hevosmakkara!

tyttögootti

lopettaisitko ton piinaamisen, ei varmaan bubblestakaan oo erityisen kivaa kun kokoajan keksit jotain herjattavan aihetta sen viesteistä!

6

673

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BubbleGirl

Minua ei suuremmin liikuta, jos joku viisivuotiaantasoinen, huonon itsetunnon omaava älykääpiö 'solvaa' minua. Tämä on oikeastaan ihan hauskaa. Ihan siviilissäkin moni ihminen oikein yrittää käydä hermoilleni siinä kuitenkaan onnistumatta. Ai että se varmaan ärsyttää, kun ensin vastapuoli heittelee minulle ärräpäitään ja yrittää keksiä jotain todella inhottavaa sanottavaa. Katson häntä halveksuen tylyllä katseella ja tokaisen tyynellä äänellä jotain vielä raskaampaa vastapainoksi. Ja ilman ensimmäistäkään kirosanaa. Jostain syystä lause ``Niin no, ainakaan minä en käytä miestenkalsareita, jonne on tungettu appelsiini palleja muistuttamaan´´ (sanoin tämän tytölle, joka pukeutuu ja käyttäytyy kuin poika) voittaa kummasti minulle lauotun ``Vituin huora lehmä, saatanan ämmä, lutka perse, huoraat varmaan isääski--´´.
      Vittuilu pitää osata tehdä tyylillä ja ammattitaidolla. x). Kun joku tulee minulle laukomaan jotain päättömiä, en jaksa vaivata sillä päätäni, sillä niillä harvemmin on mitään tasoa järjestä puhumattakaan (palatakseni tähän kuvaan ammottavasta anuksesta, joka minulle lähetettiin) Ymmärrän, että joku haluaa koko maailmalle ilmoittaa, ettei hänellä ole pukamia, mutta että noin...
      Piinatkoon siis rauhassa. Ehkä hevosmakkaralla on vaikeaa kotona, kun sen täällä purkaa kaikkine säälittävine viesteineen. Isä varmaan hakkaa ja äiti ryyppää tai jotain. x)Menisi terapiaan...

• x6x6

nauroin itteni taivaaseen lukiessani sun viestiä!
        sulta tosiaan löytyy tyyliä!
        hyvät jatkot!
        kiva kun kirjottelet tänne, piristät osittain muiden päivän.
        XD

• BubbleGirl
        x6x6 kirjoitti:

nauroin itteni taivaaseen lukiessani sun viestiä!
        sulta tosiaan löytyy tyyliä!
        hyvät jatkot!
        kiva kun kirjottelet tänne, piristät osittain muiden päivän.
        XD

Tackar för dig. x)

Kirjoittelen kyllä kaikkea herjaavaa tai jopa asiallistakin aina kun ehdin. x)

• Satanachia89

Asiaa! Vittuilu tehään tyylillä!

• Se Yksi

Et millään viitsisi opettaa tuota vittuilun jaloa taitoa? Itselläni sille olisi käyttöä, kun pissispesässä elän.

• BubbleGirl
        Se Yksi kirjoitti:

Et millään viitsisi opettaa tuota vittuilun jaloa taitoa? Itselläni sille olisi käyttöä, kun pissispesässä elän.

Mistä aloitetaan? xD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      629
      8358
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      351
      3214
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      422
      2259
    4. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      128
      1357
    5. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      31
      1323
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      15
      1275
    7. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1201
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      93
      1123
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      65
      1075
    10. Kuinka hyvin tunnet kaivattusi?

kuinka hyvin tunnet kaivattusi?
      Ikävä
      46
      943
    Aihe