Naisten harrastus siivoaminen!

animattiN

Tälläisen asian eräs mies kirjoitti hesarin mielipidepalstalle jokunen viikko sitten.
Naiset rentoutuvat töiden jälkeen harrastamalla siivousta kotonaan, miehet puolestaan menemällä kalaan taikka kavereittensa kanssa kaljalle lähibupiin ynm.
Vihtut sanon minä, vai mitenkä tämä asia oikein on, rentoudutko sinä pesemällä miehesi kalsareita?

11

1327

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rva Pensas

Hauska yhteensattuma minulle, että tämä aihe tuli esille.

Tänään juuri keskustelin erään ystävättäreni kanssa hänen n. 30 vuotiaasta tyttärestään.

Tytär työstää avioeroaan siivoamalla. Hmmm-hmmm sanoin minä vanhempi rouva ja muistelin omaa nuoruuttani.

Hormoonit, nuo pahulaiset, säätelivät omaa siivoamistani. Hieman ennen h-hetkeä ne saivat minut syöksymään liinavaatekaapin kimppuuun ja tempomaan kaikki liinavaatteet sieltä ulos, koska nehän olivat täysin väärässä järjestyksessä ja sen lisäksi vielä osa, mikä kauheinta, silittämättä. Tämä kaikki tietenkin sen jälkeen kun lattian oli imuroitu, pesty, vahattu, jalkalistat hammasharjan kanssa kuurattu, sänkyvaatteet tuulettettu sekä hopeat kiillotettu.

Jos päivässä aikaa vielä oli ja jos ei ollutkaan, piti käydä vintti siivoamassa. Ja voi hyvääääneeeen aaaiiiikaaa, miten siellä oli sekaista.

Joten vastaan kysymykseesi että juu ja ei. Rippuu päivästä ja riippuu siivoojasta.

Milloinkaan en ole niin ihania marttyyri-viboja saanut kuin siitä hillittömästä siivouksesta. Ihanat kuumat itsesäälin kyyneleet valuivat parhaimmillaan pitkin poskiani ja se puhdistumisen riemu sen urakan jälkeen. Voiko minua parempaa naista enää ollakaan?

• S.L ejk

Yksi ystäväni työsti pitkäaikaisen suhteensa loppumisen ja erokriisinsä siivoamalla ystävilleen.
        Minunkin vaatekaappini oli kuin filmitähdellä.

Itse voisin hyvinkin eläytyä hienostorouvan rooliin.
        Mie makoilisin divaanilla ja piika siivoaisi:-)

• Jermuxi

jos kerran tollasta on lehteen kirjoitettu. Lehti ei valehtele koskaan. Naiset vaan sukkapyykille ja miehet puupiin ottaan olutta ja tukemaan järkyttyneitä veljiä ongelmatilanteissa.

• raitahousujako?Ei todellakaa!!Hirvee stressi nykyään ku joutuu pyykkiä pesemää ja siivoamaan...:/

Meitsi rentoutuu tietsikalla..

• animattiN

toisen kerran sinulle. Minäkin rentoudun tietsikan ääressä mieluummin kun jonkun kotiorjana.

• Plääh puuh

Siivoaminen on ihan eri asia kuin pyykinpesu.
      Meillä kone pesee pyykit, eikä sillä ole väliä kenen kalsareita siellä koneessa on.
      Sinäkö peset nyrkkipyykkiä vai miten noin kummasti suhtaudut pyykinpesuun?

• että poisti

omia kirjoituksiaan kun todettiin että yhdessähän noita tehdään parisuhteessa.Hänellä ilmeisesti huono suhde jos kuvittelee kaikilla näin olevan kuten avauksessaan sanoi.

• Ak:n lapio
        että poisti kirjoitti:

omia kirjoituksiaan kun todettiin että yhdessähän noita tehdään parisuhteessa.Hänellä ilmeisesti huono suhde jos kuvittelee kaikilla näin olevan kuten avauksessaan sanoi.

Ei omiaan omien sanojensa valallansa vannoen poista. Hyiohylihyi eppäilijälle.

• seriffi niitä
        Ak:n lapio kirjoitti:

Ei omiaan omien sanojensa valallansa vannoen poista. Hyiohylihyi eppäilijälle.

hänen vastauksiaan on poistanut vaan hän itse minkä johdosta hävisi muiden vastaukset.Runko jäi.Tekee sen kun huomaa tosiasiat.Seuraa huviksesi.

• Rva puska

naiset masturboivat kun siivoavat, ja tämä on fakta juttu!

• animattiN

koska olet rouva niin kokemusta tietenkin sinulta löytyy.

Ketjusta on poistettu 41 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      143
      3958
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      359
      3064
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      14
      2008
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1705
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1139
    6. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      975
    7. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      974
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      851
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      71
      839
    10. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      794
    Aihe