ajatelkaa!

olen kyllästynyt

ja minkähän takia ne nimimerkit, jotka ahkerimmin tänne kirjottaa, ja yrittää aina parhaansa sovun yllä pitämiseksi, saa aina paskaa niskaan! täällä ei voi enää olla ja kirjottaa omaa mielipidettä, kun jo joku ihquteinixx, joka ei ees välttämättä oo gootti, tulee puuttumaan toisten asioihin"
aina pitää räpättää, ja haukkua, ja aukoo päätä minkä kerkiää!
kyllästyttää tollaset räpätätit!

5

433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BubbleGirl

Paviaaneja on joka lähtöön, eikä sille voi mitään. Toiset ei vain osaa käyttäytyä ja toiset käytäytyvät kuin neljävuotiaat ihan tahallaan. Pitää vain osata suodattaa ja olla ottamatta sen kummemin itseensä. Töissä joku ystävällinen asiakas kerran haistatti minulle kovaan ääneen paskat. Toivotin hyvää päivänjatkoa. Ajattelin, että ehkä hänellä ei kaiki ole ihan kunnossa ja hän tarvitsee ammattiuttajan. Pahaa oloa on aina helppo purkaa muihin. Jostain syystä moni sen purkaa minuun. Ehkä olen sellainen persoona, että minuun on helppo purkaa kiukkunsa... kuuntelen muutnkin mielelläni ihmisiä. Ihan kaikkea en minäkään jaksa aina kuunnella/lukea ja välillä kieltämättä minullakin alkaa keittää, kuten täällä parista viestistä voi päätellä... Pahoittelen niiden tasoa. Miunun tulisi hillitä itseni yhä paremmin.
      Kaiken maailman räyhääjät saavat jotain nautintoa siitä, kun saavat lähettää älyttömyyksiä nettipalstoille.
      Pitäisi varmaan äidin ja isin antaa nettikielto lapsilleen.

• Shillis

Minä en ole "ihku teinix" enkä myöskään "räpätäti" vaan räpäsetä, mutta puutun asiaan ja sanon oman mielipiteeni jos joku kirjoittelee perättömyyksiä tänne.
        Hyvällä vitsillä kirjoitettu asia on aina hauska, mutta kohtuus kuitenkin kaikessa.

• BubbleGirl
        Shillis kirjoitti:

Minä en ole "ihku teinix" enkä myöskään "räpätäti" vaan räpäsetä, mutta puutun asiaan ja sanon oman mielipiteeni jos joku kirjoittelee perättömyyksiä tänne.
        Hyvällä vitsillä kirjoitettu asia on aina hauska, mutta kohtuus kuitenkin kaikessa.

Miten kummassa tuo sitten minuun liittyy? Luulitko oikeasti, että silvon eläimiä ja äänitän niiden itkua?
        Ah haha! Vitsi, mikä nuij... hönö.

• Shillis
        BubbleGirl kirjoitti:

Miten kummassa tuo sitten minuun liittyy? Luulitko oikeasti, että silvon eläimiä ja äänitän niiden itkua?
        Ah haha! Vitsi, mikä nuij... hönö.

Hyvä neiti BubbleGirl, viesti oli tarkoitettu keskustelun aloittajalle.
        Enkä ole nuija tai hönö.
        Olen itsekkin vuosien mittaan heittänyt kaiken näköistä kommenttia Suomi24:jään, joten luulen tietäväni, että suurin osa tämänkin sivuston käyttäjistä heittävät hurjimmat kertomuksensa vitsinä.

• BubbleGirl
        Shillis kirjoitti:

Hyvä neiti BubbleGirl, viesti oli tarkoitettu keskustelun aloittajalle.
        Enkä ole nuija tai hönö.
        Olen itsekkin vuosien mittaan heittänyt kaiken näköistä kommenttia Suomi24:jään, joten luulen tietäväni, että suurin osa tämänkin sivuston käyttäjistä heittävät hurjimmat kertomuksensa vitsinä.

Herralle vaan itselleen sinne myös, että minä nyt luulin, että taas tässä mollataan minua, mikä on ollut viime viikon kuumin villitys tällä palstalla.
        Pahoittelen, etten tarkemmin katsonut ja tarkistanut, mitä ja kenelle olit aikaisemmin kirjoittanut. Joku siellä nimittäin taisi luulla, että minä oikeasti silvon niitä elukoita.

...mitä se sit mul' huutaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      283
      7858
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      171
      4148
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      151
      2391
    4. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      26
      2027
    5. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      70
      2012
    6. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      47
      1580
    7. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      47
      1537
    8. Maailman laiskin eläin: persu

Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s
      Maailman menoa
      6
      1335
    9. Minneapolisin tapauksesta hyvä video

Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh
      Maailman menoa
      342
      1264
    10. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      158
      1169
    Aihe