Palstalta poimittua

Tätäkö tää on?

Nämä ovat rekisteröimättömien kommentteja. Valitsin "parhaimmat" parin päivän sisältä:

Kysymyksesi on täysin typerä, joten ei sitä oikeastaan tarvitsisikaan ymmärtää.

Miksi kysyt tuollaista? Naurattaa vieläkin enemmän. Säälittävää!

Ainoa, joka ymmärrystä tarvitsee, olet sinä.

who thö fak is interested?

Täällä seilaa vaan surkeat ja elämäänsä pettyneet surkimukset ja voin tunnustaa, että olen yksi heistä

oliks tääkin nyt sellanen oivallus että piti ihan nettiin kirjottaa?

Ootko koskaan miettiny että vetäisit ranteet auki?

voivoivoivoivoivoivoi nyhnyyhnyyhnyyhnyyh get a life?

Käy hieman useammin niillä äidinkielentunneilla niin ulosantisi saattaa parantua sille tasolle, että miehetkin jaksavat sinusta kiinnostua.

Miksi ihmeessä mua naurattaa näin paljon tää viesti :D:D:D:D:D
Miltä musta tuntuu juuri nyt? :D:D:D:D

Se katse tarkoitti että oletpas harvinaisen tyhmä kun et tajua mitään, suorastaan ääliö.

lue LUEkysymys 0000 ehkä aukee ehkä ei. et edellleenkään vastaa kysymykseen, se on se pointti jota odotan ..piruuttaan..))))

olet selvästi pakkomielteinen annapa ihmisten jo olla rauhassa.

Ärsyttävää tyhmyyttä tuot esille vai onko kyselykausi meneillään? Ja ei, en toivo sinun vastaavan tähän. Lopeta vain tuo idioottimaisuus.

en ollenkaanen vain jaksa yltiöpäistä tyhmyyttä. Se on niin turhauttavaa.

Välillä ihan naurattaa jotkut kirjoittajat, jotka vakuuttelevat olevansa miehiä :D Ikään kuin se vakuuttelu todistaisi jotain. Voi teitä tytöt!

Oma vikasi. Mitäs et valinnut miehiä tarkemmin, ei tarvitsisi tulla rutisemaan tänne jälkeenpäin!

Nyt varmaan kaikki suomi24:sen lukemattomat kaunottaret ja komistukset tulevat kertoilemaan omia kokemuksiaan. Ja sinä vieläpä ensimmäisenä.

Voivoi, tossa taas yksi kateellisen ruman miehen komentti.

noh,taas yksi kateellinen nainen

Johtopäätöson, että sulla ei näköjään ole omaa elämää. Kannattaisiko hankkia?

24

1158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -k32v-

sä kans, rauhotu.

tollasta voi tulla. parempi tänne, kui päin naamaa. vai?

• Wastaaja

Itse olen aina ollut sitä mieltä, että anonyyminä ihminen on ehkäpä aidoimmillaan. Noi "ranteet auki"- tyypit onkin varmasti melko mulkkuja.:/ Livessäkin.;D

Aika paljon pitää olla pokkaa, että sellasia kirjoittelee. Edes anonyymina.

T: Vuoden viides viestini palstalle. Hyi, mä oon addikti.;DD

• gekko-

Mä nimenomaan tykkään, jos on pokkaa sanoa suoraan päin naamaa.

• -k32v-
        gekko- kirjoitti:

tällä mestalla ei oo todellisuude kans paljoo tekoo.

jos tää olis jolleki joku varaventtiili, jossa voi käydä räyhäämässä, nii senku käy vaan. tää pistäis siitä pahaksee.

enemmä ottais pattiin, jos joku tuikituntematon tulis kadulla avautuun.

• Wastaaja
        gekko- kirjoitti:

Samaa mieltä gekon kanssa: suoraan puhuminen hyvä homma.:)

Uskon itse, että suorimmat tyypit puhuu melko samaan tyyliin livessä, kuin netissäkin. Netissä toki mukana tietynlainen varovaisuus. Suorat ihmiset ei silti heittele sellasia juttuja netissä, minkä takana ne ei pystyis seisomaan livessäkin.

