Mitä mieltä olette bändistä The 69 eyes?
Itse olen suuri fani ja tahtoisin tutustua muihin 69 eyes faneihin.
69 eyes
6
440
Vastaukset
- Heini
Mun ykx tosi hyvä frendi on kans The 69 eyes-fani!Itenni mielestä hyvää musaa tekevä bändi...
Mailaa mun frendille ossuun:[email protected] - adara
Suuri fani täälläpäin..
- -Blind-
69eyes on paras suomalainen bändi mitä tiedän ja mä suorastaa rakastan sitä bändii...!!!
- sofia
mä oooon tosi iso fani....musiikki iskee niin hyvin että.....jos sua huvittas kirjottaa etanapostia,nii mailaa mulle [email protected]
- P.K.
Tylsä bändi. Suurin piirtein samalta kuulostavia, sävellyksellisesti tasapaksuja tusinabiisejä ollut radiosoitossa. Eniten ihmetyttää Jyrkin muka-mystinen laulu, omituista muminaa. Mielestäni rock-laulannassa saisi olla enemmän munaa. Tässä mielessä Ville Valo tai vaikkapa Negativen Jonne Aaron ovat parempia.
- ZeRiOuZ
Tää uusi albumi Angels on tosi hjyvä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss795496Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243387- 1561992
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2221911Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1671666Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2811459Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵57991Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.21960- 61919
Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.109897