sattuuko nenälävistys

miyaki

niin eli sattuuko nenälävistyksen teko enemmän kuin huuleen? olen ajatellut seuraavaksi ottaa nenään mutta olen kuullut että se sattuu todella paljon..

11

7592

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Live like you mean it

      Moi!

      En pysty vertaileen huuli vs. nenä mut tässä silti jotain. Mulla on nenässä koru, navassa koru, samoin kulmassa oli mut se kasvoi ulos. Korvissa on molemmissa kolme. Nenä sattui enemmän kuin napa, ehkä saman verran kuin kulmakorun laitto. Mut ei siihen kuole, hetken se nipistää ja that´s it. Nenäkorun parantaminenkaan ei ollut kamalan hankalaa, ei ollut kauaa kipeä edes kovilla pakkasilla. Alussa korun viereen tuli pieni patti, mutta sekin ongelma hävisi kun vaihdatin korun hieman toisen malliseen (alkuperäisen korun nenää vastaava osa oli littana ja se ehkä ärsytti. Uudessa korussa nenään osuva nappi on pyöristetty eikä hankaa yhtään).

      • nenäkorun hallitsija

        mullekin tuli semmonen pikku patti alussa siihen korun alle.. mää sit sen jälkeen vaihdoin sen toiseen ja se parani huomattavasti,mutt se oli aika kipeä.


    • wendy

      Viime kesänä otin nenään (sivulle, ihan normi juttu) ja itku pääsi. Ei johtunut kivusta vaan paikasta.. Eli luonnollinen reaktio... Kipu oli verrattavissa erittäin kovaan nipistykseen, mutta sitä kesti vain sekunteja. Verta tuli vähän, mutta muuten parani erittäin nopeasti. Ei ollut mitään komplikaatioita. Siitäkään huolimatta että viime kesä oli tosi kuuma.. Ajattelin ensin että alkaakohan se mätiä tai vastaavaa mutta ei mitään onkelmia ilmennyt. Koira kynnellä pari kertaa sen on nappassut pois, ja silti on kunnossa. Mulla on siinä sellainen tappi koruna. Rengasta en uskalla laittaa ollenkaan kun elukoiden ja lasten kanssa paljon olen tekemisissä..
      rohkeasti vain! itse ainakin tykkään ihan hirveästi. Pari ekaa päivää koru koko ajan "otti" silmään kun katselin, mutta kuuluu asiaan (kaverit tiesi kertoa) ;)
      Nykyään en sitä edes huomaa, paitsi kun aamulla hieron nenää ja huomaan että koru on irronnut. Yleensä tyynyn alta sen löydän.. :)

      • ölö

        Mulla on ollut tuo nenäkoru pitkäänkin harkinnassa, mutta minulla on ollut kammo sen kivun suhteen. Tuossa kun sinä mainitsit että verrattavissa erittäin kovaan nipistykseen niin onko tuo ''erittäin kova nipistys'' sellainen samanlainen tunne kuin korvakorujen laitto? Mulla on erittäin alhainen kipu kynnys ja ne korvakorut kun laitettiin niin se ''kipu'' oli semmoinen mulle sopiva. Ja kuinkahan monta sekuntia se kipu suunnilleen siinä tuntui?


    • miyaki

      kiitos vastauksista! täytyy vielä harkita :D

    • jennifer....

      Se vähän riippu, mulla itellä ei oo huulessa, mut mun kaverilla on ja se sano, et nenään sattu ihan sairaasti ja huuleen ei yhtään. :D Mut mulla kun laitettiin nenään ei sattunu paljon yhtään. Nyt ollut pari päivää ja nenä ei oo ollu lainkaan kipee, vähän arka, jos siihen sattuu vahingossa sohaseen. Onnee sulle jos nenäkorun aiot ottaa!

    • näin...

      Joku seitsemisen vuotta sitten kävin kultasepänliikkeessä ottamassa nenäkorun, laitettiin samalla tekniikalla kun korviksetkin, ampumalla.
      Vedet nousi silmiin mutta johtui lähinnä paikasta (siis lähellä silmiä). Napakorun ottaminen sattui enemmän :)
      Ampumallahan ei koskaan sais mitään lävistyksiä tehdä, mutta mulla ei mitään ongelmaa ole ikinä ollut. Nenä parantui nopeesti eikä siihen tullut edes sellasta "pattia" niin kun monelle tulee. Nyt mulla on ihan kultainen koru siinä ja hyvin on terveenä pysynyt.

    • mielikuvitusmaailma

      minuu se sattu ku tein sen ite mielikuvitus maailssa:(

    • ,,,

      Ei satu, itelläni ei noussu ees vedet silmiin.

    • ihmeelinenolento

      Mie otan nenäkorun, vähän jännittää, mutta otan sen silti!

    • Anonyymi

      Ostin apteekista puuduttavaa rasvaa, ja kyllähän se siltikin sattui se laittaminen.
      Oli tosi taitava laittaja, siis ei ampumalla saa enään laittaa nenäkoruja.
      Olen ollut tosi tyytyväinen ja korujakin on tosi kauniita, ja voi valita mieleisensä. Aitoa timanttia ajattelin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5589
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3455
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1558
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1356
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1347
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe