Autokouluun

uus

Olen uusi kaupungissa ja olisi tarkoitus hankkia ajokortti! olen kuullut paljon hyvää Autokoulu Nuutisesta! jos jollain on kokemuksia Nuutisen autokoulusta niin kiitän jo etukäteen! toki muistakin voi kertoa. en vain ole muista hyvää vielä kuullut!

11

1562

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aippa

Ite kävin autokoulu Napapiirin Liikennekoulussa ja ei kyllä ollu valittamista... Autokoulun valintaan kyllä vaikutti hintakin. Opetuksessa tuskin eroja on. Nuutisesta olen kuullu myös paljon hyvää, mutta kuulemani perusteella on kallein paikka. Turvallista autoilua! =)

• paras vaihtoehto

on Pohjolan liikennekoulu. Hyvää opetusta!

• nipsu rantsulta

kaverit on käyny eri autokouluissa (napapiiri ja nuutinen), eikä ketään niistä oltu kehuttu inssissä, eikä läheskään kaikki oo saanut heti inssiä läpi. minua kehuttiin eli kai ihan hyvin osasin ja pohjolan liikennekoulun kävin. osaan kuulemma hyvin arviointia ja havannointia vaikka mulla on tosi huono näkö xD

• kortti jo 20 vuotta
        nipsu rantsulta kirjoitti:

kaverit on käyny eri autokouluissa (napapiiri ja nuutinen), eikä ketään niistä oltu kehuttu inssissä, eikä läheskään kaikki oo saanut heti inssiä läpi. minua kehuttiin eli kai ihan hyvin osasin ja pohjolan liikennekoulun kävin. osaan kuulemma hyvin arviointia ja havannointia vaikka mulla on tosi huono näkö xD

henkilökohtaiset ajo-ominaisuudet ja kyky omaksua uutta ja myös, kuka inssiä on valvomassa, kuin autokoulu???

• ....
        kortti jo 20 vuotta kirjoitti:

henkilökohtaiset ajo-ominaisuudet ja kyky omaksua uutta ja myös, kuka inssiä on valvomassa, kuin autokoulu???

Opettele urpo kirjottamaan. Vai mitä helvettiä sä tarkotat henkilökohtaisilla ajo-ominaisuuksilla? Ei kai ajokoulussa ihmisillä ajeta ainakaan virallisesti. Kuin autokoulu ja myös olet aika kyky???

• yksinkertaista porukkaa??
        .... kirjoitti:

Opettele urpo kirjottamaan. Vai mitä helvettiä sä tarkotat henkilökohtaisilla ajo-ominaisuuksilla? Ei kai ajokoulussa ihmisillä ajeta ainakaan virallisesti. Kuin autokoulu ja myös olet aika kyky???

Henkilökohtaiset ajo-ominaisuudet on ne ominaisuudet, jotka kussakin henkilössä vaikuttaa siihen, miten ja kuinka hyvin oppii liikennesäännöt ja autolla ajon taidot.

• muualla

Rovaniemeläisten liikennekulttuuri ja -asenteet ovat PERSEESTÄ, muuta selitystä tähän ei ole kuin surkeat autokoulut.

• Eikä ole käynyt Jyväskyää k...

On vain olevinaan niin sitten tietoviias, että aivan hah hahah

• dasssis
        Eikä ole käynyt Jyväskyää k... kirjoitti:

On vain olevinaan niin sitten tietoviias, että aivan hah hahah

eiköhän se ole kyse selviytymisestä eikä kulttuurista kun täällä kaahaillaan, paras se on painaa kaasua kun hullu volvo tai amitsu tulee ripa edellä sinun kaistaa keskellä kaupunkia talla pohjassa.tulee se ketjureaktio :)

• uus

no niin nyt on sit aika aloittaa ja nuutiselle meen! :)

• Repsikkari

Siellä ainakin on järkimiehet hommissa ja kalusto siistiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5390
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1382
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      104
      921
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      831
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      803
    6. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      792
    7. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      787
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      774
    9. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      43
      769
    10. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
      Sinkut
      132
      763
    Aihe