hevosmakkara!

tyttögootti

lopettaisitko ton piinaamisen, ei varmaan bubblestakaan oo erityisen kivaa kun kokoajan keksit jotain herjattavan aihetta sen viesteistä!

6

661

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BubbleGirl

Minua ei suuremmin liikuta, jos joku viisivuotiaantasoinen, huonon itsetunnon omaava älykääpiö 'solvaa' minua. Tämä on oikeastaan ihan hauskaa. Ihan siviilissäkin moni ihminen oikein yrittää käydä hermoilleni siinä kuitenkaan onnistumatta. Ai että se varmaan ärsyttää, kun ensin vastapuoli heittelee minulle ärräpäitään ja yrittää keksiä jotain todella inhottavaa sanottavaa. Katson häntä halveksuen tylyllä katseella ja tokaisen tyynellä äänellä jotain vielä raskaampaa vastapainoksi. Ja ilman ensimmäistäkään kirosanaa. Jostain syystä lause ``Niin no, ainakaan minä en käytä miestenkalsareita, jonne on tungettu appelsiini palleja muistuttamaan´´ (sanoin tämän tytölle, joka pukeutuu ja käyttäytyy kuin poika) voittaa kummasti minulle lauotun ``Vituin huora lehmä, saatanan ämmä, lutka perse, huoraat varmaan isääski--´´.
      Vittuilu pitää osata tehdä tyylillä ja ammattitaidolla. x). Kun joku tulee minulle laukomaan jotain päättömiä, en jaksa vaivata sillä päätäni, sillä niillä harvemmin on mitään tasoa järjestä puhumattakaan (palatakseni tähän kuvaan ammottavasta anuksesta, joka minulle lähetettiin) Ymmärrän, että joku haluaa koko maailmalle ilmoittaa, ettei hänellä ole pukamia, mutta että noin...
      Piinatkoon siis rauhassa. Ehkä hevosmakkaralla on vaikeaa kotona, kun sen täällä purkaa kaikkine säälittävine viesteineen. Isä varmaan hakkaa ja äiti ryyppää tai jotain. x)Menisi terapiaan...

• x6x6

nauroin itteni taivaaseen lukiessani sun viestiä!
        sulta tosiaan löytyy tyyliä!
        hyvät jatkot!
        kiva kun kirjottelet tänne, piristät osittain muiden päivän.
        XD

• BubbleGirl
        x6x6 kirjoitti:

nauroin itteni taivaaseen lukiessani sun viestiä!
        sulta tosiaan löytyy tyyliä!
        hyvät jatkot!
        kiva kun kirjottelet tänne, piristät osittain muiden päivän.
        XD

Tackar för dig. x)

Kirjoittelen kyllä kaikkea herjaavaa tai jopa asiallistakin aina kun ehdin. x)

• Satanachia89

Asiaa! Vittuilu tehään tyylillä!

• Se Yksi

Et millään viitsisi opettaa tuota vittuilun jaloa taitoa? Itselläni sille olisi käyttöä, kun pissispesässä elän.

• BubbleGirl
        Se Yksi kirjoitti:

Et millään viitsisi opettaa tuota vittuilun jaloa taitoa? Itselläni sille olisi käyttöä, kun pissispesässä elän.

Mistä aloitetaan? xD

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on tulevan kevään teema?

Sun kohdallasi
      Ikävä
      69
      2576
    2. Maisa Torppa

Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2523
    3. Kelpaisinko vielä?

Huolisitko minut vielä vaikka olen ollut sen toisen kanssa?
      Ikävä
      85
      1451
    4. Martina, ero?

Milloin erouutinen julki, veikkauksia?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      227
      1437
    5. Nainen, haluatko olla haluttava

Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,
      Ikävä
      44
      1161
    6. Olen niin pettynyt itseeni

Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi
      Ikävä
      40
      1110
    7. Ei ole yhtään

Helppoa olla sinuun rakastunut
      Ikävä
      102
      1002
    8. Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä

Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"
      Maailman menoa
      195
      960
    9. Mua kyl se

Sun unettomuus vähän huolestuttaa. Mikä siihen auttais?
      Ikävä
      79
      846
    10. Työnantajan kustannus palkasta

Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako
      Pyhäjärvi
      136
      739
    Aihe