Autokouluun

uus

Olen uusi kaupungissa ja olisi tarkoitus hankkia ajokortti! olen kuullut paljon hyvää Autokoulu Nuutisesta! jos jollain on kokemuksia Nuutisen autokoulusta niin kiitän jo etukäteen! toki muistakin voi kertoa. en vain ole muista hyvää vielä kuullut!

11

1520

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aippa

Ite kävin autokoulu Napapiirin Liikennekoulussa ja ei kyllä ollu valittamista... Autokoulun valintaan kyllä vaikutti hintakin. Opetuksessa tuskin eroja on. Nuutisesta olen kuullu myös paljon hyvää, mutta kuulemani perusteella on kallein paikka. Turvallista autoilua! =)

• paras vaihtoehto

on Pohjolan liikennekoulu. Hyvää opetusta!

• nipsu rantsulta

kaverit on käyny eri autokouluissa (napapiiri ja nuutinen), eikä ketään niistä oltu kehuttu inssissä, eikä läheskään kaikki oo saanut heti inssiä läpi. minua kehuttiin eli kai ihan hyvin osasin ja pohjolan liikennekoulun kävin. osaan kuulemma hyvin arviointia ja havannointia vaikka mulla on tosi huono näkö xD

• kortti jo 20 vuotta
        nipsu rantsulta kirjoitti:

kaverit on käyny eri autokouluissa (napapiiri ja nuutinen), eikä ketään niistä oltu kehuttu inssissä, eikä läheskään kaikki oo saanut heti inssiä läpi. minua kehuttiin eli kai ihan hyvin osasin ja pohjolan liikennekoulun kävin. osaan kuulemma hyvin arviointia ja havannointia vaikka mulla on tosi huono näkö xD

henkilökohtaiset ajo-ominaisuudet ja kyky omaksua uutta ja myös, kuka inssiä on valvomassa, kuin autokoulu???

• ....
        kortti jo 20 vuotta kirjoitti:

henkilökohtaiset ajo-ominaisuudet ja kyky omaksua uutta ja myös, kuka inssiä on valvomassa, kuin autokoulu???

Opettele urpo kirjottamaan. Vai mitä helvettiä sä tarkotat henkilökohtaisilla ajo-ominaisuuksilla? Ei kai ajokoulussa ihmisillä ajeta ainakaan virallisesti. Kuin autokoulu ja myös olet aika kyky???

• yksinkertaista porukkaa??
        .... kirjoitti:

Opettele urpo kirjottamaan. Vai mitä helvettiä sä tarkotat henkilökohtaisilla ajo-ominaisuuksilla? Ei kai ajokoulussa ihmisillä ajeta ainakaan virallisesti. Kuin autokoulu ja myös olet aika kyky???

Henkilökohtaiset ajo-ominaisuudet on ne ominaisuudet, jotka kussakin henkilössä vaikuttaa siihen, miten ja kuinka hyvin oppii liikennesäännöt ja autolla ajon taidot.

• muualla

Rovaniemeläisten liikennekulttuuri ja -asenteet ovat PERSEESTÄ, muuta selitystä tähän ei ole kuin surkeat autokoulut.

• Eikä ole käynyt Jyväskyää k...

On vain olevinaan niin sitten tietoviias, että aivan hah hahah

• dasssis
        Eikä ole käynyt Jyväskyää k... kirjoitti:

On vain olevinaan niin sitten tietoviias, että aivan hah hahah

eiköhän se ole kyse selviytymisestä eikä kulttuurista kun täällä kaahaillaan, paras se on painaa kaasua kun hullu volvo tai amitsu tulee ripa edellä sinun kaistaa keskellä kaupunkia talla pohjassa.tulee se ketjureaktio :)

• uus

no niin nyt on sit aika aloittaa ja nuutiselle meen! :)

• Repsikkari

Siellä ainakin on järkimiehet hommissa ja kalusto siistiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1576
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1413
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1279
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      71
      1259
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1189
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      972
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      177
      865
    Aihe