Kiinnostaisi tietää onko muslimimiehillä jotain erikoisia seksitapoja, tai jotain mitä he eivät suostu tekemään?
Muslimimiehet ja seksi
18
5337
Vastaukset
- avokki
harrastetaan seksiä,miloin mitenkin.
Päällä,alla,seisten..jne jne...
Minun mieheni ei ainakaan tunne itseään alistettavaksi,jos minä naisena olen päällä!!- Seksitavat
ovat yhtä laajat kuin muslimikansakin.
Aika yleinen sääntö on se ,ettei seksiä harrasteta kuukautisten aikana koska koraani sen kieltää.
Samaten seksistä pidättäydytään ramadanin aikana.
Nämä peppuseksiteoriat ovat tosi perseestä täällä.
Tosiasiassa joidenkin muslimimiesten innostus siihen saa alkunsa siitä,että jotkut musliminaiset siihen suostuvat ennen avioliittoa jotta immenkalvo säilyisi ehjänä.
Kautta historian kreikkalaiset ovat olleet tunnettuja miesten välisestä seksistä ,eivätkä tietääkseni ole muslimeita.
Keskustelun avaus oli yhtä typerä jos olisi kysytty kuinka kristityt harrastavat seksiä!
- menemään
miten sattuu sopimaan. mutta kyllä se anaali on ehdoton suosikki miehelle ja laiska hän on (niin kuin eukkokin), että mieluusti vain makoilee. Ja suuseksi ei ole kuulemma miehen hommaa, ei edes suutelu. (mikähän se sit välillä kuvittelee olevansa :D)
Ei kai se ole niin kauheeta myöntää, että esm. lähi-idän muslimimaista lähtöisin olevilla on tällaisia taipumuksia enemmän kuin skandeilla.
Tämä siis meidän kokemuksemme/mielipiteemme, kerta jotakuta se niin kiinnostaa.
Harrasta muslimia en ole tavannut, enkä sen puoleen kristittyäkään muista puhumattakaan...saatikka sitten heti mennyt heidän seksitapojaan utelemaan :D- ku kerkeen
että minun pylly sit jätetään vähän vähemmälle :D se ei ole miesten homma
mies
- tietoinen-80
Kait se riippuu paljon tyypistä.
Mä olin erittäin ennakkoluuloinen (ylipäätään treffailusta muslimimiehen kanssa), mut kävikin sitten ilmi ettei ainakaan tällä mun tapauksella ole mitään erikoisia tapoja :)
Hyvää seksiä ja huolehtiva mies kaikin puolin.
Kokeilemalla se selviää. - melko laaja=)
Taitaa olla aikas vaikea puhua yleisesti muslimimiesten seksitavoista, sillä eiköhän jokainen oo oma persoonansa ja jotkut noudattaa Koraania tarkemmin kuin toiset. Itse en ole muuta erilaista mieheni seksikäytöksessä huomannut muutakuin seksia harrastetaan todella useasti ja suuseksiä ei niinkään kovin usein. Peppuseksiä ei lainkaan, sillä se reikä ei kuulemma ole munaa varten. Niin ja peseytyminen seksin jälkeen on tärkeää. Menkkojen aikaan seksiä olemme harrastaneet ja Ramadanin aikaan myöskin, vaikka se onkin pahaksi...?
- typerä kysymys
Voiko enää typerämpää täälläkään kysellä?
Ei voi! - menettelee
typerä kysymys kirjoitti:
Voiko enää typerämpää täälläkään kysellä?
Ei voi!Romanimies ja seksi,ovatko kovasti väkivaltaisiakin?
Ja mitä uskontokuntaa he edustavat,onnistuisiko seurustelu kivan mannen kanssa,vai tuoko se ongelmia tullessaan mahdollisesti?
Voisihan tätäkin kutsua moku suhteeksi,ainakin kahden kulttuurin yhteentörmäyk seksi.
