Onko parempi että tiuskin

avokille ja lapsille

koska en ole rakastanut avovaimoani vuosiin ja olen henkisesti lopussa sen vuoksi!!

Lapsia on 4kpl nuorin 2v vanhin 11v! onko parempi että olen lasten vuoksi liitossa vai onko parempi että tiet eroava?

kertokaa te joilla kokemusta!! olen loukussa itseni kanssa :(

6

1087

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eroatte!

ihan jo lastenkin takia...luuletko etteivät ne huomaa mitään, vanhin ainakin. Ei lapsilla ole hyvä olla jos ei vanhemmillakaan ole.

• otit huomioon

jo silloin, kun ne neljä lasta alulle panit???? Eikö niin??????????

• moinen

etsit kuitenkin uuden rakastettavan jostakin.miksi jatkaa,kun ei tunteita enään.ehkä asumusero saattaisi valaista tuntemuksiasi.pitäisit kuitenkin välit lapsiin ja avovaimoosi hyvinä.tekisitte yhdessä asioita,kun siltä tuntuu.saattaa olla että huomaatkin rakastavasi.lapset kärsivät erosta,mutta myös huonosta suhteesta.eli pelkästään lapset eivät ole syy jatkaa.

• Se Paha Vaimo

niin ei avovaimon tarvitse enää tiuskia kenellekään. Onnea valitsemallesi tielle, sillä et kai kuvitellut kaikkia kakaroitasi muijasi riskiksi jättäväsi.

• 4 lasta

jos et ole rakastanut vuosiin? Kolme vuottako sitten rakastit? Mitä vaimossa rakastit? Mikä "pilasi" rakkautesi?

Onko asia sellainen ettet pysty kasvamaan ja ajattelemaan asiaa "hyväksyttävällä" tavalla?

• tiedät itse

Osasi on kieltämättä tukala. Sun täytyy mielestäin nyt miettiä nyt vain mikä on lapsillesi parasta koska heidät olet maailmaan saattanut. Heistä sulla on vastuu. Jos uskot että lapset vaistoavat vähääkään teidän huonot välit niin pitkänpäälle ei yhteiselo kannata, se ahdistaa heitäkin. Jos ero tuntuu parhaalta niin kannattaa järjestää elämäsi sille mallille että voit ottaa yhtäläisen vastuun lapsista omalla tahollasi, ehkä sitten omassa asunnossasi. Et voi kuitenkaan vain lähteä ja jättää lapsia vaimollesi. Itse käytiin eukon kanssa pariterapiassa kun meillä oli ongelmia tässä muutama vuosi sitten, ahdisti, masensi jne. Opin itsestäni ja nykyisestä vaimostani(avo silloin) aika paljon sen puolen vuoden aikana. Tosin lapsia ei ollut vielä silloin. Nyt on 2 ja kaikki hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2693
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2634
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1782
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1470
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1197
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe