Mikä vikana kun aika ajoin lähinnä poskihampaat kipeytyvät niin ettei niillä voi purra ja ien punottaa ja särky heijastuu korviinkin.Burana 600 ja purskuttelu suun desif.tarkoitetulla(nimeä en nyt muista) aineella parantavat vaivan noin viikossa.Jonkin ajan päästä sama vaiva voi siirtyä toisiin poskihampaisiin.
PURUARKUUTTA JA SÄRKYÄ
2
499
Vastaukset
- hammasharja
hammaskivi ei aiheuta kipua laisinkaan.. olisi syytä käydä hammaslääkärissä säännöllisesti ettei sitte tulisi kivoja yllätyksiä.. jos hampaassa on isokokoinen reikä, hammas saattaa olla arka eikä voi oikeen pureskella.. mene hammaslääkäriin välittömästi!!!!!!!
Tarkoitin, et, jos hammaskiveä on niin paljon et se pääsee ikeniin niin hammasta alkaa särkeä.
Hammaskivi aiheuttaa hampaita ympäröivässä kudoksessa, ikenissä, gingiviitin eli ientulehduksen, joka ilmenee ikenien verenvuotona ja särkynä.
On kyllä omakohtainen kokemus miten hammasta särki ja pitkiä aikoja ja vikaa ei löytynyt kunnes eräs hammaslääkäri poisti hammaskiven ja sen jälkeen ei ole särkyä ollut..hammaslääkäri sanoi, et säryn syy oli hammaskivi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833318
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli402716Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742286- 612278
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512201Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1102173Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.201967Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv201949- 621934
- 871697