjoitti:
vaikutat nykyään, nähtiin tuossa 15 vuotta sitten
eräässä oululaisessa kuppilassa.se kyselee
- kyllä
kooii kirjoitti:
se kyselee
mut vaihdeltiin jo puhelimess kuulumiset.
Ilmoitahan kun huristelet tällä suunnalla.
Ovet auki 24h/7... keitellään kahvit ja ihmetellään lisää.
ps. hannulta kans terkkuja, juteltiin tuos jokunen tunti sitten, hyvin edistyy sillä rakennus projekti. - iikoo
kyllä kirjoitti:
mut vaihdeltiin jo puhelimess kuulumiset.
Ilmoitahan kun huristelet tällä suunnalla.
Ovet auki 24h/7... keitellään kahvit ja ihmetellään lisää.
ps. hannulta kans terkkuja, juteltiin tuos jokunen tunti sitten, hyvin edistyy sillä rakennus projekti.Jepjep ja terveisiä takaisin
- mallia,
Särkelä, Lepistö ja lukio. Koittakaahan hinautua tänne päin!
- mä taas
Jaa että tälläne tapaus!! Kiinnostaa toki tapaaminen,mut ku mä oon kans yli-ikänen-59vm joten ei kai ikä oo esteenä??
- 46 vuotta
mä taas kirjoitti:
Jaa että tälläne tapaus!! Kiinnostaa toki tapaaminen,mut ku mä oon kans yli-ikänen-59vm joten ei kai ikä oo esteenä??
heippa taas
joo festarit jäähallilla olisi paikka keskellä kaupunkia ja alkaa jo varhain iltapäivällä.Voisimme kokoontua jo heti alkuiltapäivästä 60-lukulaiset niin voi ennen varsinaista hässäkkää tavata tuttuja ja kun joku puuhamies/nainen oilisi O... kanssa yhteydessä niin vaikka O... juontais alku seremoniat. ja jokainen jolla on puheen lahjoja ja sanan säilä hallussa vois varmasti vapaasti vuorollaan pitää jotain juontoa ja silleen inspiroiden.
tarviikos sitä muuta päättää kuin jos festari on niin KAIKKI JOUKOLLA MUKAAN VAAN.
- Christine
Kempassa taapertanut sektorilla: Kallaa, (kallaansalpa) kangas:särkelä, lepistö. tunturila ynm,,,aikuisiällä vasta muutin poies sielt=)))!
- vm. -65
Olen vuosimallia -65, mutta kouluni kävin -64:n kanssa. Kuumaniemi, Lepistö ja Lukio ja sitten maailmalle. Poissa Kemijärveltä vuodesta -84 lähtien pysyvästi. Entisiä koulukavereita ja muita kavereita ei näe juuri koskaan. Tapaaminen esim. tulevana kesänä Kemijärvellä olisi hyvä idea. Kuka ryhtyisi puuhamieheksi/-naiseksi? Eikös koulukaverit.com:issakin ole joku luokkakokoustoiminto.
- myös vm 65 oleva "tytt...
Lepistön ja lukion kautta myös maailmalle ampaissut.
Niinpä, ei niitä vanhoja kavereita ole juuri nähnyt...harvakseltaan tulee käytyä k-järvellä. Mukavahan tuo olisi ensikesänä nähdä omaa ikäluokkaa, voisi tulla melkoiset kinkerit!!!!!
NYT VAIN JOKU PUUHA-PETE TAI PIRKKO HOMMIIN. EI KAI SE MUUTA VAADI KU PÄIVÄ LUKKOON JA AKTIIVISTA VIESTITTELYÄ VAIKKA TÄLLÄ "KANAVALLA" - 46-VUOTTA
Joo festarit jäähallilla heinäkuussa ja paikkakin keskellä kaupunkia. Alkaakin jo iltapäivällä, vois 60-lukulaiset kokoontua heti niin vois tehdä tuttavuutta jne. verestellä muistoja ja katsastella muutenkin... Jokainen jolla on puheenlahjoja ja sänänsäilä hallussa puhukoon /juontakoon vuorotellen ja sillee inspiroiden ni ei muutakuin KAIKKI KOOLLE W...A..:lle
heinäkuussa
- olla totta
Eikö tämän enempää asian tiimoilta synny vipinää?
Rohkeesti ny vaan viestiä tulemaan!!! - iikoo
Sen luokkakokouksen meille järjesti joku firma. Hyvin toimi en muista nimeä. Missä se jäähalli on. En muista kuin kankaalla jonkun kuplan, jonka tuuli puhalsi nurin. Harmi; paikkaan liittyy kivoja liikuntatuntimuistoja.
- Jäähallikin
löytyy, samasta paikasta kuin kupla ennen muinoin!
- KUIVUA tähän?
No ne kalijakekkerit kuiten pidetään, eli siinä mielessä on mahdollisuus kokoontumisajoihin, eikä tarvi erikseen paikkaa määritellä/järjestää.
- tuo
Ollut kiva saada vähän aktiivisempaa jutustelua tänne aiheen tiimoilta. Nyt herätys K-järven ja lähistön 60-lukulaiset.
- 6969
tuo kirjoitti:
Ollut kiva saada vähän aktiivisempaa jutustelua tänne aiheen tiimoilta. Nyt herätys K-järven ja lähistön 60-lukulaiset.
jaa että tämä juttu jäänyt unholaan herätys perkele vasta kävin sielä ja hyvä meininki katsoin kyllä sitä ruokalistaa myöhemmin...mut heinäkuussa ollaan siel taas
- B.hity
tuo kirjoitti:
Unohtunut juttu juu.
- Huoog
Tuliko tästä mitään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu3563045Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3011473En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n841302- 1081301
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991285Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591245- 481135
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi791045Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa24941- 33847