- seksiä ja hellyyttä
normaalia, ei poikkea muuten kuin että hellyyttä on enemmän kuin aikaisemmissa suhteissani.mieheni ei vietä syvästi ramadania koska kokee että tärkeämpää on että olemme läheisiä :) no,vaikuttaa siihen ramadanin ei-viettoon jokunen muukin seikka.
seksisuhteemme on kehittynyt ja muuttanut muotoaan vuosien myötä.niinkuin aina kaikissa suhteissa.ensin olimme aika ujoja jne.menkat eivät ole olleet mikään este,enemmänkin ehkä minulle,ei niin innosta silloin.- Vaimo vain
Eikö se ole niin, että vaimon kanssa voi harrastaa seksiä sen tietyn kellon ajan puitteissa kuin ruokaillakin Ramadanin aikaan, mutta jos ei ole aviossa (tyttöystävä) niin on pidättäydyttävä seksistä? Näin olen aina luullut, mutta jos te täällä kaikki sanote, että ei seksiä Ramadanin aikaan niin taidatte olla niitä tyttöystäviä?
- harrastaa
Vaimo vain kirjoitti:
Eikö se ole niin, että vaimon kanssa voi harrastaa seksiä sen tietyn kellon ajan puitteissa kuin ruokaillakin Ramadanin aikaan, mutta jos ei ole aviossa (tyttöystävä) niin on pidättäydyttävä seksistä? Näin olen aina luullut, mutta jos te täällä kaikki sanote, että ei seksiä Ramadanin aikaan niin taidatte olla niitä tyttöystäviä?
kenenkään kanssa silloin kun on ramadanin paaston tunnit menossa.Sen jälkeen kun paasto loppuu eli auringonlaskun jälkeen saa muslimimies harrastaa seksiä kuinka paljon haluaa vaimonsa kanssa ellei vaimolla ole kuukautiset eikä peppuseksiä saa olla ollenkaan.
Ja koska tyttöystävät eivät ole muslimimiehelle sallittu asia eikä avoliitto taikka kihlaus niin näiden naisten kanssa ei ole muslimimiehellä mitään tekemistä.Ei yhtikäs mitään.Ennen avioliittoa jopa puhuminen vieraannaisen kanssa ei ole suotavaa ilman esiliinaa tai aietta mennä naimisiin.Eli ei pusuja ei edes kädestä pitämistä saati muuta oleilua suljetussa tilassa kahdenkesken.
Mutta miehet viettävät islamilaista elämäänsä miten sattuu. - vaimo...
Vaimo vain kirjoitti:
ja tarkoitin päivällä tapahtuvaa koskettelua ja hellyyttä,haleja ja suukkoja.
- saa minkään
vaimo... kirjoitti:
ja tarkoitin päivällä tapahtuvaa koskettelua ja hellyyttä,haleja ja suukkoja.
paaston aikana ei pakollisen ramadanin eikä vapaaehtoisten.
Miestä saa halia ja suukotella se ei riko paastoa.
Mutta jos mies siitä kiihoittuu ja saa ejakulaation eli siemensyöksyn on paasto rikkoutunut eli menetetty.Siis ei siemensyöksyä, se rikkoo paaston kun tulee likaiseksi.
- aatostelija
rasistin ja mustaihoisen, ulkomaalaisen,romanin ja juutalaisen välillä?
Entäs totaalikieltäytyjä ja kersantti karoliina?
Entäs vegaani ja turkistarhuri? - bidrali
Uskoisin, että naiselle annettu suuseksi on useimmilla kielletty/inhottava ja anaaliseksi.
ei harrasteta meillä, vaikka kaikkea muuta sitten on.
Voihan olla, että mieli muuttuu miehelläkin. - seksitavoista
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2006510113,00.html
- ihan :´(
muslimeille kirjoitti:
Mistä ihmeestä te aina kaivatte noita ikäviä juttuja?
Olis niin mukava olla tietämättä koko jutuista!
Tulee mieleen miten oma kulta on kaikkea tuollaista kauheaa lähtenyt pakoon omasta maastaan...
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1294845Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa163514Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1583327Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss302772Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu882523Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181833Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101452Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1351368Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky61354Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut111267