Vinkki

pinta remonttia

Tahdon nyt suositella sellaista liikunta juttua kun callanetics.
Kerrassaan mainio kiinteytys menetelmä mutta unohdettu aikojen saatossa.
Mä alotin just eilen callaneticsin 30 päivän tehokuurin.

Eli nyt jokainen kynnelle kykenevä hommatkoon kirjan nimeltä: callanetics ekstra,ihanne vartalo 30 päivässä( vain muutama minuutti riittää) .Kirjan on kirjoittanut Callan Pinckney.

Tässä kirjassa on periaatteessa 3 osiota ,1 vatsa,2 sääret ja reisien sisäpuoli sekä 3 pakarat ,lantio ja reisien ulkopuoli.
Näistä osioista voit valita vaikka yhden eli sen mikä tuntuu susta ongelma kohdalta.
Mä valkkasin ton vikan eli pakarat ,lantio ja reisien ulkopuoli.

Kirjasta kopsattu teksti kohdasta pakarat ,lantio ja reidet:
Kaksi seuraavaa harjoitusta:
Muotoilevat pakaroita ja tekevät ne ihanan pyöreiksi roikkuvien pussien sijasta.Auttavat pääsemään eroon hyllyvästä rasvasta.Pienentävät satulalaukkuja(jenkkakahvat) ja poistavat ne lopulta.Vahvistavat käsivarren lihaksia.


Näihin harjoituksiin menee päivässä noin 15-20 minsaa ja täs kirjassa on joka päivälle ne toistomäärät kuinka paljon niitä tehdään.Aluksi pikkasen vähemmän ja loppua kohden enemmän ja muutenkin liikkeiden vaikeustaso pikkasen nousee.

Tää on kerrassaan loistava niille jotka ei oo mitään huippu-urheilijoita tai niille jotka ei oo ennen tehneet mitään,tai niille jotka on saaneet lähekkäin kaksi lasta ja joilla ei yksinkertaisesti oo ollu aikaa laittaa tota keskivartaloa kuosiin( ilmottaudun vikaan ryhmään).

Nää liikkeet on sellasia pilates tyyppisiä ja rauhallisia ja nää on syvälihasharjotteita joilla pyritään saamaan solakat mutta kuitenkin voimakkaat lihakset.

En mainostaisi tätä muuten ,mutta kun mä eilen tein ne harjoitteet niin HUH HUH siis,todella tehokkaita!
En mä voinu ees kuvitella et mun kehosta löytyy tollasia lihaksia ja et niit voi noin simppeleil liikkeil jumpata.

Joten vaikka nyt kuppailenkin jo noita jenkkoja ja peffaa niin kyllä mulla nyt löytyy viel vuorokaudes vartin verran parille peffan kohotus liikkeelle ja reidenkaventaja ojennukselle.

Ei muuta kuin koklaamaan,kirjastosta tää löytyy:))))

9

1596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tania Dania

      .. jos siis ei mene kuin 15-20min/pv... Tuleeks siinä hiki?
      Täällä ei kirjastosta tollasta löydy mut tilautan sen toisesta kirjastosta :p

      • pinta remonttia

        siinä lämmin tulee ,se on varma.Ja siihen menee 15-20 minsaa päivässä tai no riippuu otatko vaan yhden osan vai monta osaa siihen sun jumppa ohjelmaas.
        Mä otin vaan just ton lantio ,reisi jumppa osion ja siihen menee 15 minsaa jos hätäseen tekee ja 20 minsaa jos ajatuksella tekee liikkeet.
        Suosittelen!!


      • tiitu
        pinta remonttia kirjoitti:

        siinä lämmin tulee ,se on varma.Ja siihen menee 15-20 minsaa päivässä tai no riippuu otatko vaan yhden osan vai monta osaa siihen sun jumppa ohjelmaas.
        Mä otin vaan just ton lantio ,reisi jumppa osion ja siihen menee 15 minsaa jos hätäseen tekee ja 20 minsaa jos ajatuksella tekee liikkeet.
        Suosittelen!!

