Mitä ette ole tänään tehneet...?..En mä mikään utelias ole...enkä haluu tirkistellä..Mutta kuitenkin jotenkin ihan häväsen vaan tahtoisin quulla..jotain...vaan...;o))....
Ja nyt ihan heti ja suoraan asiaan....
58
1640
Vastaukset
- sola
..mä en kerro, jos säkään et kerro.. ;)
- MuisQuu
Mä en ole ehtinyt tänään syömään ollenkaan...Nyt masu huutaa...:o/...
- sola"
MuisQuu kirjoitti:
Mä en ole ehtinyt tänään syömään ollenkaan...Nyt masu huutaa...:o/...
..äkkiä syömään..mäkin meen, kunhan mikro piippaa... ;)
- MuisQuu
sola" kirjoitti:
..äkkiä syömään..mäkin meen, kunhan mikro piippaa... ;)
Hyvää ruokaa...namia...kiitos vain:o)))))))))).....
- Henkka07
-esim.vesikelkkaa tänään perässäni ; )
- a-v itte
vittuillu kellekään;)
Ellei kurppaa lasketa... - MuisQuu
et ihan kaikki on just sitä tehnyt koko päivän...Voihan...ihan väärin luulin..:o/...
- Henkka07
a-v itte kirjoitti:
vittuillu kellekään;)
Ellei kurppaa lasketa...-kovaa itsekuria,vai mitä?Olet sää rautainen mimmi.
Henkka07 kirjoitti:
-kovaa itsekuria,vai mitä?Olet sää rautainen mimmi.
skarpannu koko päivän;))) On tää rankka laji;)
- Henkka07
a-v kirjoitti:
skarpannu koko päivän;))) On tää rankka laji;)
-hieman murjaista sanoilla jotakuta,mutta joudut hillitteen pohjalaasta luannettasi??? Ettei tule bannia sivustolle....Joopa,kannattaa varoa tota sefua,kun hän taustalla nykyään lymyilee,eikä enään osallistu näihin sempaloihin......
Henkka07 kirjoitti:
-hieman murjaista sanoilla jotakuta,mutta joudut hillitteen pohjalaasta luannettasi??? Ettei tule bannia sivustolle....Joopa,kannattaa varoa tota sefua,kun hän taustalla nykyään lymyilee,eikä enään osallistu näihin sempaloihin......
mitäs mää sitte teen jos lennän täältä ku leppäinen keihäs tai kuppainen lepakko? Mihkäs mää sitte meen? TV:tä vahtaamaan?!;)))
- Henkka07
a-v kirjoitti:
mitäs mää sitte teen jos lennän täältä ku leppäinen keihäs tai kuppainen lepakko? Mihkäs mää sitte meen? TV:tä vahtaamaan?!;)))
-alat kerään tien varessa rekkareita,ensin a:lla alkavat ja sitten v:llä,jne..No,sen jälkeen voisi kirjoittaa tuosta keräilystä mielenkiintoisen kirjan ja siitä tulisi tietenkin bestselleri... Tää tais olla tämän päivän viimeinen kuningas ajatus..Ootko samaa mieltä kanssani? ; ))))))))
- mikhaildenisov
että pyrstö on hellänä!(((
- sola"
..tää on tosi kätsy peffan alla :)
- MuisQuu
mut mitä sä et ole tehnyt....;o))....
- Ben_Sjatkel
Aamulla söin aamupuuro...
Menin töi..
...
...
... jne
Vastasin sun uteluusi...
Bengt- Ben_Sjatkel
Menin puuis kun tuskastuin Huuhaan takkuiluun.
Bengt, igen - MuisQuu
Quu ei utele...on muuten vain ihan häväsen kiinnostunut:o/....Ööööh...vastauksista;o))...
- en soittanut
ovikellolla tunnaria vaan...
- Jalkahiki-Viki
Hyvä mieli alkoi aamusta kun Luukas 4 v lauloi
papalle paljon onnea vaan ja oli piirtänyt itse kortin.POika muisti myös lahjalla(karkkia söi itse)Toinen liikutuksen aihe on pikku viki se taitaa herätä henkiin.- hommissa
koko päivän.00.20 elokuva aliens-paluu elokuvan ajattelin kattoa ja sit nukumaan ja aamulla taas hommiin.Onneks vasta kymmeneltä.
- sola
*pusiii*
- Jalkahiki-Viki
a-v kirjoitti:
Vikille toi edellinen ;)))
ison Vikin kanssa kun on oikea päivä
ei ole vielä aika.
- Joo..
Koiran kanssa kävellyt... eilen sairaalasta.. tulppa jalassa ???
Huomenna ajattelin mennä hommiin.. yrittäjä..
Kyllä se siitä .. http://www.youtube.com/watch?v=m4o--q6xuvs
http://www.youtube.com/watch?v=wLaQWGEOWcs - tänää
kirjottannu huulle sanaakaa, enkä kirjota nytkää enempää ku ketjun alottaja häipyy heti.
- sola
..mistäs niin kuvittelet?
- MuisQuu
Mihinkäs pitäis häipyä...??...
- sola
MuisQuu kirjoitti:
..ei myö lähetä..ei kulumallakaan. Ei auta tökkimiset, eikä puolibannit..perskeles... ;)
- tuuuuuu
MuisQuu kirjoitti:
meseeeeee------>juuuuuu
- MuisQuu
tuuuuuu kirjoitti:
meseeeeee------>juuuuuu
sen kun huutelet mua..mese on auki;o)))...
- et vastaaaaa
MuisQuu kirjoitti:
sen kun huutelet mua..mese on auki;o)))...
huuuusin joooooo
- MuisQuu
et vastaaaaa kirjoitti:
huuuusin joooooo
et joooooooo...Mä en kuullu...Sorry!!
- huuuuusin
MuisQuu kirjoitti:
et joooooooo...Mä en kuullu...Sorry!!
meseeeeee sääää et vaaaaa kuuuuulu enääää en huuuuua
- Belarus.
Yhtään pullaa enkä piparia tänään.
En syö muinakaan päivä.
Paitsi tuota piparia yhtenä iltana nuuhkaisin ja taisin hiukka maistellakin. Mutta en syönyt, en en. Ihan kokonaiseksi näytti jääneen.- sola"
..eilen pipareita ainaskin viisi..kun tuli niin ikävä :/
..haluukko tulla nuuhkimaan mun piparipurnukkaa.. ;) - Belarus.
sola" kirjoitti:
..eilen pipareita ainaskin viisi..kun tuli niin ikävä :/
..haluukko tulla nuuhkimaan mun piparipurnukkaa.. ;)Erikoista miten pipari auttaa niin moneen tuskaan!
Ensin tyhjennät purnukan ja sitten pyydät nuuhkimaan taivaallisia tuoksuja!
Voi teitä naisia... - sola
Belarus. kirjoitti:
Erikoista miten pipari auttaa niin moneen tuskaan!
Ensin tyhjennät purnukan ja sitten pyydät nuuhkimaan taivaallisia tuoksuja!
Voi teitä naisia.....ei mitään muttia, enkä mie oo niitä kaikkia pipruja vielä syöny..aattelin säästää päiväkahville... ;)
- Belarus.
sola kirjoitti:
..ei mitään muttia, enkä mie oo niitä kaikkia pipruja vielä syöny..aattelin säästää päiväkahville... ;)
Kahvista menee maha sekaisin mutta pipareista ei.
Niistä sekoaa vaan pää.
Oikein vahvat kahvit kun keität niin saat seuraa. - sola
Belarus. kirjoitti:
Kahvista menee maha sekaisin mutta pipareista ei.
Niistä sekoaa vaan pää.
Oikein vahvat kahvit kun keität niin saat seuraa...mun kahvi on aina vahvaa ja sitä saa riittävästi...eteläisempien maiden poltettu aromi kruunaa mokan!
- kerälisko
tehny,autoremonttia,en lumitöitä,en siivonnu,en hakannu halkoja,enkä muutakaa hakannu,enkä oo pitelly kättä pitempää,en,en mittää kunnolista,täälä roikkunu, koittanu saata tään laitteen toimimaa,mut joku vika
DUUNISSA koko vakin päivän...=))))
..koska tänään TEKEMIENI asioiden määrä mukavasti kompensoi sitä toista..jossakin potenssissa..
- MuisQuu
olet nikkisi arvoinen....;o))))...
- Ei mikään.
En mitään ole tehnyt.En ole myöskään töitä tehnyt.En ole ulkoillut.En tavannut tuttuja enkä myöskään tuntemattomia.En ole laulanut enkä kirjoittanut.En ostellut enkä myynyt.En ajanut autolla enkä pyörällä.En myöskään traktorilla.En ole lempinyt.(=****ut)En ole myöskään kuntoillut.Sitten en ole purrut kynsiäni.
Lista olisi pitkä, mutten nyt jaksa kertoa mitä kaikkea en ole tänään tehnyt.Sen verran voin kertoa siitä mitä olen mm. tehnyt niin olen pelannut mahjongia mikä on erittäin tylsä peli.Nyt lähden sänkyyn miettimään pitäisikö olla vaan ja yrittää nukkua vai lähetänkö viestin naiselleni tai sanotaanko entiselle, sitäkään en tiedä ennenkuin otan selvää, mutten tiedä jaksanko nyt. - kägöne
Hitsin paljon kivoja juttuja jäänyt tänäänkin tekemättä! Valitettavasti! Työ rajoittaa aika paljon muuta elämää. Oletko ms.MuisQuu mukana työelämässä? No, minä en ole tänään imuroinut (kiva homma?), en käynyt kaupassa, en katellut töllöä, en käynyt kävelylenkillä, en kirjastossa, en kuunnellut musiikkia, en katellut leffoja, en edes syönyt kovin paljon, kun ajattelin pudottaa muutaman painokilon...vain muutaman, enempään ei liene tarvetta. Olen mies, joka ei ole tänään käynyt bissellä. Tulin töistä puolisentoista tuntia sitten, siitäkin syystä on jäänyt taas tänään niin paljon tekemättä...
- tänäänkin...
Hitsin paljon kivoja juttuja jäänyt tänäänkin tekemättä! Valitettavasti! Työ rajoittaa aika paljon muuta elämää. Oletko ms.MuisQuu mukana työelämässä? No, minä en ole tänään imuroinut (kiva homma?), en käynyt kaupassa, en katellut töllöä, en käynyt kävelylenkillä, en kirjastossa, en kuunnellut musiikkia, en katellut leffoja, en edes syönyt kovin paljon, kun ajattelin pudottaa muutaman painokilon...vain muutaman, enempään ei liene tarvetta. Olen mies, joka ei ole tänään käynyt bissellä. Tulin töistä puolisentoista tuntia sitten, siitäkin syystä on jäänyt taas tänään niin paljon tekemättä...
- kägöne tänäänkin
tuplaviesti, sorry
- nenäliina,``
Ai mitä mä teen, mä olen etk, tunnilla suomi 24, kanavalla sivuilla: Huuhaa, ja jouduin herätä tänään jo puoli kahdeksan aamulla koulutukseen nyt minulla on silmät ristissä, kun olen katsonut tietokone ruutua, ties kuinkakauvan... Nyt ois tauvon paikka :O)
- MuisQuu
Ensin vingun ja melkeistäs vägisin raahaan Teidät vastaamaan ja sit vaan en olekkaan baikalla...Tai kyl mä olin...mutkun en saanut olla...mulle on laitettu esto...tai jotain...ihan gummaa..:o/...Siis tuota...tahdoin vain sanoo et töggii...tai ainakin tökki eilen ja toissapäivänä...huoh...Mua vieroitetaan huuhaasta...luultavasti..luulen niin:o/...
- anteeksi...
...ja sen vierottajan nimi on ------...
- MuisQuu
anteeksi... kirjoitti:
...ja sen vierottajan nimi on ------...
ENIRO...:o/....
- kaskas...
MuisQuu kirjoitti:
ENIRO...:o/....
...ei mee läpi valehtelet oot tuhma...
- MuisQuu
kaskas... kirjoitti:
...ei mee läpi valehtelet oot tuhma...
muttei tyhymä:o)...
- tyhmää...
MuisQuu kirjoitti:
muttei tyhymä:o)...
...valehtelu tosi tyhmää...
- MuisQuu
tyhmää... kirjoitti:
...valehtelu tosi tyhmää...
ja kyseenalaistaa tosi tyhymiä..asiosta, jotka ei kuulu kenellekkään:o)
Tuhuma ei välttämättä ole SITÄ tuhumaa:o)...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393870Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3442997Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt101906Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91635Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41099- 71944
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874- 44784
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23771- 65761