• -k32v-
        Wastaaja kirjoitti:

Samaa mieltä gekon kanssa: suoraan puhuminen hyvä homma.:)

Uskon itse, että suorimmat tyypit puhuu melko samaan tyyliin livessä, kuin netissäkin. Netissä toki mukana tietynlainen varovaisuus. Suorat ihmiset ei silti heittele sellasia juttuja netissä, minkä takana ne ei pystyis seisomaan livessäkin.

aukomine ja suoraansanomine olis tän mielestä himppasen eri juttu.

päänaukomine on asiatonta. asiattomuudet ei oo suoraa puhetta vaan ittuiluu. ja ittuiluu ei tarvii kuunnella.

jos selkeetä aukomista alkaa väittää suoraks puheeks, ni sekin menee melkei ittuilun puolelle. tai sitte on aika dille eikä tajuu mitä puhuu.

• Wastaaja
        -k32v- kirjoitti:

aukomine ja suoraansanomine olis tän mielestä himppasen eri juttu.

päänaukomine on asiatonta. asiattomuudet ei oo suoraa puhetta vaan ittuiluu. ja ittuiluu ei tarvii kuunnella.

jos selkeetä aukomista alkaa väittää suoraks puheeks, ni sekin menee melkei ittuilun puolelle. tai sitte on aika dille eikä tajuu mitä puhuu.

Niin, eihän pään aukomista ymmärrä, kun itse haluaa mukavaa vuorovaikutusta, sanomista ja tai joskus väittelyitäkin..mutta aina pohjimmiltaan hyvässä hengessä &vireessä. Samaa mieltä sun kanssasi.;)

Itse en ikinä ole aukonut täällä naamaani, muutoin kuin muutaman kerran itsepuolustuksena todella rumiin itseeni kohdistettuihin kirjoituksiin. Joo.:) Pään aukominen anonyymisti nettipalstalla ei tod. ole suoruutta. 100 % samaa mieltä. Itse asiassa sellainenhan olis melkein säälittävyyden huippu.:( Tyypit, jotka ei kykene tarvittaessa ollenkaan naamaansa aukomaan _edes_ livenä ja joiden on siis pakko kohdistaa se tuntemattomiin(!) kanssaeläjiin: ne on aikas surkis jumissa. Todella jumissa.:/

Suoruus on sitä(kin), että vastaa sanomisistaan ihan joka tilanteessa.

• -k32v-
        Wastaaja kirjoitti:

Niin, eihän pään aukomista ymmärrä, kun itse haluaa mukavaa vuorovaikutusta, sanomista ja tai joskus väittelyitäkin..mutta aina pohjimmiltaan hyvässä hengessä &vireessä. Samaa mieltä sun kanssasi.;)

Itse en ikinä ole aukonut täällä naamaani, muutoin kuin muutaman kerran itsepuolustuksena todella rumiin itseeni kohdistettuihin kirjoituksiin. Joo.:) Pään aukominen anonyymisti nettipalstalla ei tod. ole suoruutta. 100 % samaa mieltä. Itse asiassa sellainenhan olis melkein säälittävyyden huippu.:( Tyypit, jotka ei kykene tarvittaessa ollenkaan naamaansa aukomaan _edes_ livenä ja joiden on siis pakko kohdistaa se tuntemattomiin(!) kanssaeläjiin: ne on aikas surkis jumissa. Todella jumissa.:/

Suoruus on sitä(kin), että vastaa sanomisistaan ihan joka tilanteessa.

siks toi varaventtiiliajatus. surkeeta, mut sielunhoitoo niille. siihen tosin loppuis tän ymmärrys.

joo unta kaaliin. huomenna uus päivä. öitä.

• Wastaaja
        -k32v- kirjoitti:

siks toi varaventtiiliajatus. surkeeta, mut sielunhoitoo niille. siihen tosin loppuis tän ymmärrys.

joo unta kaaliin. huomenna uus päivä. öitä.

Kauniita unia.

• ehkäpä nuo

on rekattujen alter egojen kamppailuja vaan. :)

• näin on...

luulisin...

• Wastaaja

Mitä eroa sillä sitten muka on, että kirjoittaako tuollaisia rekisteröidyn nimimerkin omaava (niin siis kuka?), vaiko rekisteröimätön?

Ihan yhtä rumaa läppää molemmissa tapauksissa.

• Vastarannan kiiski

Tuota noin...?

Mitä niinkuin haet tuolla kirjoituksellasi?

• saatanan tyypit ne on kirjoittanu suurimman osan noistakin pikku purkauksista, loppupeleissä se on aika rajallinen porukka mikä täällä pyörii päivästä toiseen. Jos kattoo vaikkapa tota ranteet auki kommenttia,miks vitussa kukaan ns. 'ulkopuolinen' vetäis herneet noin pahasti nenään jostain ......:n kirjoittamasta 'hei kuka uskoo' kommentista. Sama juttu muissakin ton luokan heitoissa, ensiksi on hyvää kinastelua ja pikku vittuilua nickeillä ja sit kun loppuu eväät niin heitetään ilman nickkiä se ns. 'viimeinen sana' :-)

Hyväntahtoiset hölmöt ry ei taidakkaan sit loppupeleissä olla ihan niin hyväntahtoista mitä antavat ymmärtää,ei vaan pussýiltä löydy munaa sanoa mitään mikä ei kiillota 'haloa' pään päällä suoraan ja nickillä.

• -k32v-

iha se ja sama.

noi sunki aukomises on menettäny teränsä jo aikaa sitte. enempi yllättäis jos se ei tekis nii.

samaa mieltä tosta rajallisesta porukasta.

• Wastaaja

Sul on ihan pointtia.:)

Itse en (todellakaan!) osaa tohon aiheeseen sanoa muuta kuin ulkopuolisena mielipidettä. Oon tosi vähän viime aikoina käynyt täällä. En tiedä, mistä keskusteluista noissa kyse ( eikä kyllä paljoa kiinnostakaan, koska uusia tulee varmaan aina.;D).

Rumia kommentteja silti nuo ap:n esille ottamat. Vois luulla kuvitella, että niiden kirjoittajia edes vähän hävettäis.

• Wastaaja kirjoitti:

Sul on ihan pointtia.:)

Itse en (todellakaan!) osaa tohon aiheeseen sanoa muuta kuin ulkopuolisena mielipidettä. Oon tosi vähän viime aikoina käynyt täällä. En tiedä, mistä keskusteluista noissa kyse ( eikä kyllä paljoa kiinnostakaan, koska uusia tulee varmaan aina.;D).

Rumia kommentteja silti nuo ap:n esille ottamat. Vois luulla kuvitella, että niiden kirjoittajia edes vähän hävettäis.

ettenkö mäkin kirjoittelis melkein saman tason letkautuksia, mä vaan kirjoitan aina nickilläni, sen verran pitää olla munaa et jos lähtee vittuilun tielle niin antaa myös toiselle mahdollisuuden kuitata. Miten vitussa jollekkin ........:lle vois heittää mitään takas kun et tiiä kuka perkele siellä vittuilee.

• itse...
        yrmio kirjoitti:

ettenkö mäkin kirjoittelis melkein saman tason letkautuksia, mä vaan kirjoitan aina nickilläni, sen verran pitää olla munaa et jos lähtee vittuilun tielle niin antaa myös toiselle mahdollisuuden kuitata. Miten vitussa jollekkin ........:lle vois heittää mitään takas kun et tiiä kuka perkele siellä vittuilee.

nopeita Hit and Run -iskuja :)

• Viridienne

Oikeen kauhistutti lukea. Onneksi en aina ole edes huomannut kaikkia. Nyt tuli huomattua!

Kuka viittii edes tommosta kommenttia kirjoittaa?

Ihan turhaa tässä mietitään kenen heittoja nuot on...ei todellakaan kovin tasokkaita. Tässä vaan taas esimerkki siitä, kun ei löydy mitään sanottavaa niin paskaa voi aina jauhaa. Sitä paskaa voi heittää toisten niskaan, kun ei muuta tule mieleen. ---> Ei löydy siis kykyä ajatteluun tai edes jotain tietoa, mitä voisi ajatella. Kyllä on opittu konetta käyttään ja nettiin kirjoittamaan! Mitä iloa siitä on, jos ei osaa tuottaa mitään järjellistä ajatusta?

