mitä teette kun olette pahalla päällä?

gootti vampire

mitä teette kun teitä vituttaa, miten suojelette itseänne täydelliseltä hermoromahdukselta?
(te gootit siis)

11

946

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Shillis

Menen salille hakkaamaan nyrkkeilysäkkiä, ja puran siihen kaiken kiukkuni ja energiani.

• Jumalan hylkäämä yön lapsi

Tapan itseni, ja palkkaan ruman vanhan nekrofiilimiehen rakastelemaan mätänevää ruumistani.

• BubbleGirl

Kiukuspäissäni piirrän ja maalaan ja jos on treenit illalla, menen sinne ja temmellän painia muutaman ison miehen kanssa ja olo on taas paljon parempi.

• x6x6

meen huoneeseeni, sammutan kaikki valot, vedän verhot alas, ja pistän musiikin täysille. sellainen raskaampi musiikki käy oikein hyvin.
      sitten siellä oleskelen ja manaan itsekseni, kiroilen niin paljon kuin mahdollista, koska se helpottaa ihan jumalattomasti.

• Zomby_Woof

Käyn hakemassa lähikaupasta kaljaa ja kuuntelen omia biisejä.

• odelay

hassu kysymys. odotetaanko vastaukseks että vuodatetaan verta ja itketään. tulee mieleen että tuleva gootti hakee ohjeita goottina olemiseen.
        Mutta juu. Minä kuuntelen musiikkia tai menen ulos. yksin lenkille.

• Nakashina

Kyllä muutaman kilometrin kävely musaa kuunnellen tekee ihmeitä. Välillä myös kuluu tunti keinuessa. Siinä menee kyl nii voimat et ei enää jaksa olla raivona.

• Satanachia89

Laitan synkintä musaa mitä levyhyllystä löytyy ja
      ei ku stereot täysille. Oon kyllä myös aika ilkeä persoona, joten yleensä myös hankin toisille mielipahaa, ja nautin heidän tuskasta. Sitten räkätän niin kuin joku pirullinen noita-akka.

• Satanachia89

Se tekee mut iha pirun onnelliseks.

• ihkukokoottiko

ja juan naapurin neitsyen verta,se piristää kummast.Sit paa 69 eyvesin soimahan ja meen arkkuun makaan.

• ei sen kummempaa

No, viiltelen, jos ei veistä lähettyvillä niin pakko turvautua niittivyön teräviin kohtiin.. Ja jos oon suihkussa, yritän hirttäytyä siihen suihkuletkuun mutta ei onnista. Tulee vaan mahtavat jäljet kaulaan. Jee.
      Tai, sitten kirjoitan, piirrän Marilyn Mansonin naulittuna liekehtivälle ristille tai laitan musiikin täysille ja jogaan.
      Että siinä ne Top #3.

Saatan myös mennä kaverille tai lenkille, mutta sehän on liian nörttiä gootille joten unohda.

Ja taas vituttaa. Minne paninkaan sen vyön, ainiin se on mulla päällä...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      191
      3145
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      2862
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2260
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      74
      1896
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      102
      1803
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1731
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      108
      1585
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1186
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1140
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1099
    Aihe