Olen harrastanut taitoluistelua kaksi vuotta sitten ( Yksinluistelua. ) Ja tahtoisin aloittaa nyt muodostelmaluistelun. Ongelmana vain on se, että tiimiin liittymisen ehtona on kilpailun läpäiseminen -.- . Ja itse en muista muuta kun pari hyppyä. Eli olisiko kenelläkään mitään hajua, miltä sivulta saisi vinkkejä liikkeisiin?
Kiitoksia
Taitoluisteluliikkeitä?
5
862
Vastaukset
- Hanna
Minkä ihmeen kilpailun? Siis jos haluat liittyä muokkarijoukkueeseen, kyseleppä muodostelmaa tarjoavilta seuroilta ikäryhmäsi joukkueita, ja heidän valmentajaltaan esim. s-postilla, mitä taitovaatimuksia joukkueilla on. Muokkareilla yksäreille suurimpana erona on varmasti askelsarjat, joita painotetaan aivan eri tavalla muokkareilla kuin yksäreillä. Kansallisiin junnuihin vaaditaan yleensä rittiaskel, kolmois-kolmoinen, twissel, jne aika basic juttuja. Hypyt, piruetit on aina plussaa, mutta tosiaan, muodostelma on muodostelmaa, se koostuu piireistä blokeista, jne, eikä sooloilemaan pääse kuin ehkä ohjelman lopussa tai alussa pikkuporukalla. Mutta pistä ihmeessä postia, taustatietojasi, taitojasi, jne seuran valmentajalle, eiköhän hän ryhmän sinullekin löydä ;)
- Anzku333
Kiitos..
- valkkupalkku
Aika harva kansallinen junnujoukkue tekee twizzeleitä, siis ainakaan niin että niitä ohjelmaan voisi laittaa.
Ja mikä on kolmois-kolmonen? Kaksoiskolmosia kylläkin.
Missähän päin maailmaa mahtaa tredin aloittaja asua? - Hanna
valkkupalkku kirjoitti:
Aika harva kansallinen junnujoukkue tekee twizzeleitä, siis ainakaan niin että niitä ohjelmaan voisi laittaa.
Ja mikä on kolmois-kolmonen? Kaksoiskolmosia kylläkin.
Missähän päin maailmaa mahtaa tredin aloittaja asua?No jos saivarrellaan, mikä ihmeen tredi? Se on thread. Kyllä jotkut niitäkin vaativat, ja osaamisesta tuskin mitään haittaa. Ja kuten viestissäni sanoinkin, kannattaa pyytää oman seuran valmentajilta ohjeita oman ryhmän löytämiseksi :)
- Ad Astran luistelija
kolmois-kolmonen on semmonen että teet kaksoiskolmosen mutta käännyt vielä kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6508783Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3603396Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4652387- 1301405
- 341395
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151315Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091251- 941167
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651105Hyvät valeet myllyistä
Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää68985