Okei, tilanne on se, että olen täysin kyllästynyt sinkkuuteeni. En ole koskaan seurustellut muutamaa kuukautta enempää, enkä oikeastaan ole kertaakaan rakastunut. Eikä niitä suhteenpoikasia ole ollut kuin pari, ja molemmat kaatuivat siihen, että olen tosi hyvä kaveri ja muutenki mukava heppu, mutta vain kaveri.
Oikeastaan olen mukava kaveri, sillä tulen toimeen kaikkien kanssa ja minusta (tietääkseni) pidetään. Kavereita olen saanut koulusta ja töistä, jossa porukka on samanikäistä, olen siis sosiaalinen, eli minulla on oma elämä.
Tietäisin jo nyt, että olisin hyvä poikaystävä, olen rauhallinen, luotettava, omillaan elävä ja romanttinenkin olen. Tai olisin, jos olis joku, jolle olla romanttinen. Mulla on joskus aivan käsittämättömän lällyjä ajatuksia. Sellasia, että kaupungilla kävellessä antaisin pusun joka kerta kun olemme joutuneet erottamaan kätemme ja otamme taas toisistamme kiinni. Tai sitten jos käytäisiin elokuvissa tai vaan katsottais telkkaria sohvalle käpertyen.
Joskus tuntuu, että olen liian kiltti, sillä en ole pelimies enkä paha poika, joihin tytöt tuntuvat hullaantuvan.
Jos jotain vikaa täytyy etsiä, niin se on ehkä siinä, että olen ujo. Ta en, ujo vaan sellanen, joka tarvii aikaa tutustuakseen ihmiseen. Eli jos näen baarissa kivannäkösen naisen, niin en todellakaan keksi mitään sanottavaa, ja minua luullaan känniseksi örveltäjäksi. Siinä sitten saan juomat naamalle tai sitte kaunottaren kaapinkokoinen mies tulee ja antaa mulle selkään.
Sanokaapa naiset, onko olemassa muita paikkoja, joissa teihin voi tutustua, baarien lisäksi siis. Tai varatut naiset, kertokaa, miten tutustuitte sulhoonne, että saan vinkkejä.
Olen kyllä aika kiireinen, mutta jos vastaan tulis tarpeeksi ihana nainen, niin kyllä sitä aikaa löytyis.
Tämä on vaan tälläinen vuodatus, koska olen ollu viimeisen viikon aikana kahdesti baarissa riekkumassa, eikä sieltä löytynyt mitään. Tai kukaan ei löytänyt minua...
Sinkkumies Oulusta
4
718
Vastaukset
- kaunatar85
nyt olen ihan väärä ihminen vastaamaan kysymykseen että missä niitä parisuhteita muodostetaan koska itsekään sellaista en ole vielä löytänyt. Mutta voisin kertoa sen verran että ikäiseni naiset (tai ainakin minä ja ystäväni ) hengailemme usein esim. kahviloissa ja kuntosalilta meidät saattaa joskus löytää. Niin ja tietenkin niistä baareista mutta mielestäni ne ovat aika typeriä paikkoja etsiä kumppania koska kaikki ovat aina niin päissään. Mutta ehkä sellainen paikka mihin voi mennä vaan istuskelemaan on hyvä vaihtoehto koska itsellä tulees sellaistakin harrastettua. Esim. Amarillon yläkerta ja ja mitä näitä pienempiä paikkoja nyt siinä rotuaarin liepeillä onkaan :)
Mutta missä siis kaikki miehet luuraavat? :)- Mies1979
Töissähän me luurataan. Poikamies voi tehdä pitkää päivää kun ei ole kotiin yksikseen möllöttämään mikään kiire.
- katsoppas peiliin
Olen kyllä aika kiireinen, mutta jos vastaan tulis tarpeeksi ihana nainen, niin kyllä sitä aikaa löytyis.
Eli kuitenkin niitä oikeasti löytyis, mut ei taaskaan tarpeeksi ihanaa..
Mitä tahansa ei tarvitse haluta, mut mua melkein jo hämäs tuo aloitus, mut ei sentään kokonaan.
Sullekkaan ei sitten riitä kukaan eikä mikään.
Olet sentään vielä aika nuori silti, että katsele vielä.
Baarissakin tais olla naisia aivan tarpeeksi, kauniita ja kivojakin, mut kun sulle ei riitä.. - Alik. Kine
...en ole vielä Oulussa saanut juomia naamalleni, jos olen mennyt jonkun naisen tykö juttelemaan, mutta eipä jutteleminenkaan ole oikein edennyt. Nelivitosessa olen ollut liian nuori ja Onnelahan on sellanen pintaliitopaikka. Tosin Onnelassa tapahtui sellainenkin harvinainen tilanne, että kerran eräs hyvännäköinen nainen viittoili luokseen ja kysyi:"Mites ois pizzat ja yö Tuirassa?" :)
Ite tykkään eniten käydä Sassissa, Kaarlessa ja Amarillossa oikeastaan siksi, että siellä käy sellasia kypsiä naisia, jotka eivät heti käännä päätään pois, jos yrittää saada jutustelua alulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi534300Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal813993- 703468
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963400Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1062415- 352278
- 242149
- 362149
- 382119
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232014