No. Kikkeliskokkelis.
Kysymys teille jotka olitte gootteja jo ennen kuin siitä tuli muotia: Miltä nyt tuntuu?
Miltä tuntuu
4
434
Vastaukset
- Shillis
Aluksi se otti päähän, mutta kuka nyt ikuisuuden jaksaa murjottaa.
Nykyisin minua naurattavat ne pienet teinitytöt, jotka kävelevät kadulla hirveä määrä pakkelia naamassa.
Kunhan kyseisille leideille tulee ikää enemmän niin eiköhän ne siitä viisastu. Toivotaan ainakin niin !
Olen kuullut, että ruotsissa olisi muotia post-punk ja teinit pitää Siouxsie-paitaa päällä tietämättä siitä yhtään mitään. Toivottavasti ei leviä tänne asti ! - x6x6
tosi kivaa kun ne jotka muodin vuoksi pukeutuu goottivaatteisiin, nii tulee aina mua vastaan koulumatkalla ja kattoo mua nenänvartta pitkin ikään kuin arvostellen, että mikä on ostettu tr00 kaupasta ja mikä ei.
älkää nyt naurako, mutta yleensä teen itse useat goottivaatteeni. eikä tuu sen kehnompia vaatteita, ihan hyvän näkösiä, ja kestäviä. kun menin kukkakauppaan ennen sedän hautajaisia, niin vaatteita kehuttiin siellä... - tuntuu
tosi pahalta!
- Satanachia89
Nyt tuntuu siltä että on itekki joku muodin orja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745168- 332881
- 402584
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261993Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401942Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291779- 951772
- 1671647
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241388Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220