Korteniemen koneliike

palvelua

Roissa..!!. Onkohan Ilkka korteniemi valinnut myyjänsä pitkäaikais työttömistä ? ei ainakaan palvelua saada enää, täysillä vouhotetaan mutta ei sitä tärkentä asiaa,siis palvelua, pistäis Ilkka pellit kii jos ei osaa palvelua järjestää voi mennä maine äkkiä ja varmaan meneekin jos homma ei muutu, ammattimaiset myyjät kehiin Ilkka hyvä. Silloin kun Seppo Koivisto oli mukana hommassa niin ei voinu valittaa mistään,palvelu pelasi eikä tarvinu aina ostaa uutta kelkkaa kun astui sisään...miettikääpä muutosta ken enää käy siinä liikkeessä.

9

4781

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaiken nähnyt

Entäs ne muut Rovaniemen kauppiaat, kaikilla vissiin menny kuset päähän, ei ne asiakkaita kaipaa, paras kokemus oli Ranuan miehen kauppa, miten teillä muilla, olettekos käyneet vauhtikamppeessa ihmettelemässä? Se kauppias vasta ihmeellinen...

• Saman todennut

Jos ei setelit pursua perstaskusta, niin ne ajaa pihalle. Ei niitä kiinnosta, jos ei heti osta.

• Anonyymi

Korteniemellä harvinaisen töykeää palvelua.

• Anonyymi

Käsittämättömän huonoa ja ylimielistä palvelua.
        Suhahtanu menestys(?) nuppiin omistajalla ja MP:lläkin. Toivottavasti pito riittää kun kauppa hiljenee..
        Miten tuolla joku viitsii asioida kun läheltäkin löytyy samat merkit parempaan hintaan ja varsinkin Palvelua.

• Anonyymi

Miten luotettavia kilometrilukemat ko liikkeen vaihtolaitteissa?

• Anonyymi

Ainakin palvelu on käsittämättömän ylimielistä nykyään, vissiin mennee liian hyvin, tullee kai ne kovemmatkin ajat joskus. Ainaki samat vaihtokamppeet näyttää seisovan kk tai vuodesta toiseen🤣
      Varmaan nyökytellään ja nuoleskellaan jos tyhmyyttään joka vuosi ostat ja vaihdat uusimmat kamppeet ylihintaan, muuten katsotaan että olet köyhä- ei kannata palvella.
      Onneksi muitakin merkkejäki on ja päässyt BRp:n merkeistä 20-40% parempaan välirahaan (ja saanut hyvää palvelua)kun ajjaa autolla reilun tunnin tai noin kaksi;)

• Anonyymi

Nyt on vanahapoika päässy käymään oikein kaupungissa ja pahottanu mielensä.
      On se elämä kovvaa, joo
      Mukava kuitennii, että aurinko se vieläki paistaa vaikka ollu tulessa milijoonia vuosi, joo

• Anonyymi

Olen tuon käsittämättömän ylimielisyyden ja velttouden kyllä huomannut myös.
      Mutta hyvähän se on jos pärjäävät tuolla mentaliteetilla. Rovaniemellä nyt Brp:tä myymällä ei kai voi epäonnistua vaikka polkkaa tanssis, satanee laariin aina sen verran että tuollakin palvelulla pärjäilee..Jokainenhan on vapaa ostamaan muualta, niin kuin itsekin nykyään vaikka aiemmin asiakas olin jo Koiviston ajoilta.

• Anonyymi

Stiga akkuruohonleikkurini meni lakkoon ja kotikonstein tilanne ei lauennut. Tunnin tehohoito Kl. Korteniemellä ja kone pelittää kuin uusi. Loistavaa palvelua. Jatkoon..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1157
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      44
      595
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      548
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      219
      513
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      504
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe