Tähän mennessä paras ehdottomasti

FACE IN THE MIRROR

Siin oli ihana soundi ja muutenki jopa kosketti minua,biisin pitää tuntua ekalla kerralla kun kuuntelee.Hannasta oon tykännyt mutta tuli pettymys ei koskkettanut kumpikaan kpl...

34

993

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aivan makee biisi

Verrattuna siihen ekaa,mun kaveri ei kuuntele heavyä mut tokas sitte hei täähän on hyvä tulee mieleen europe.Et kyllä oikea biisi minunki mielestä pääsi jatkoon.!!!!!!

• Europe!!!!!!!!!!!!!

Todellakkin tulee mieleen,ei se ekakaan paha ollut mutta kyl täs toisessa on mahtava melodi ja kertosäe yeeeeees

• Thubm

Kertakaikkiaan biisi ei antanut mitään.
      Tylsä ,mitäänsanomaton.

Paljon odottanut ja pahasti pettynyt

• pllääppälläääää

Kyll tää hevi biisi vetää tällä hetkellä mangeetit minua päin,Humanen toinen biisi oli ihan hyvä paras oli loppu siitä biisistä WOW,mutta liian tylsä dää dä däätä däätä däätä...

• Linda80

Tusinatavaraa. Ei sykäyttänyt mitenkään.

• Forevermore8686

Thunderstone selkeästi paras, mutta väärä kappale jatkoon. Tykkäsin enemmän Forevermoren kertosäkeestä.

• Face in the mirror

Laulussa on muutakin, kuin kertosäe.

• Voihan pyllykkä

Ihan mieletön pöh ku tälleen kävi:)On muuten ihan Europen kuuloista musiikkia

• Suomi-musiikkia

Kyllähän se taitaa niin olla, ettei Suomesta löydy yleisesti (kaupallisesti kannattavaa) eurooppalaisiin vetoavaa musiikkia muualta, kuin hevi- tai rock-musiikin puolelta.

Toisaalta eihän Euroviisuihin aivan oikeaa musiikkia haetakaan, vaan lähinnä viisujen tyyliin sovitettuja mauttomia eurohumppashow-tekeleitä musiikin genrestä riippumatta.

• Pettynyt

Ehdottomasti ypä oli parempi Prkllllll:(

• Kannattajia

Niin kuin minäkin,toivottavasti yle korjais tiltanteen jos on möhlännyt ja toivotaan et ois möhlänny.

• p*skaaa

Nuo Thunderstonen biisit olivat vielä isommat pettymykset kuin Pakarisen biisit. Nehän oli kuin juuri niitä levyn huonoimpia kappaleita. Todella tylsiä, ja miehet ite näyttivät vielä tylsemmiltä lavalla.

Minua ainakin hieman nolottaisi lähettää tällaista paskaheviä, jolla pilattaisiin Suomen hyvä hevimaine.

Katra on suosikkini tällähetkellä. Siinä ei ratsastettaisi Lordilla, mutta se ei myöskään olisi mitään mitä on ennen viisuissa nähty.

• Minuu ei kosettan

Pätkän vertaa Katran biisit ja viel SUOMEKSI lauettu,kyl otan osaa vielä Thunderstonin valittuun bisiin,mutta eipä näissä mitä on tultu kuuneltua ole missää mikä vetois voittoon tai 10:nen parhaan joukkoon.

• sdtjykuyfk
        Minuu ei kosettan kirjoitti:

Pätkän vertaa Katran biisit ja viel SUOMEKSI lauettu,kyl otan osaa vielä Thunderstonin valittuun bisiin,mutta eipä näissä mitä on tultu kuuneltua ole missää mikä vetois voittoon tai 10:nen parhaan joukkoon.