Mistä tämmönen käytösmalli oikeen on opittu? Onko pakko osallistua, vaikkei ole kapasiteettia osallistumiseen...muuta kuin ehkä alkeellinen kirjoitustaito? ONKO PAKKO OSALLISTUA? siis kirjoittamalla. Osallistumista on se, että lukee ja seuraa. Sellainen ei ole välttämättä passiivista. Se on aktiivista. Voi sen lukemansa pohjalta ajatella ja oppia asioita...vaikka vain toisista ihmisistä. Joku kirjoitti joskus, että puolisonsa kanssa lukee ja sitten yhdessä keskustelevat aiheista. Miksei sinkutkin voisi tehä noin kamujen kanssa? Miksei tämmöstä osallistumismuotoa voisi käyttää?

Paljon puhutaan siitä, että pitää olla suodattamiskykyä. Suodattamiskykyä sekä vastaanottamisessa mutta myös ulosannissa.

Tulee mieleen tässä ihan omia kasvatusmenetelmiäni. Olen sanonut lapsilleni, että voi niitä kirosanoja tietää ja niitä ymmärtää, MUTTEI TARVI KÄYTTÄÄ...ei tarvi sanoa kaikkea ääneen. Tännekään ei tarvi kaikkea palstalle suoltaa...

Minulla ainakin on ollut paljon sietämistä ja oppimista siinä, että suurin osa tämän palstan törystä menisi toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos täh?eikun toisesta silmästä sisään ja toisesta ulos. Paljon on ollut opeteltavaa siinä, ettei ota kommentteja henkilökohtaisesti... ja varsinkin, ettei reagoi kaikkeen...ei kai semmoseen olisi aikaakaan. Kaikkea ei myöskään tarvitse hyväksyä tai ottaa vastaan.

Tää suodattaminen on siitä haastava juttu, että siinä pitää olla jonkinlaisia avuja arvioida mikä on merkittävää/kelvollista ja mikä haitallista/turhaa ja mikä vaan hömppää/harmitonta. Nuoremmilla ja etenkin lapsilla tämä ei ole helppoa. Aikuisen pitää suojata----> säännöt, kiellot, ohjaaminen.

HEH olenkin miettinyt, mikä tää lyhenne S24 on. Mitä S24 tarkottaa? ---> Sallittu 24-vuotiaille :D Nimittäin väitän, että alkeellisimmat jutut tulee sieltä alaikäisiltä. Se on tietenkin surullista, jos aikuinen ei ole oppinut pitämään suutaan kiinni sillon, kun ei mitään asiaa aivoissa synny...Niin, jos ei sitä ajattelua ole syntynyt 24 ikävuoteen mennessä...ei sitä sitten ole syntyäkseenkään. Luulisi jo silloin ihminen ymmärtäneen milloin ja mihin aukoo päätään.

Joku on joskus sanonut: Kun ihminen puhuu, hän paljastaa itseään...puhuu itsestään.

• Wastaaja

Totta. Kun ihminen puhuu, hän paljastaa.:) Ja ennen kaikkea itsestään.

Mulle ainakin tää palsta on ollu lähinnä _vain_ viihdettä. Siitä sitten suuri hämmästykseni ja aidosti myös vihani kaikkia väärin kohdeltuja kohtaan. Jotenkin ei koskaan ole voinut tajuta, miten tällä palstalla on yksittäisille ihmisille niin kauhean suuri merkitys, että alkeellisimmatkin tunteet pulpahtavat niin kauhean helposti esille. Joillakin. Puhumattakaan, että minkälaisista asioista...:/ En nyt puhu sinusta tai minusta Viriedienne, vaan kaikista rumia suoltavista hiiruaivoista.

Totta, että epäasiallisten keskustelijoiden kanssa riittää tekemistä, jos täällä keskustelee, tai _edes yrittää_ keskustella. Itse en ole pitkiin aikoihin ( ennen tätä päivää;D) edes jaksanut yrittää. Alkeellisimmat jutut todennäköisesti tulevat alaikäisiltä tai vaihtoehtoisesti (ainakin vois vahvasti olettaa ) ihmisiltä, jollaisia ei mun irl- kaveripiiriin suurella varmuudella ole kuulunut ikinä ja joiden en haluais ikinä kuuluvankaan.;D

• kirjoitustasi!