        Oletko saanut tuloksia aikaan?? Siksi kysyn kun minulla loppuu kaikki yrittämiset jos ei ala tuloksia syntyä nopeasti=(


      • pinta remonttia
        tiitu kirjoitti:

        Oletko saanut tuloksia aikaan?? Siksi kysyn kun minulla loppuu kaikki yrittämiset jos ei ala tuloksia syntyä nopeasti=(

        niin no toi tehokuurihan kestää sen 30 päivää elikkäs 4 vkoa jos jokapäivä ne liikkeet tekee ja kyllä niiden tuloksien tulisi sitten näkyä.Mulla ainakin lihaksissa tuntuu ja housut lörpöttää ja ukko marmattaa kun akan perse vaan kutistuu.
        Tosin olen kyllä jo kaksi vkoa kanssa kuppaillut joten en nyt voi lähteä arvioimaan kumpi tässä nyt enemmän vaikuttaa mutta onhan se ihanaa kuitenkin jumppailla hyvää se tekee ja musta tää mun roikko perse kyllä näyttää paljon paremmalta.
        Tuloksia kyllä tulee mutta tähän tekemiseen vaaditaan kyllä sitoutumista joka päivä ainakin vartti.Jos sitä on jaksanut vuosia istua beballaan ja kerätä rasvaa sinne niin kyllä sitä pitää jaksaa se 4 vkoa tehdä näitä liikkeitäkin että voi sitten ihailla uutta hanuria *virn*.
        Ja nää liikkeet on niin simppeleitä että vaikka lattialla istuis ja kattois kymppä uutisia samalla kun tekee.

        Tää on on ihan piece of cake,kaikki vaan persettä jumppamaan=)))


      • Tania Dania

        Eli kävin eilen kirjastosta kyselemässä tuota kirjaa ja kuten arvelinkin; ei sitä siellä ollut. Onneksi sen voi kuitenkin kaukolainata =) saa nähdä milloin tulee.. jos vaikka jo ensi viikolla pääsis aloittaan..

        Teetkö ne liikkeet muuten paljaalla lattialla vai jollain alustalla; jumppamatolla tai tavallisella matolla tms. ? Hitsi ku en omista enää tuota retkipatjaa :p


      • pinta remonttia
        Tania Dania kirjoitti:

        Eli kävin eilen kirjastosta kyselemässä tuota kirjaa ja kuten arvelinkin; ei sitä siellä ollut. Onneksi sen voi kuitenkin kaukolainata =) saa nähdä milloin tulee.. jos vaikka jo ensi viikolla pääsis aloittaan..

        Teetkö ne liikkeet muuten paljaalla lattialla vai jollain alustalla; jumppamatolla tai tavallisella matolla tms. ? Hitsi ku en omista enää tuota retkipatjaa :p

        alustana sellanen ikeasta ostettu fleece huopa.


    • voi voi...

      Hei, ihanan naiivia että joku uskoo että 15 minuuttia päivässä voi oikeasti muokata vartaloa. Tai kyllähän se voi, mutta ei todellakaan mitkään syvälihasharjoitteet. Jos haluat muokata vartaloa ja luoda lihasta sinne, missä sitä ei ole, esim. takapuoleen, on pakko käyttää painoharjoittelua ja oikean ruokavalion kanssa voi saada lihasta paikkoihin joissa sitä ei ole ollut. Mutta joku Pilates ei ihan oikeasti mitään lihasta kasvata kenellekään. Sori vaan, mutta niin se on. Se voi olla ihan kivaa ja tehdä hyvää keholle, mutta lihasta sillä ei vaan kasvateta.

      • pinta remonttia

        lukea tota sun juttuas otsikkoa pidemmälle.Kyse ei katsos ole ajasta vaikka ois 5 minsaa päivssä.TYärkeempää kun aika on säännöllisyys.Mut se ei vissiin mee kaikille jakeluun.

        Mut sopii sanoa mitä vaan meikkis menee nyt ostaa kokoa pienemmät housut.Et se siitä.


      • Tania Dania

        .. LISÄÄ lihaksia tarvitsekaan 8-p ja kuka tässä nyt niiden lisäämisestä onkaan tarkoittanut; kiinteytys on ihan eri asia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      2012
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1907
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      11
      1381
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe