joo eli tarkotus olisi saada vatsaa katoamaan vatsalihas liikkeillä. eli mitkä sarja määrät ja toistot olisivat parhaimmat tähän tarkoitukseen?
mikä olisi paras
4
453
Vastaukset
- tyät
ns. "rasvapolttoliikuntaa" (hah. mikä sanonta!) on kestävyytyyppinen liikunta esim pitkät kävelylenkit jne.
ja jätä ylimääräinen rasva, suola ja makea pois niin eiköhän ala katomaan. vielä kun harrastat työmatka- ja arkiliikuntaa. vaihdat tervelliseen elämäntapaan niin avot! toki voit vääntää miljoona toistoa vatsalihasta (ja ehkä vieläpä väärällä tekniikalla) ja saada vain selän kipeäksi..- sama kuin keskustelun aloit...
jaa tuskinmpa kasvu iässä oleva voi VÄHENTÄÄ ruoka annoksiaan!!!!!. ja makeaa olen syönyt nyt 3 kertaa VUODESSA!!!!ja tekniikka on hallussa.
- anni
sama kuin keskustelun aloit... kirjoitti:
jaa tuskinmpa kasvu iässä oleva voi VÄHENTÄÄ ruoka annoksiaan!!!!!. ja makeaa olen syönyt nyt 3 kertaa VUODESSA!!!!ja tekniikka on hallussa.
Ei se syödyn ruoan määrä, vaan laatu vaikuttaa valtavasti.
- JMH
Eli rasvahan palaa anaerobisessa liikunnassa. Eli karkeasti ilmastuna pitkät hapettavat sarjat polttaa rasvaa. Suoritukset kannattaa tehdä pari-kolme tuntia aterian jälkeen, kun nälän tunne alkaa taas kolkuttaa. Kehossa on silloin vähän energiaa ja se alkaa polttaa rasvaa energiaksi nopeammin. Luonnollisesti kävelylenkit ja muu liikunta edesauttaa merkittävästi.
Nukkuessa aivojen kehittämä glykogeeni 'valmistaa' kehon menetelmät rasvan polttoon, eli kunnon yöunet auttaa myös.
Pelkällä vatsan treenaamisella tulosta on kuitenki kaikkein vaikein ja raskain saada. Monipuolista liikuntaa, pitkäkestoista ja ruokavalion tarkkailu toimivat parhaiten
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662932Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91751- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 93923
- 58892
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65887- 111884
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34780