Sale

mäntylän juoppo

Moneltako sale aukeaa sunnuntaina haluttaa kaljaa.

19

1081

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raitis mäntylästä

Klo:12.00 Toivottavasti juot itsesi hengiltä....

• 2+6

joka päivä saa kaljaa ma-su 09.00-21.00

• mäntylän juoppo

Tää vanha juttu olikin vielä täällä. Edelleen olen elävien kirjoissa, onneksi.

Tosiaan hyvä juttu, että nykyään kaljaa saa Salesta sunnuntaisin aiemmin. Tosin mulle siitä ei ole mitään iloa, kun en moisia litkuja juo, ainoastaan hienot viskit ja konjakit maistuu nykyään.

• eiks jeh?

kalja on ihan jees.

• isompi parempi
        eiks jeh? kirjoitti:

kalja on ihan jees.

nyt on myynnissä litran tölkkejä.hyä sanoa akalle,että ostan vain pari tölkkiä.

• Absolutisti
        isompi parempi kirjoitti:

nyt on myynnissä litran tölkkejä.hyä sanoa akalle,että ostan vain pari tölkkiä.

Miten te viittitte juua semmoista hiivavettä,yäk!

• bonuksenmettästäjä

joka aamupäivä. Kai sitä rapakaljan kittaajillekin pitää oma kauppa olla, että pysyvät poissa keskustan kaupoista. Mutta me, jotka emme alkoholia tarvitse, käynti Salessa alkaa olla aika inhottavaa puuhaa, jo haju on aika etova.

• Anonyymi

Itteensä kyllästyneitä työntekijöitä

• Anonyymi

Samaa mieltä mitä edellinen kirjoitti.

• Anonyymi

Tämä holhousyhteiskunta antaa luvan myydä olutta vasta klo 9.00.

• Anonyymi

Olispa hyvä että ne viinit ja muut alkoh. tuotteet menis viina kauppaan , ärsyttää nuo kalja ukot ja akat

• Anonyymi

Ärsyttäähän se kun ite ei saa ostaa niitä. Kuolata vain niitten vieressä kaupassa.

• Anonyymi

Voi ei, silloin kun tarvin niin ostan alan liikkeestä eipä ole viimeaikoina ollu asiaa kun käytän niin harvoin. Ihan sama vaikka menis kortille koko alkoholi

• Anonyymi

Samaa mieltä, kortille vaan. Nuoriso pilaa terveytensä ja siinä sivussa siveellisyytensä. Viina on viisasten juoma Hes:4 kolmas jae. Siitä kannattaa kaikkien meidän pitää kiinni.

• Anonyymi

Jos on tuo tupakkilakikin ... ettei saa kohta tupakoida parvekkeella ja pitää olla tupakoiville omat alueet ( en polta ite ei haittaa vaikka onkin ja askeihin tullut kivoja kuvia vaaroista) niin miksi sitä alkoholituott. Pitää saada joka kaupasta ei kun alkoon kaikki alkoholituotteet hakekoon sen sieltä joka sitä tarvii voisi olla ettei kehtais jatkuvasti rampata siellä niin voisi se vähentää sen kulutusta ja kansa raitistua kannatetaanko.

• Anonyymi

Onkohan siellä vielä yhtä tyly ja tympeä henkilökunta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan siellä vielä yhtä tyly ja tympeä henkilökunta

On siellä yksi oikein mukava myyjä.

• Anonyymi

Tietääkö kukkaaan miksi mäntylän sale ei oo auki, turhaan kävelin sinne. Ei ollunna lappuu ovessa poikkeevasta kelloajasta, pittää mennä toiseen kauppaan nyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      119
      3782
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2912
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      112
      2461
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      46
      1971
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      243
      1640
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      44
      1575
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1547
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1360
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1346
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1201
    Aihe