Sillä ei ole väliä millä kielellä tuo Katra laulaa. Tuo oopperatyylin laulu kuulostaa samalla kaikilla kielillä. Tällöin ei suomenkielen huonot puolet tule edes esille. Yleensä kun suomenkielistä on viisuihin lähetetty, se on ollut kauheaa humppaa, joten ei kummakaan ettei olla menestytty. Katra olisi ihan toista maata. Ja jos oikein muistan niin Katra laulaisi englanniksi jos valittaisiin edustajaksi.

• JOS HÄÄ SEN TEKISI
        sdtjykuyfk kirjoitti:

Sillä ei ole väliä millä kielellä tuo Katra laulaa. Tuo oopperatyylin laulu kuulostaa samalla kaikilla kielillä. Tällöin ei suomenkielen huonot puolet tule edes esille. Yleensä kun suomenkielistä on viisuihin lähetetty, se on ollut kauheaa humppaa, joten ei kummakaan ettei olla menestytty. Katra olisi ihan toista maata. Ja jos oikein muistan niin Katra laulaisi englanniksi jos valittaisiin edustajaksi.

NIIN EHKÄPÄ OLTAISIIN TOP 10 LISTALLA,JAA MISTÄKÖHÄN OOT MOISTA KUULLUT?

• Katra sanoo niin
        JOS HÄÄ SEN TEKISI kirjoitti:

NIIN EHKÄPÄ OLTAISIIN TOP 10 LISTALLA,JAA MISTÄKÖHÄN OOT MOISTA KUULLUT?

- Laulan molemmat kilpailukappaleeni suomeksi. Jos sattuisi käymään niin onnellisesti, että minut valittaisiin Suomen edustajaksi, silloin kieli vaihtuu Helsingissä englanniksi, Katra kertoo.

http://www.hameensanomat.fi/Article.jsp?article=48031&main=37

• PLÄÄÄPH
        Katra sanoo niin kirjoitti:

- Laulan molemmat kilpailukappaleeni suomeksi. Jos sattuisi käymään niin onnellisesti, että minut valittaisiin Suomen edustajaksi, silloin kieli vaihtuu Helsingissä englanniksi, Katra kertoo.

Siis eikös tämä ole laulu kilpailu mitkä esitetään samalla tavalla kuin finaalissa?Sitten valitetaan perään harmittava taka isku "oispa pitänyt laulaa engkusi semifinaalissa"....Ei mee jakeluu (Mie oon 30 nykynenen paino on 60 jos minut valitaan missiksi niin lupaan värjää hiukseni,painoa pudotan 10 kg,silmäni saattavat muuttua vihreästä siniseen...AIKAA ON VIELÄ)

• ???????????????????????????...

Miksi sitten pitää laulaa SUOMEKSI?Älytöntä jos minut valitaan nin sitten käännän "lauluni"Jos tullaan kilpailemaan se kappalle on mitä hän lauloi ja sillä selvä!!!PS.Miks ei hää näyttänyt sitä biisä enguksi semifinaalissa??????????

• lyötynä

Juu ei pahehmi kertomus:)Hanna ja kaikki muut ehdokkaat pistäkää vauhtii rumpuihin ja laulakaa Suomeksi (jos päädyt voittajaksi)Voi vitun närhä sanon vaan!!!!

• Tekstin

Ei millää pahalla,mutta, mutta eiköhän me kuunnella se mitä meille esitetetään turhaa on todellakin valitella perässä,jos olisin tehnyt sitä sun tätä niin ,ois ehkäpä mahollista ollut.Ps.Todellakin minä haluan ,ja kaikki että Suomi pärjäisi joten kuten, mutta ei ymmärrä miks jälkeen päin sanotaan että laulan enguksi jos voitan ?OISIT LAULAN SAMANTIEN:(

• Sanon vaa

Yksikään noista ei nostattan miun kuulisia jalkakarvojani pystyyn,mutta yksi meinas sen tehä ja se oli Thunderstonen eka kappalle,ikävä kyllä se on pois listoilta Kiitos kaikille!(GRHHHHH)

• Kuuntelin

Kunnolla kyseiset kappaleet.Myönnän että aluksi tykkäsin Thunderstonin toka biisistä mutta nyt kun rauhassa sain kuuneltua niin kyllä tämä eka kappalle on todella paras.Myös Humane ja Katra on hyviä Mutta ei jaksais kauan aikaa kuunella mahtavat äänet täytyy myöntää,mutta jotakin puuttuu ja siihen se sitten jää...Toivotaan vielä että joku pistää vielä parempaa:)T:36 v nainen

• ???????????????????????????

