G:kenestä palstalaisesta

sinä tykkäät?

kenestä et tykkää?:)

24

2652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanoa................

En tunne ketään tänne kirjoittavista. Kirjoitusten perusteella en vielä muodosta käsitystäni ihmisestä tekstin takana...

• viestistä :)

Ei kuulu miehen logiikkaan

• xxxxxxx

niin kai se on...

• tapana...
        xxxxxxx kirjoitti:

niin kai se on...

tykätä...

• Hossi-68

Sitä tykkää melkein kaikista jotka kirjoittaa asiallisesti eivätkä mollaa muita.

Etupäässä kuitenkin nimiä mainiten niin hymy, timantti, scale, ratikkakuski, frederico, vlk, fnk, k32v, yrmio, kewi, monta muutakin mut kaikki nimet eivät tule mieleen eikä näin töissä ole aikaa funtsia :)

• täällä juuri ketään sellaista oo kenen kanssa haluttais oikeesti viettää aikaa, ainoana mieleen tulee vili ja muutaman muu miespuolinen tyyppi joiden kans ois ihan jees ottaa joskus kuppia.

• kyselee :)

Ettekö vois jo lopettaa? :)

• ilmoitit

asiattomasta viestistä niin ota huomioon että täällä ei ole seriffiä. Joudut nyt kestämään että toiset saa kehuja ja sinä et, niin sietämätöntä kuin se onkin sinulle.

• MINÄ...!
        ilmoitit kirjoitti:

asiattomasta viestistä niin ota huomioon että täällä ei ole seriffiä. Joudut nyt kestämään että toiset saa kehuja ja sinä et, niin sietämätöntä kuin se onkin sinulle.

joka ilmoitin, ei HÄN! Älä anna VÄÄRÄÄ todistusta!

• missChaosloggedout

taas leikitään!

Mä ainakin tykkään mikosta, jukasta, villestä ja jussista, viime viikolla tykkäsin miikasta, veikosta ja samista, mut sit sami veti mua välkällä tukasta ja mä en enää tykkää siitä. Joo.
        Ja tämän mä haluisin laittaa vielä sellaseen duran duranin julisteesta itte tehtyyn kirjekuoreen ja piirtää siihen hopea- ja kultatussilla isoi sydämmiiiii.....

Ootsä mun kaa tänää?

:) että näin.

• niistä jotka olen tavannut =)

En voi sanoa mitään niistä joita en ole tavannut irl. Siis tykkäyksestä.

• ne on

kenestä sä tykkäät?

• ne on kirjoitti:

kenestä sä tykkäät?

on rekattu nikki =P

*wink wink*

• vastaa:

Hmmm... Einsten1 on suuruudeltaan omaa luokkaansa, K32 ilostuttaa, Serpico on älykäs&järkevä (tosin omaa erikoisia fetissejä?;), DorkaM on nero jnejne

• Emmanuele

on niin lutusii et vaikee sanoo ;)
      Hossi on aivan ihqu, en tajuu miksei sil oo naista. Sellanen sen pitäs kyl löytää.
      Scalella on fiksuja mielipiteitä. Symppis.
      Serpico on karismaattisen näkönen ja vaikuttas et sitä kiinnostat tietyt samat jutut kun mua, mut en mee vannomaan.
      Naikkonen sanoo on reteen näkönen misukka, näyttäs siltä et vois olla vaik mun frendi.
      Ronjashka on kiva ja miksei Tyttiskin. Ja Kiribati on ykkönen(vaikkei taida käydä tääl kovin usein).
      Ja Yrmion jutut pitää tietty aina lukee kun ne on niin karheita. On sil pokkaa, kertoa ny kaikille ettei stondaa, aika mahtavaa itseasiassa ;)

• vili

mitä tarkoittaa sana lutunen??

• Naikkonen_sanoo
        vili kirjoitti:

mitä tarkoittaa sana lutunen??

kuin hellunen ;)

• vili
        Naikkonen_sanoo kirjoitti:

kuin hellunen ;)

saatana...nyt sekosin

• viIi.
        vili kirjoitti:

saatana...nyt sekosin

Hähä! :D

• hymy:)

yhestä mie en tykkää, ainaskaan eilen en tykänny..;)

kenestä mie sitt tykkään: Hossi ja timantti, niin miekin tykkään teistä...

jotta kukkaan ei ois toista parenpi, laitan nimet sekasi;))

Cindy Pahkura
      kundi32
      Papeete Mpw Pee7

Aretousa M52 friidu ;)

Scale Yrmiö

kewi

• tietysti

:-)

• SplinterCell^^

Ei niitä jaksa aina katsoa. Samantyyliset kommentit joka viestiin. Ne kusipäät on kuin rikkinäisiä levyjä.

• gekko-

Minä rähjään tuolla naisten logiikan puolella. Käyn täällä vaan lukemassa lähinnä.

Mutta minä tykkään Ratikkakuskista koska olen päättänyt niin.

• kewi

vissiin aiemminkin kyselty ja meinasin jättää vastaamatta...

mutta kerrataan taas niin pysyy mielessä..

ukoist nää tutut,mpw,hossi,k32,ratikkakuski ja yrmis....

sit nämä otukset........
      kaikkien yllätykseks...
      miulle niin "r-sana" hymy:)

ja sit vielä friidu,katti,timantti,cindy ja muut

listast tulis pitkä ja olkapäätä särkee,

eli jos nimmee ei näy niin se EI tarkoita
      etten tykkäis....koskee niin ukkoi, akkoi kun "puskaväkkee"

nyt meen sapuskantekkoon,suap työtätekevä ja koululainen evästä.....jahka käyn heiät kylilt kerräämässä....

Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      19
      11367
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      46
      3924
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      113
      3100
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      130
      2431
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      90
      2120
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      Henkinen hyvinvointi ja mielenterveys
      196
      1781
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      305
      1049
    8. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      18
      835
    9. Toisten elämän moralisointi

Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte
      Tunteet
      143
      775
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      53
      719
    Aihe