Älä viitsi jauhaa enää niin paljoa paskaa :)

• ...kuitenkin huudellut puskista muutamat rekisteröityneet.

Toisinaan olen ollut huomaavinani kuinka keskustelussa jollakin kirjautuneella alkaa keittää yli, niin yllättäen kohta tulee puskista huuteluja tyyliin: "Ootko koskaan miettiny että vetäisit ranteet auki?"

• Viridienne

keittele yli.

Minusta tuollainenkaan vihjailu ei ole kovin fiksua. Miksi pitäs suurennella jonkun puskan heittoja ja toistaa niitä toistamasta päästyä. Siinä se saa juuri homiota ja palkinnon 'onnistumisestaan'.

Et voi olla varma asiastasi. Aivan hyvin joku muukin on voinut seurata keskustelua kuten sinä ja huomannut tilaisuutensa. Aivan hyvin se heittäjä voit olla sinä itse...tai semmonen joka todellakaan ei esiinnyt täällä palstalla. SO WHAT!

Mulla on ollut periaate, etten vastaile puskille...Miksi pitäs? Sitten täälä ihmiset naukuu, ettei kukaan vastaa niile. Pitäs ymmärtää, että moni muu käyttää puskailua hirveen kielteisellä tavalla hyväkseen. Ei voi mitään. Puskaa ei pysty erottamaan toisesta. Miksi pitäis? En minä vastaa kaikille rekisteröityneillekään. Ei vissiin kukaan täällä vastaa kaikille? Miksi pitäis? No, KUN TÄÄLÄ EI OLE PAKKO OLLA.

• Viridienne kirjoitti:

keittele yli.

Minusta tuollainenkaan vihjailu ei ole kovin fiksua. Miksi pitäs suurennella jonkun puskan heittoja ja toistaa niitä toistamasta päästyä. Siinä se saa juuri homiota ja palkinnon 'onnistumisestaan'.

Et voi olla varma asiastasi. Aivan hyvin joku muukin on voinut seurata keskustelua kuten sinä ja huomannut tilaisuutensa. Aivan hyvin se heittäjä voit olla sinä itse...tai semmonen joka todellakaan ei esiinnyt täällä palstalla. SO WHAT!

Mulla on ollut periaate, etten vastaile puskille...Miksi pitäs? Sitten täälä ihmiset naukuu, ettei kukaan vastaa niile. Pitäs ymmärtää, että moni muu käyttää puskailua hirveen kielteisellä tavalla hyväkseen. Ei voi mitään. Puskaa ei pysty erottamaan toisesta. Miksi pitäis? En minä vastaa kaikille rekisteröityneillekään. Ei vissiin kukaan täällä vastaa kaikille? Miksi pitäis? No, KUN TÄÄLÄ EI OLE PAKKO OLLA.

..muut kuin minä itse.

Kirjoittelujen suhteen periaatteeni on kuitenkin se, että kirjoittelen kirjautumattomana ainoastaan niitä juttuja, joista joku voisi mahdollisesti tunnistaa minut nimimerkin takaa.

Ja minun kommenttieni fiksuudesta.

Sehän se on yksi tämän keskustelupalstan "hienouksista", että täällä voi heittää myös vähemmän fiksujakin kommentteja, jos sattuu siltä tuntumaan. Erotuksena puskista huutelijoihin minä voin huudella nämä vähemmän fiksut kommentit ihan kirjautuneen, koska minulle on aivan sama minkälaisen käsityksen muut kirjoittelijat muodostavat minun persoonastani näiden kommenttien pohjalta.

Jokainen saa minun puolesta kirjoittaa tänne ihan mitä haluaa kirjautuneen tai kirjautumattomana ei heilauta juuri suuntaan eikä toiseen.

Hmm.. tekisi jälleen kerran mieli muistuttaa sinua siitä, että ei pidä ottaa kaikkea niin henkilökohtaisesti. No antaa olla.

PS.

Minusta tuollainenkaan CAPSLOCK-kirjoitus ei ole kovin fiksua ;)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      95
      2133
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1388
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1350
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      29
      1298
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1223
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1028
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      965
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      55
      896
    9. 122
      787
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      776
    Aihe