Olen uusi kaupungissa ja olisi tarkoitus hankkia ajokortti! olen kuullut paljon hyvää Autokoulu Nuutisesta! jos jollain on kokemuksia Nuutisen autokoulusta niin kiitän jo etukäteen! toki muistakin voi kertoa. en vain ole muista hyvää vielä kuullut!
Autokouluun
11
1534
Vastaukset
- Aippa
Ite kävin autokoulu Napapiirin Liikennekoulussa ja ei kyllä ollu valittamista... Autokoulun valintaan kyllä vaikutti hintakin. Opetuksessa tuskin eroja on. Nuutisesta olen kuullu myös paljon hyvää, mutta kuulemani perusteella on kallein paikka. Turvallista autoilua! =)
- paras vaihtoehto
on Pohjolan liikennekoulu. Hyvää opetusta!
- nipsu rantsulta
kaverit on käyny eri autokouluissa (napapiiri ja nuutinen), eikä ketään niistä oltu kehuttu inssissä, eikä läheskään kaikki oo saanut heti inssiä läpi. minua kehuttiin eli kai ihan hyvin osasin ja pohjolan liikennekoulun kävin. osaan kuulemma hyvin arviointia ja havannointia vaikka mulla on tosi huono näkö xD
- kortti jo 20 vuotta
nipsu rantsulta kirjoitti:
kaverit on käyny eri autokouluissa (napapiiri ja nuutinen), eikä ketään niistä oltu kehuttu inssissä, eikä läheskään kaikki oo saanut heti inssiä läpi. minua kehuttiin eli kai ihan hyvin osasin ja pohjolan liikennekoulun kävin. osaan kuulemma hyvin arviointia ja havannointia vaikka mulla on tosi huono näkö xD
henkilökohtaiset ajo-ominaisuudet ja kyky omaksua uutta ja myös, kuka inssiä on valvomassa, kuin autokoulu???
- ....
kortti jo 20 vuotta kirjoitti:
henkilökohtaiset ajo-ominaisuudet ja kyky omaksua uutta ja myös, kuka inssiä on valvomassa, kuin autokoulu???
Opettele urpo kirjottamaan. Vai mitä helvettiä sä tarkotat henkilökohtaisilla ajo-ominaisuuksilla? Ei kai ajokoulussa ihmisillä ajeta ainakaan virallisesti. Kuin autokoulu ja myös olet aika kyky???
- yksinkertaista porukkaa??
.... kirjoitti:
Opettele urpo kirjottamaan. Vai mitä helvettiä sä tarkotat henkilökohtaisilla ajo-ominaisuuksilla? Ei kai ajokoulussa ihmisillä ajeta ainakaan virallisesti. Kuin autokoulu ja myös olet aika kyky???
Henkilökohtaiset ajo-ominaisuudet on ne ominaisuudet, jotka kussakin henkilössä vaikuttaa siihen, miten ja kuinka hyvin oppii liikennesäännöt ja autolla ajon taidot.
- muualla
Rovaniemeläisten liikennekulttuuri ja -asenteet ovat PERSEESTÄ, muuta selitystä tähän ei ole kuin surkeat autokoulut.
- Eikä ole käynyt Jyväskyää k...
On vain olevinaan niin sitten tietoviias, että aivan hah hahah
- dasssis
Eikä ole käynyt Jyväskyää k... kirjoitti:
On vain olevinaan niin sitten tietoviias, että aivan hah hahah
eiköhän se ole kyse selviytymisestä eikä kulttuurista kun täällä kaahaillaan, paras se on painaa kaasua kun hullu volvo tai amitsu tulee ripa edellä sinun kaistaa keskellä kaupunkia talla pohjassa.tulee se ketjureaktio :)
- uus
no niin nyt on sit aika aloittaa ja nuutiselle meen! :)
- Repsikkari
Siellä ainakin on järkimiehet hommissa ja kalusto siistiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083336Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401673Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971523- 921419
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601286Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121218Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89952Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55882