No. Kikkeliskokkelis.
Kysymys teille jotka olitte gootteja jo ennen kuin siitä tuli muotia: Miltä nyt tuntuu?
Miltä tuntuu
4
469
Vastaukset
- Shillis
Aluksi se otti päähän, mutta kuka nyt ikuisuuden jaksaa murjottaa.
Nykyisin minua naurattavat ne pienet teinitytöt, jotka kävelevät kadulla hirveä määrä pakkelia naamassa.
Kunhan kyseisille leideille tulee ikää enemmän niin eiköhän ne siitä viisastu. Toivotaan ainakin niin !
Olen kuullut, että ruotsissa olisi muotia post-punk ja teinit pitää Siouxsie-paitaa päällä tietämättä siitä yhtään mitään. Toivottavasti ei leviä tänne asti ! - x6x6
tosi kivaa kun ne jotka muodin vuoksi pukeutuu goottivaatteisiin, nii tulee aina mua vastaan koulumatkalla ja kattoo mua nenänvartta pitkin ikään kuin arvostellen, että mikä on ostettu tr00 kaupasta ja mikä ei.
älkää nyt naurako, mutta yleensä teen itse useat goottivaatteeni. eikä tuu sen kehnompia vaatteita, ihan hyvän näkösiä, ja kestäviä. kun menin kukkakauppaan ennen sedän hautajaisia, niin vaatteita kehuttiin siellä... - tuntuu
tosi pahalta!
- Satanachia89
Nyt tuntuu siltä että on itekki joku muodin orja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1492013Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3051707- 931557
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001190Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761172- 671140
- 221027
- 48997
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73946- 45927