Kyllä oon myös Thunderstonin puolella kummatkin biisit aivan WOW.Tykään liian rankasta hevistä SO.Toka biisi ehottamasti paras I belive...

• HGSEYYIOOOP

EI!!!Miksi Joku jotkut laulavat sen jälkeen eri kielellä jos on voittannut viisut?Suuri huokaus.Ymmärrän jos siitä annettaisin muillekkin mahdollisuus esim.Sianansaksaa mitä jokainen "ymmärtää"KAIJA KOO LAULAMAA ENGUKSI,ei SUOMEKSI.

• Mahtavia

Varmaankin monelle tämä oli hankala äänestys,itse ekana kun kuuntelin tykkäsin tokasta mutta nyt ykkönen selveest parempi .Onneksi en äänestänny:)

• Kerrankin

Ujo ku mikä,oli kännissä kuin härkä (nais henkilö)24v.,, Ja nousi pystyy heti kun kuuli tämän kappaleen ...Mutta ei tätä biisiä enää ole?FOREVERMORE????:)

• itkettäää!!!!!!!!!!!!!!!!!!...

Voi sentää kerrakin oli kipale mikä kosketti mua,en tiiä missä enää menemme,itse äänestin lempparia Forevermore?????Ja tähän sitten jäätiin!Voi soukatti soikoon sanon vain.

• Oon samaa mieltä

Aluksi ohi mennen kuuntelin näitä biisiä nii tuntu et hei tässähän on jotkin,mutta nyt kun kuuntelin kaikki kappaleet täysillä ehdottomasti paras on Thunherstonen eka biisi wow wow!!!!Laitan kuulokkeet uuelleen ja kuuntelen:)

• Nanukki

Kyllä näillä kahdella biisillä ainakin jatkoon päästään ,ja se on jees Suomelle,itse olen myös samaa mieltä että kyllä eka on paras ,ei toinenkaa huono mutta jos kilpailuista kysytään?Mietikkää missä mennää????Ps.Asun Espanjassa viiettä vuotta ,heillä on aivan eri maku kuin meillä Suomessa...No turhaa miettimää ei ne tykän ees Lordista So We go one....

• kyllä oon eri mieltä

Kyllä se eka oli parempi!!!I like this Forevermore.Paskat äänestäjät suksikoon kuuseen.

• Make22543

Ei ymmärrä todellakaan,tykkään hevistä todella ranskasta semmoisesta,nyt meni lällyn lällyn koko teidän kilpailunne,jos mennää yli tai ali heviin niin kuuntelisin enemmin Forevermor vähän ,kuin muita mitä on kuunellut ...voi teitä

• Forevermore "taktikoitiin" pelistä ulos jo alkumetreillä ettei vahingossakaan voiteta kahta kertaa putkeen euroviisuja. Silloin nimittäin YLE olisi ollut konkassa.

• Että osaakin yleisö

Kannustaa aina väärää piisiä,nähtiimpä se monen muunkin kohdalla "nin sanottunna paremmalla piisillä"JATKOOON

• hevimestari

No on kyllä tylsä hevibändi, tylsin ja mitäänsanomaton mitä olen koskaan kuullut.
      Tietysti se on parempi kuin jotkut koulubändit mutta tasoltaan surkea.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      96
      1605
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1083
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      415
      1017
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      166
      952
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      782
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      752
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      688
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      78
      675
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      655
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      651
    Aihe