No. Kikkeliskokkelis.
Kysymys teille jotka olitte gootteja jo ennen kuin siitä tuli muotia: Miltä nyt tuntuu?
Miltä tuntuu
4
428
Vastaukset
- Shillis
Aluksi se otti päähän, mutta kuka nyt ikuisuuden jaksaa murjottaa.
Nykyisin minua naurattavat ne pienet teinitytöt, jotka kävelevät kadulla hirveä määrä pakkelia naamassa.
Kunhan kyseisille leideille tulee ikää enemmän niin eiköhän ne siitä viisastu. Toivotaan ainakin niin !
Olen kuullut, että ruotsissa olisi muotia post-punk ja teinit pitää Siouxsie-paitaa päällä tietämättä siitä yhtään mitään. Toivottavasti ei leviä tänne asti ! - x6x6
tosi kivaa kun ne jotka muodin vuoksi pukeutuu goottivaatteisiin, nii tulee aina mua vastaan koulumatkalla ja kattoo mua nenänvartta pitkin ikään kuin arvostellen, että mikä on ostettu tr00 kaupasta ja mikä ei.
älkää nyt naurako, mutta yleensä teen itse useat goottivaatteeni. eikä tuu sen kehnompia vaatteita, ihan hyvän näkösiä, ja kestäviä. kun menin kukkakauppaan ennen sedän hautajaisia, niin vaatteita kehuttiin siellä... - tuntuu
tosi pahalta!
- Satanachia89
Nyt tuntuu siltä että on itekki joku muodin orja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721974
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,771432Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821384Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta101117Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita391036Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!210963- 94824
- 38805
- 85795
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49755