Roissa..!!. Onkohan Ilkka korteniemi valinnut myyjänsä pitkäaikais työttömistä ? ei ainakaan palvelua saada enää, täysillä vouhotetaan mutta ei sitä tärkentä asiaa,siis palvelua, pistäis Ilkka pellit kii jos ei osaa palvelua järjestää voi mennä maine äkkiä ja varmaan meneekin jos homma ei muutu, ammattimaiset myyjät kehiin Ilkka hyvä. Silloin kun Seppo Koivisto oli mukana hommassa niin ei voinu valittaa mistään,palvelu pelasi eikä tarvinu aina ostaa uutta kelkkaa kun astui sisään...miettikääpä muutosta ken enää käy siinä liikkeessä.
Korteniemen koneliike
7
4060
Vastaukset
- kaiken nähnyt
Entäs ne muut Rovaniemen kauppiaat, kaikilla vissiin menny kuset päähän, ei ne asiakkaita kaipaa, paras kokemus oli Ranuan miehen kauppa, miten teillä muilla, olettekos käyneet vauhtikamppeessa ihmettelemässä? Se kauppias vasta ihmeellinen...
- Saman todennut
Jos ei setelit pursua perstaskusta, niin ne ajaa pihalle. Ei niitä kiinnosta, jos ei heti osta.
- Anonyymi
Korteniemellä harvinaisen töykeää palvelua.
- Anonyymi
Käsittämättömän huonoa ja ylimielistä palvelua.
Suhahtanu menestys(?) nuppiin omistajalla ja MP:lläkin. Toivottavasti pito riittää kun kauppa hiljenee..
Miten tuolla joku viitsii asioida kun läheltäkin löytyy samat merkit parempaan hintaan ja varsinkin Palvelua.
- Anonyymi
Miten luotettavia kilometrilukemat ko liikkeen vaihtolaitteissa?
- Anonyymi
Ainakin palvelu on käsittämättömän ylimielistä nykyään, vissiin mennee liian hyvin, tullee kai ne kovemmatkin ajat joskus. Ainaki samat vaihtokamppeet näyttää seisovan kk tai vuodesta toiseen🤣
Varmaan nyökytellään ja nuoleskellaan jos tyhmyyttään joka vuosi ostat ja vaihdat uusimmat kamppeet ylihintaan, muuten katsotaan että olet köyhä- ei kannata palvella.
Onneksi muitakin merkkejäki on ja päässyt BRp:n merkeistä 20-40% parempaan välirahaan (ja saanut hyvää palvelua)kun ajjaa autolla reilun tunnin tai noin kaksi;) - Anonyymi
Nyt on vanahapoika päässy käymään oikein kaupungissa ja pahottanu mielensä.
On se elämä kovvaa, joo
Mukava kuitennii, että aurinko se vieläki paistaa vaikka ollu tulessa milijoonia vuosi, joo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi3593775Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun232469Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos152010Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141665Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko4451613Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t491581Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist2921524- 171334
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.631136- 201101