kenestä et tykkää?:)
G:kenestä palstalaisesta
24
2652
Vastaukset
- sanoa................
En tunne ketään tänne kirjoittavista. Kirjoitusten perusteella en vielä muodosta käsitystäni ihmisestä tekstin takana...
- viestistä :)
Ei kuulu miehen logiikkaan
- xxxxxxx
niin kai se on...
- tapana...
xxxxxxx kirjoitti:
niin kai se on...
tykätä...
- Hossi-68
Sitä tykkää melkein kaikista jotka kirjoittaa asiallisesti eivätkä mollaa muita.
Etupäässä kuitenkin nimiä mainiten niin hymy, timantti, scale, ratikkakuski, frederico, vlk, fnk, k32v, yrmio, kewi, monta muutakin mut kaikki nimet eivät tule mieleen eikä näin töissä ole aikaa funtsia :) täällä juuri ketään sellaista oo kenen kanssa haluttais oikeesti viettää aikaa, ainoana mieleen tulee vili ja muutaman muu miespuolinen tyyppi joiden kans ois ihan jees ottaa joskus kuppia.
- kyselee :)
Ettekö vois jo lopettaa? :)
- ilmoitit
asiattomasta viestistä niin ota huomioon että täällä ei ole seriffiä. Joudut nyt kestämään että toiset saa kehuja ja sinä et, niin sietämätöntä kuin se onkin sinulle.
- MINÄ...!
ilmoitit kirjoitti:
asiattomasta viestistä niin ota huomioon että täällä ei ole seriffiä. Joudut nyt kestämään että toiset saa kehuja ja sinä et, niin sietämätöntä kuin se onkin sinulle.
joka ilmoitin, ei HÄN! Älä anna VÄÄRÄÄ todistusta!
- missChaosloggedout
taas leikitään!
Mä ainakin tykkään mikosta, jukasta, villestä ja jussista, viime viikolla tykkäsin miikasta, veikosta ja samista, mut sit sami veti mua välkällä tukasta ja mä en enää tykkää siitä. Joo.
Ja tämän mä haluisin laittaa vielä sellaseen duran duranin julisteesta itte tehtyyn kirjekuoreen ja piirtää siihen hopea- ja kultatussilla isoi sydämmiiiii.....
Ootsä mun kaa tänää?
:) että näin.
niistä jotka olen tavannut =)
En voi sanoa mitään niistä joita en ole tavannut irl. Siis tykkäyksestä.- ne on
kenestä sä tykkäät?
- vastaa:
Hmmm... Einsten1 on suuruudeltaan omaa luokkaansa, K32 ilostuttaa, Serpico on älykäs&järkevä (tosin omaa erikoisia fetissejä?;), DorkaM on nero jnejne
- Emmanuele
on niin lutusii et vaikee sanoo ;)
Hossi on aivan ihqu, en tajuu miksei sil oo naista. Sellanen sen pitäs kyl löytää.
Scalella on fiksuja mielipiteitä. Symppis.
Serpico on karismaattisen näkönen ja vaikuttas et sitä kiinnostat tietyt samat jutut kun mua, mut en mee vannomaan.
Naikkonen sanoo on reteen näkönen misukka, näyttäs siltä et vois olla vaik mun frendi.
Ronjashka on kiva ja miksei Tyttiskin. Ja Kiribati on ykkönen(vaikkei taida käydä tääl kovin usein).
Ja Yrmion jutut pitää tietty aina lukee kun ne on niin karheita. On sil pokkaa, kertoa ny kaikille ettei stondaa, aika mahtavaa itseasiassa ;)- vili
mitä tarkoittaa sana lutunen??
- Naikkonen_sanoo
vili kirjoitti:
mitä tarkoittaa sana lutunen??
kuin hellunen ;)
- vili
Naikkonen_sanoo kirjoitti:
kuin hellunen ;)
saatana...nyt sekosin
- viIi.
vili kirjoitti:
saatana...nyt sekosin
Hähä! :D
- hymy:)
yhestä mie en tykkää, ainaskaan eilen en tykänny..;)
kenestä mie sitt tykkään: Hossi ja timantti, niin miekin tykkään teistä...
jotta kukkaan ei ois toista parenpi, laitan nimet sekasi;))
Cindy Pahkura
kundi32
Papeete Mpw Pee7
Aretousa M52 friidu ;)
Scale Yrmiö
kewi - tietysti
:-)
- SplinterCell^^
Ei niitä jaksa aina katsoa. Samantyyliset kommentit joka viestiin. Ne kusipäät on kuin rikkinäisiä levyjä.
- gekko-
Minä rähjään tuolla naisten logiikan puolella. Käyn täällä vaan lukemassa lähinnä.
Mutta minä tykkään Ratikkakuskista koska olen päättänyt niin. - kewi
vissiin aiemminkin kyselty ja meinasin jättää vastaamatta...
mutta kerrataan taas niin pysyy mielessä..
ukoist nää tutut,mpw,hossi,k32,ratikkakuski ja yrmis....
sit nämä otukset........
kaikkien yllätykseks...
miulle niin "r-sana" hymy:)
ja sit vielä friidu,katti,timantti,cindy ja muut
listast tulis pitkä ja olkapäätä särkee,
eli jos nimmee ei näy niin se EI tarkoita
etten tykkäis....koskee niin ukkoi, akkoi kun "puskaväkkee"
nyt meen sapuskantekkoon,suap työtätekevä ja koululainen evästä.....jahka käyn heiät kylilt kerräämässä....
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1911367Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa463924Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1133100Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1302431Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin902120Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961781Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3051049Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta18835Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143775- 53719